aina vaan. m->n.
Hyvät yöt...
17
688
Vastaukset
- Elluhalloyb
Levollista unta...
Jaksuja huomiseen...koska aikaisin...🌸❤💫 - Sekavanselkeä
Hyvät yöt....
- aitoriitta
Kerroin siis miehelleni joka epäili tarkoitusperiäsi ja sitä kuka oikeastaan olet. Et vieläkään ole hyväksynyt minua kaveriksi. Kuka olet ja mitä haluat minusta. Pää hajoaa
- ViilataanViilataan
Kenelle noi menee n. 4 miljardista naisesta?
Nimen ensimmäinen kirjain karsis jo aika paljon vaihtoehtoja ja sekin olettamus että menee Suomineidolle. - 0000000000000000000
Hyvät yöt n-m:):)
- niinlähelläniinkaukana
...jokin sinussa... no se ei näemmä tämä asia muuksi muutu ajan saatossa...
- älkgff
Hyvää yötä!
- kauniita-unia
Kiitos samoin sinne johonkin.
- värillisiäunia
Kanadasta kiitoksia myös :D
Tytöille pitäisi toivottaa hyviä unia, niin ainakin elokuvamaisia ja värillisiä unia :D
- sanojavaillan
Sinulle miehelle kauniita unia toivotellen... se jokin sinussa vaan on... ei muutu minun miksikään... tunnen vaan...
- Kuulle
Hyvää yötä
Niin kaukana siellä olet
Mutta valaiset polkujani ajoittain
Loistavana
Pyöreänä, loputtomana ympyränä
Yhtä vanhana kuin aikamme
Tummalla taustalla valopilkuin
Mietin sitä
Kun puhelin sinulle
Ja kuvittelin kuulevani
Vastauksen
Puhuvalta Mykältä
Kuulta - Elämänlehdellä
Huomenta vain. On uusi päivä ja kaikki mahdollista. Onhan se hienoa, kun avataan uusi sivu taas :)
No ei oikein kaksinen yö ollut, mutta ainahan voi toivoa parempaa päivää ja seuraavaa yötä ;).
Oikein kivoja hetkiä tähän päivään, juuri semmoisena kun itse sen haluat olevan.- aitoriitta
Palaan jossakin vaiheessa kevään aikana. Toivon, että sitten laitamme tälle pisteen.
- Eiköniitäväsytä
Hah, yhtä asiaa kysyn sulta, mitä luuulet, miten trollit jaksaa nousta näin aikaisin?
- Rabota.Da
Eiköniitäväsytä kirjoitti:
Hah, yhtä asiaa kysyn sulta, mitä luuulet, miten trollit jaksaa nousta näin aikaisin?
T-tehtaalla tehdään 3-vuoroa?
- Laihalohtuon
Nämä tällaiset toivotukset, joita itsekin joskus pahimpina kaipauksen hetkinä olen kirjoittanut... Surullista, että ei voi ihmiselle suoraan sanoa ajatuksiaan, vaan se on tehtävä tänne tuntemattomille ja nettitrolleille. Ja ymmärrän kyllä että siihen voi syitä olla, niin minullakin on. Menee vaan niin pirun hukkaan täällä ne sanat.
Helpottaahan se vähän saada johonkin edes purettua, mutta ei se ainakaan mulle ole kuin lyhyen hetken ajan avuksi. Sitten taas kaipauksen määrä kasvaa, tahtoisi voida oikeasti puhua sen henkilön kanssa, suudella ja koskettaa häntä sydämensä kyllyydestä.
Mukavaa lauantaita kuitenkin kaikille, erityisesti hänelle erityiselle miehelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683