Skoda nauraa partaansa

Skodaköyhänmiehenlada

Eihän kukaan oikeasti ostaisi skodaa!
Suomalais Saksalainen tutkimus selvitti 2/2018
Jos ei olisi rahasta kiinni niin yksikää täysjärkinen ei ostaisi Skodaa!
Turha selittää niin se vaan on!

21

840

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skeidalla.taivaaseen

      Niin, kukapa sitä nyt kommari-katiskalla tykkäisi kelkkoa jos olisi rahallisesti mahdollisuus oikeaankin autoon. Mutta Suoli kun on Suoli, niin on otettava se resu mihin vähät rahat piisaa.

    • skodapiirimyyjä

      Mulla on kyllä rahaa palijo ja skoda myös!

    • vepsukkainen

      No ajatellaanpa tilannetta, että olisit voittanut arpajaisten pääpalkinnon, auton. Saisit valita merkin ja mallin vapaasti. En usko että kukaan valitsisi hikistä skoota kulkuneuvoa.

      On se vain niin että noi venäjällä tehdyt skootat on kulkuneuvoja, ei mitään autoja ensinkään

    • Kallein Skoda Suomessa on alle 60 000 €.

      Tosiaan, jos rahaa olisi kuin roskaa, niin miksi ihmeessä sitä Skodan ostaisi? Tai Toyotan? Toyotan kallein henkilöauto (ei SUV tai pikkubussi) on alle 50 000 ja siinä on Subarun kone.

      Masentavaa listakärjiltä miljonäärin kannalta.

      • höpöpöphöpö

        No ei todellakaan skoda voi maksaa lähes 60.000 €!!
        Ei kyllä hullukaan maksa moista summaa skodasta?!?
        Eihän se hullu oo joka pyytää..


      • höpöpöphöpö kirjoitti:

        No ei todellakaan skoda voi maksaa lähes 60.000 €!!
        Ei kyllä hullukaan maksa moista summaa skodasta?!?
        Eihän se hullu oo joka pyytää..

        Miksi ei voisi? Oletko jämähtänyt johonkin neukkuaikaan?

        105L:si ei tosiaankaan maksanut aikoinaan edes markkoina kuuttakymmentätuhatta, mutta ajat muuttuvat, ja sinusta aika jättää, pappaseni...


      • Nissan100A

        Noh noh nyt menee iltakaffet skoda miehellä kyllä vääräänkurkkuun.
        Kyllä se niin on että kukaan ei osta skodaa kuin pakon edessä!
        Kyllä se sellainen kommunismin maamerkki on.
        Ja laatu on täyttä sekundaa
        Myyntitilastot kertoo karua tilaa suomen taloudesta ja suomalaisten varallisuus asteesta.


      • Nissan100A kirjoitti:

        Noh noh nyt menee iltakaffet skoda miehellä kyllä vääräänkurkkuun.
        Kyllä se niin on että kukaan ei osta skodaa kuin pakon edessä!
        Kyllä se sellainen kommunismin maamerkki on.
        Ja laatu on täyttä sekundaa
        Myyntitilastot kertoo karua tilaa suomen taloudesta ja suomalaisten varallisuus asteesta.

        Niinhän tuolla skodapapalla taisi muinaismuisteloissaan mennä. Jäänyt kai traumoja jostain 105 L:ästä...

        Itse taisit jatkosodassa jäädä henkiseen poteroon. Otan osaa.

        Itse en ole koskaan Skodaa omistanut, eikä ole ollut liisingilläkään, mutta tokihan minä nykyautojen hintoja tiedän ja seuraan.


    • skodajapottuloda

      Uuden skodan arvo on ihmisten mielikuvissa 12.000-19.000euroa. (SVTI)
      On kyllä varsin uskomattoman kuuloista että skodan hinta olisi 60.000 euroa.
      Laadukkaita merkkejä saa jo tuohon hintaan kaksin kappalein.

    • voihanpaska

      Itse sain traumoja viimeviikolla koeajaessani uutta skoda octavia.
      En pystynyt ajaan kuin pienen mutkan kun jo veti jotku häiriöt ja vikakoodit! vikavalot räpsytti ja summerit vinkui.
      Skoda myös haisi todella pahalle pahemmalle kuin lada 1200L aikoinaan. Jouduin käymään terveyskeskuksessa kun muovin löyhkä veti hengen todella ahtaalle!
      Myyjä kehtas vielä väittää että olisin painanut kaasua ja jarrua samaan aikaan ja tahallaan näin tehden yrittänyt hajottaa auton! Uhkailivat jo että lasku tulee perässä..

      • onseprkl

        Voi helevetin koijarit! Että kehtaavat!
        Kaveri sai keuhkoahtauman kun ajoi kesän taksia uudella skodalla!
        Nyt ei pysty meneen mihinkään skodaan sisälle jo skodassa ollut henkilö laukaisee pahat oireet.


    • joippaaaari

      Oon aatellu ostaa käytetyn, huippuhienon Mondeon.

    • bulldogi

      Uuteen Skoda octaviaan on haettu vaikutteita 1980 luvun skoda 120 ja skoda faforitista kertoo skodan pääsuunnittelia.
      Hyi hyi ja vielä kerran pthyi!
      Kyllä se ruotsin skodan myyntitilasto kertoo paljon. Myynti 64% pienempi suhteessa kaikkiin myytyihin uusiin autoihin kuin suomessa.
      Ruotsalainen ei joudu tyytymään turkkilaiseen/venäläiseen laatutasoon vaan voi ostaa volvo bmw mb ford ja premium tason peugeot autoja

    • larpaskoda

      Totta!
      Mun täytyy katsoa muualle kun naapuri ajaa uudella skodallaan 6/2017.
      Ei voi olla mitenkään nauramatta on se sellainen näky!
      Se on se oktavia malli aivan jäätävän näkönen vehje.
      Mää en kestä tuola se nyt kiillottaa sitä skodaa. On kuulemma pelannu hyvin joopa joo eihän ne skodistit kerro mutta oon nähnyt sen auton monta kertaa jo olevan korjaamolla ja hinausauto on sen vienyt jo pari kertaa tosta pihasta.
      On se älytöntä tuo skoda homma tulee mieleen lada miehet ennenvanhaan.

      • SimpeleAsKlever

        Käyt Skoda-huollon pihalla kyttäämässä, mitä autoja on tulossa "hajalla pajalle"?

        Pienemmällä paikkakunnalla, jossa ainoa merkkihuolto on helppo tietää, tuo toki onnistuu. Teltassa taidat muutenkin asua, joten sama se missä...


    • Vuotavat.vettäkin

      Skotan laiskat duunarit vaatii lisää palkkaa ja volkkari maksaa ku jormat maksaa skodasta mitä vaan.

    • shittiä
    • kurpa

      120L oli sentään AUTO!
      Toisin kuin nämä nykyajan haisevat skodan katiskat!!

    • oioioioiii

      Kyllä mullaki on naurussa pitelemistä kun näkee skoda kuskeja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe