aina vaan. m->n.
Hyvät yöt...
17
688
Vastaukset
- Elluhalloyb
Levollista unta...
Jaksuja huomiseen...koska aikaisin...🌸❤💫 - Sekavanselkeä
Hyvät yöt....
- aitoriitta
Kerroin siis miehelleni joka epäili tarkoitusperiäsi ja sitä kuka oikeastaan olet. Et vieläkään ole hyväksynyt minua kaveriksi. Kuka olet ja mitä haluat minusta. Pää hajoaa
- ViilataanViilataan
Kenelle noi menee n. 4 miljardista naisesta?
Nimen ensimmäinen kirjain karsis jo aika paljon vaihtoehtoja ja sekin olettamus että menee Suomineidolle. - 0000000000000000000
Hyvät yöt n-m:):)
- niinlähelläniinkaukana
...jokin sinussa... no se ei näemmä tämä asia muuksi muutu ajan saatossa...
- älkgff
Hyvää yötä!
- kauniita-unia
Kiitos samoin sinne johonkin.
- värillisiäunia
Kanadasta kiitoksia myös :D
Tytöille pitäisi toivottaa hyviä unia, niin ainakin elokuvamaisia ja värillisiä unia :D
- sanojavaillan
Sinulle miehelle kauniita unia toivotellen... se jokin sinussa vaan on... ei muutu minun miksikään... tunnen vaan...
- Kuulle
Hyvää yötä
Niin kaukana siellä olet
Mutta valaiset polkujani ajoittain
Loistavana
Pyöreänä, loputtomana ympyränä
Yhtä vanhana kuin aikamme
Tummalla taustalla valopilkuin
Mietin sitä
Kun puhelin sinulle
Ja kuvittelin kuulevani
Vastauksen
Puhuvalta Mykältä
Kuulta - Elämänlehdellä
Huomenta vain. On uusi päivä ja kaikki mahdollista. Onhan se hienoa, kun avataan uusi sivu taas :)
No ei oikein kaksinen yö ollut, mutta ainahan voi toivoa parempaa päivää ja seuraavaa yötä ;).
Oikein kivoja hetkiä tähän päivään, juuri semmoisena kun itse sen haluat olevan.- aitoriitta
Palaan jossakin vaiheessa kevään aikana. Toivon, että sitten laitamme tälle pisteen.
- Eiköniitäväsytä
Hah, yhtä asiaa kysyn sulta, mitä luuulet, miten trollit jaksaa nousta näin aikaisin?
- Rabota.Da
Eiköniitäväsytä kirjoitti:
Hah, yhtä asiaa kysyn sulta, mitä luuulet, miten trollit jaksaa nousta näin aikaisin?
T-tehtaalla tehdään 3-vuoroa?
- Laihalohtuon
Nämä tällaiset toivotukset, joita itsekin joskus pahimpina kaipauksen hetkinä olen kirjoittanut... Surullista, että ei voi ihmiselle suoraan sanoa ajatuksiaan, vaan se on tehtävä tänne tuntemattomille ja nettitrolleille. Ja ymmärrän kyllä että siihen voi syitä olla, niin minullakin on. Menee vaan niin pirun hukkaan täällä ne sanat.
Helpottaahan se vähän saada johonkin edes purettua, mutta ei se ainakaan mulle ole kuin lyhyen hetken ajan avuksi. Sitten taas kaipauksen määrä kasvaa, tahtoisi voida oikeasti puhua sen henkilön kanssa, suudella ja koskettaa häntä sydämensä kyllyydestä.
Mukavaa lauantaita kuitenkin kaikille, erityisesti hänelle erityiselle miehelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede16572- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 40428
- 47427