ollaan muutamassa kokonaan yhteen asumaan , mua kovasti stressaa moni asia, olen luopumassa omasta asunnostani ja muutan miehen luokse. Näin tuntuu olevan järkevämpi, muitta onko , tuleeko mutkia matkaan?
Taika, miten tulee yhteiselo jatkumaan
2
159
Vastaukset
- Mazdamies
Tämä Taika ei näe mitään. Koettaa vaan mainostaa itseään kyselemällä itseltään ja kehumalla omia satujaan. Suuttuu kun jää kiinni näkemättömyydestään.
- Heps-kuk-kuu-näkijä
Ollaan muutamassa kokonaan yhteen asumaan. Et kai sä nuija ole? Funtsaa vähän mihin rupeet. Mua kovasti stressaa moni asia. En epäile ollenkaan.
Olen luopumassa omasta asunnostani. Älä nyt hölmöksi rupee.
Muutan miehen luokse. Älä helvetissä tee sitä virhettä, vaan käske se äijä muuttaa sun luo, et voit pompottaa sitä.
Näin tuntuu olevan järkevämpi, muitta onko? No ei todellakaan ole.
Tuleeko mutkia matkaan? Riippuu siitä kuin mutkainen tie on muuttomatkalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195447
- 715168
- 914194
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432851
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️572020- 421872
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713