Hyvät yöt...

selkeäsekava

aina vaan. m->n.

17

688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elluhalloyb

      Levollista unta...
      Jaksuja huomiseen...koska aikaisin...🌸❤💫

    • Sekavanselkeä

      Hyvät yöt....

    • aitoriitta

      Kerroin siis miehelleni joka epäili tarkoitusperiäsi ja sitä kuka oikeastaan olet. Et vieläkään ole hyväksynyt minua kaveriksi. Kuka olet ja mitä haluat minusta. Pää hajoaa

    • ViilataanViilataan

      Kenelle noi menee n. 4 miljardista naisesta?
      Nimen ensimmäinen kirjain karsis jo aika paljon vaihtoehtoja ja sekin olettamus että menee Suomineidolle.

    • 0000000000000000000

      Hyvät yöt n-m:):)

    • niinlähelläniinkaukana

      ...jokin sinussa... no se ei näemmä tämä asia muuksi muutu ajan saatossa...

    • älkgff

      Hyvää yötä!

    • kauniita-unia

      Kiitos samoin sinne johonkin.

      • värillisiäunia

        Kanadasta kiitoksia myös :D

        Tytöille pitäisi toivottaa hyviä unia, niin ainakin elokuvamaisia ja värillisiä unia :D


    • sanojavaillan

      Sinulle miehelle kauniita unia toivotellen... se jokin sinussa vaan on... ei muutu minun miksikään... tunnen vaan...

    • Kuulle

      Hyvää yötä
      Niin kaukana siellä olet
      Mutta valaiset polkujani ajoittain
      Loistavana
      Pyöreänä, loputtomana ympyränä
      Yhtä vanhana kuin aikamme
      Tummalla taustalla valopilkuin
      Mietin sitä
      Kun puhelin sinulle
      Ja kuvittelin kuulevani
      Vastauksen
      Puhuvalta Mykältä
      Kuulta

    • Elämänlehdellä

      Huomenta vain. On uusi päivä ja kaikki mahdollista. Onhan se hienoa, kun avataan uusi sivu taas :)

    • No ei oikein kaksinen yö ollut, mutta ainahan voi toivoa parempaa päivää ja seuraavaa yötä ;).

      Oikein kivoja hetkiä tähän päivään, juuri semmoisena kun itse sen haluat olevan.

    • aitoriitta

      Palaan jossakin vaiheessa kevään aikana. Toivon, että sitten laitamme tälle pisteen.

      • Eiköniitäväsytä

        Hah, yhtä asiaa kysyn sulta, mitä luuulet, miten trollit jaksaa nousta näin aikaisin?


      • Rabota.Da
        Eiköniitäväsytä kirjoitti:

        Hah, yhtä asiaa kysyn sulta, mitä luuulet, miten trollit jaksaa nousta näin aikaisin?

        T-tehtaalla tehdään 3-vuoroa?


    • Laihalohtuon

      Nämä tällaiset toivotukset, joita itsekin joskus pahimpina kaipauksen hetkinä olen kirjoittanut... Surullista, että ei voi ihmiselle suoraan sanoa ajatuksiaan, vaan se on tehtävä tänne tuntemattomille ja nettitrolleille. Ja ymmärrän kyllä että siihen voi syitä olla, niin minullakin on. Menee vaan niin pirun hukkaan täällä ne sanat.

      Helpottaahan se vähän saada johonkin edes purettua, mutta ei se ainakaan mulle ole kuin lyhyen hetken ajan avuksi. Sitten taas kaipauksen määrä kasvaa, tahtoisi voida oikeasti puhua sen henkilön kanssa, suudella ja koskettaa häntä sydämensä kyllyydestä.

      Mukavaa lauantaita kuitenkin kaikille, erityisesti hänelle erityiselle miehelle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      40
      428
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe