Laadukkaat Thainaiset ei Suomijuntteja katso

Tasomiehet

Kun puhutaan vähän enemmän yläluokan Thainaisista, niin sellaiset ei suomalaiseen harvahiuksiseen yli-ikäiseen pallomahaan päin katsokaan. He eivät tarvitse länsimaalaista rumaa ja vanhaa miestä mihinkään.
Suomalaisilla ukoilla ei riitä yhteiskuntaluokka seurustella laatunaisten kanssa Thaimaassa, pitää vain pyöriä alakastin kanssa Pattayan piireissä.

Näin se menee, Pattayan pojat! Teillä ei riitä taso Suomessa eikä se riitä Thaimaassa. Aika heikkoa ainesta.

41

1144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turhaan_horiset

      Juu ja onkopojan taso riittää miettimään tätä seikkaa Suomesta käsin teoriatasolla niin sanotulla näppituntumalla.

      • Pattayantunkio

        Siellä se ensimmäinen kalikka kalahti. Koska olet saanut viimeksi naista ilman rahaa?


    • Kelaas_vähän

      Miten muka suomalainen peräkammari-verkkaritakkiukko Pattayalta saisi laadukasta naisseuraa Thaimaassa kun ei saa mistään muualtakaan?

      Jo se että ukko on Pattayalla kertoo että ei ole mitään asiaa laatuaineksen sekaan eikä muuhun kun alakastin naisiin.

      • latutietoinenhiihtäjä

        Lerpan laadut piste com.


    • Glendora

      Tekeekö yläluokka tms, ihmisestä suoraan laadukkaan? Mielestäni ei.
      Ihmisisten laaduttaminen muutenkin on mielestäni hyvin kyseenalaista. Korkeintaan sen voi tehdä omalla kohdallaan, mitä ominaisuuksia kumppanissa arvostaa.

      Itse en ainakaan toivoisi kumpanini olevan pelkkä mallinukke.

      • AvointaPohdintaa

        Pohdin myös, mikä tekee Pattayan rakkaasta evoluution kärkikastiin kuuluvan laadukkaimman yksilön kaikesta kaikki tietävän alffauroksen.
        Näin ovat kertoneet.

        Minä olen päätynyt siihen että Google viisastuttaa ja Googlen kamera-auto mahdollistaa matkailukokemuksen.


      • KarhunA

        Juuri noin. Onko Prinssi Charles ja Kaarle Kustaa jokaisen naisen märkä päiväuni? Epäilen hieman.

        Henkinen puoli on se joka määrittelee ihmisen ihmisenä. Ei mammona, ulkonäkö eikä kastit.
        Jotkut missit ajattelevat että se riittää miehelle kun on vain kaunis nainen. Ei se riitä mihinkään. Harmia siitä vain tulee kun tyhjäpäiset miehet kuolaa vaimosi perään. On ollut meikäläiselläkin kaikennäköisiä naisia. Mieleen on jäänyt heistä vain heidän persoonansa, eikä ulkonäkönsä. Ulkonäkö on pelkkä persoonan mauste.
        Se kenessä on "se jokin" vetää puoleensa, eikä se riipu ulkonäöstä. Itse olen perunanenäinen ylipainoinen persaukinen alkoholisti ja silti vaan naiset sanoo että sä koliset. Kuinka paljon mun pitää vielä ryypätä että lakkaan kiinnostamasta naisia?


    • Zepari1

      Harva Pattayan suomiukko missään ylemmässä kastissa Suomessakaan on.
      Koulut käymättä, kielitaito olematon, perseaukisia, kelapummeja, matalapalkkahommissa, maalta, äö todella pieni., lihavia jne....

      • laadukasnainen

        Kuvailisitko itseäsi vielä tarkemmin ,vähän kiinnostuin


    • Gcgcgcgcgc

      Amalialla on viikonlopun ryyppyputki puolessa välissä.

    • heti_näkee

      Ylemmän luokan miehillä ei ole paskamahaa. Pattayan suomalaisilla on lähes kaikilla.

    • VeliHopeanveli

      Yläluokka ei myy itseään kaljamahoille Pattayan baarissa eikä yläluokka osta naisia koska saavat niitä ihan itsestään.

