Oon kuullu jo 2 päivää semmosta kuplivaa/poreilevaa ääntä vasemmassa korvassa. Ei oo jatkuvaa vaan tulee milloin sattuu. Ääni on aika hiljaista eikä haittaa paljoa, mutta pikku hiljaa alkaa vähän ärsyttää toi ääni . Onko kokemusta samasta ?
Haluan tietää että ei ole mitää vakavaa :(
Apua! Ääni vasemmassa korvassa :(
8
492
Vastaukset
- Tulet_mielisairaaksi
Skitsofrenia (vanh. jakomielitauti) on yleensä nuorella aikuisiällä alkava monimuotoinen psykoosisairaus. Se on psykoosisairauksista yleisin.
Keskeisiä oireita ovat todellisuudentajun heikkeneminen eli psykoottisuus, joka johtuu aistiharhoista, harhaluuloista, ajattelutoimintojen häiriintyneisyydestä ja tunteiden latistumisesta. - nomraalia
Älä välitä siitä trollista. Sulla saattaa olla tinnitus. https://fi.wikipedia.org/wiki/Tinnitus
Voit mennä lääkärille jos se jatkuu ja häiritsee. - jgaiupibfpiajpi
Tinnitus on vinkuva ääni. Olettaisin välikorvan tulehdusta, jossa nestettä kertyy korvan sisään. Jos ajoissa menee hakemaan antibiootit, voi selvitä pelkästään syömällä lääkekuurin pillereinä.
Veljellä jouduttiin konkreettisesti puhkaista korva, koska ei mennyt hoidattamaan, ja neste alkoi mädäntyä välikorvassa, ja aiheutti myös helvetillisen korvasäryn.
Nyt vain poika heti aamulla terveysasemalle hakemaan se antibioottikuuri ennenkuin pääsee helvetti irti.- jgaiupibfpiajpi
Lisätään vielä, että itsellä on myös ollut tuo ääni, ja sain siihen juurikin diagnoosiksi välikorvan tulehduksen. Söin pillerit ja homma oli ohi.
Kyseessä voi olla myös niinkin yksinkertainen asia, kuin vaikkua lähes täynnä oleva korva mahdollisesti esim. suihkussa korvaan joutunut pikkiriikkinen pisara.
Kannattaa käydä lääkärissä. Sitä ei kannata tarkistamatta alkaa ronkkia itse t. nimim. Korvansa Täysin Tukkoon Ronkkinut.- varmajuttuon
luultavasti kusi noussut päähän
- Eeehrr
Eeeh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1212612- 981748
- 421235
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri1811212Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu771117Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu261074Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i621016Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri28977Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan38890Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56871