aina vaan. m->n.
Hyvät yöt...
17
648
Vastaukset
- Elluhalloyb
Levollista unta...
Jaksuja huomiseen...koska aikaisin...🌸❤💫 - Sekavanselkeä
Hyvät yöt....
- aitoriitta
Kerroin siis miehelleni joka epäili tarkoitusperiäsi ja sitä kuka oikeastaan olet. Et vieläkään ole hyväksynyt minua kaveriksi. Kuka olet ja mitä haluat minusta. Pää hajoaa
- ViilataanViilataan
Kenelle noi menee n. 4 miljardista naisesta?
Nimen ensimmäinen kirjain karsis jo aika paljon vaihtoehtoja ja sekin olettamus että menee Suomineidolle. - 0000000000000000000
Hyvät yöt n-m:):)
- niinlähelläniinkaukana
...jokin sinussa... no se ei näemmä tämä asia muuksi muutu ajan saatossa...
- älkgff
Hyvää yötä!
- kauniita-unia
Kiitos samoin sinne johonkin.
- värillisiäunia
Kanadasta kiitoksia myös :D
Tytöille pitäisi toivottaa hyviä unia, niin ainakin elokuvamaisia ja värillisiä unia :D
- sanojavaillan
Sinulle miehelle kauniita unia toivotellen... se jokin sinussa vaan on... ei muutu minun miksikään... tunnen vaan...
- Kuulle
Hyvää yötä
Niin kaukana siellä olet
Mutta valaiset polkujani ajoittain
Loistavana
Pyöreänä, loputtomana ympyränä
Yhtä vanhana kuin aikamme
Tummalla taustalla valopilkuin
Mietin sitä
Kun puhelin sinulle
Ja kuvittelin kuulevani
Vastauksen
Puhuvalta Mykältä
Kuulta - Elämänlehdellä
Huomenta vain. On uusi päivä ja kaikki mahdollista. Onhan se hienoa, kun avataan uusi sivu taas :)
No ei oikein kaksinen yö ollut, mutta ainahan voi toivoa parempaa päivää ja seuraavaa yötä ;).
Oikein kivoja hetkiä tähän päivään, juuri semmoisena kun itse sen haluat olevan.- aitoriitta
Palaan jossakin vaiheessa kevään aikana. Toivon, että sitten laitamme tälle pisteen.
- Eiköniitäväsytä
Hah, yhtä asiaa kysyn sulta, mitä luuulet, miten trollit jaksaa nousta näin aikaisin?
- Rabota.Da
Eiköniitäväsytä kirjoitti:
Hah, yhtä asiaa kysyn sulta, mitä luuulet, miten trollit jaksaa nousta näin aikaisin?
T-tehtaalla tehdään 3-vuoroa?
- Laihalohtuon
Nämä tällaiset toivotukset, joita itsekin joskus pahimpina kaipauksen hetkinä olen kirjoittanut... Surullista, että ei voi ihmiselle suoraan sanoa ajatuksiaan, vaan se on tehtävä tänne tuntemattomille ja nettitrolleille. Ja ymmärrän kyllä että siihen voi syitä olla, niin minullakin on. Menee vaan niin pirun hukkaan täällä ne sanat.
Helpottaahan se vähän saada johonkin edes purettua, mutta ei se ainakaan mulle ole kuin lyhyen hetken ajan avuksi. Sitten taas kaipauksen määrä kasvaa, tahtoisi voida oikeasti puhua sen henkilön kanssa, suudella ja koskettaa häntä sydämensä kyllyydestä.
Mukavaa lauantaita kuitenkin kaikille, erityisesti hänelle erityiselle miehelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742472Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721792Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2591446- 851272
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3901245Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3581197- 1281185