      • Pattayapaskasanko

        vituttaako noin paljon kun olet ihan nolla ja nobody?


      • HighClassBall
        Pattayapaskasanko kirjoitti:

        vituttaako noin paljon kun olet ihan nolla ja nobody?

        Ei tietenkään vituta. Miksi niin tekisi? Minähän kuulun yläluokkaan. Isoisäni itse asiassa kehitti panemisen. Hän oli lähetyssaarnaaja ja kun hän pani yläluokan naisia kuin kani niin siitä sai se asento sitten nimensä alunperin. Itse tykkään tuupata takaa ja laittaa peukalon perssilmään. Yläluokan kissat sanoo mau kun laitan peukalon perssilmään. On aika helppoa kuulua yläluokkaan. Pakko mennä taas, kun Matilda von Persdottir laittoi viestin että nyt olis yläluokassa vähän piltsukkaa tarjolla. Itsekseen tietenkin.


    • Carrer.J.Costa

      Ei kai kukaan luulekaan, että yläluokan naiset olisivat kiinnostuneita Amalian mainitsemista miestyypeistä. Miksi siitä pitää erikseen tehdä ketju. Enhän minäkään ole kiinnostunut ylipainoisista suominaisista, mutta en minä sitä erikoisesti maailmalla huutele.

      • KukaOnAmaliasi

        No eikös tää Pattayan paskapalsta oo täynnä ketjuja suominaisten olemuksista.


    • eiyhteistänimittäjää

      Suomalaisella peruskaljamahalla ja Olvilippiksella ei ole mitään mahdollisuutta edes päästä juttelemaan yläluokalle Thaimaassa koska he eivät missään kohtaa.

      • 35NumBall

        ..mä ostin riisipellolta naisen.. piti olla yläluokan nainen ni ei ku sillä oli skolioosi ja kihti.. ilmankos oli alennusmyynnissä ku joutuu rollaattorilla liikkumaan kukankastelumatkatkin.. se resu..


      • hävikki
        35NumBall kirjoitti:

        ..mä ostin riisipellolta naisen.. piti olla yläluokan nainen ni ei ku sillä oli skolioosi ja kihti.. ilmankos oli alennusmyynnissä ku joutuu rollaattorilla liikkumaan kukankastelumatkatkin.. se resu..

        Uskomaton elämän katkeroittama pskannassuttaja olet. Ihan täyttä skeidaa ja vailla todellisuuspohjaa toi sun avuttoman säälittävä ja niin katkera vääntö. Miltä ihan oikeasti tuntuu hävitä Thai-Naiselle. Taitaa tehdä kipeää :D


    • RikollisetVastuuseen

      Jahas, ihmiskauppiaat taas liikkeellä =)

    • vuodatus_oli

      Vtu mutta jo oli aloittajalla katkeruutta suomalaista miestä kohtaan. Ettei nyt vain olisi niin, että tämän vuodattajan mies on kunnostautunut Thaimaassa kohtuporarina ja jättänyt silloisen - nykyään siis entisen - suomikurppansa muiden sokeiden ja vähään tyytyvien hoidettavaksi.

    • näin_mennään_Thaimaassa

      Suomalainen kaljamaha pälvikalju juntti addun 20 vuotta vanhoissa shorteissa ei ole mitenkään salonkikelpoista kamaa yläluokan Thaikuille eikä sellaisissa piireissä pärjäisi.
      Turakaisen ainoa mahdollisuus on huorat ja siinä se. Ananaksenmyyjätkään ei fallejunteille anna eikä mukaan lähde.

      • 2010vuodesta

        Aina kun lerppa-amalia on viikonloppuisin sekakäyttänyt liikaa ja ajautunut henkisesti täysin riisipellolle, niin häneltä ei enää muuta irtoa kuin ryhtyä kyselyikäiseksi Onkopojaksi, joka latelee samat kolme teemaa ristiin rastiin ja tekee niistä uusia nostoja. Pallomaha, persaukisuus ja kalju.
        Nämä riittävät täyttämään onkiksen elämän ja hänellä on taatusti aivan ihanaa rakkauden ja tasonaisten täyttämässä elämässään. Trollaus on ihmisen parasta aikaa. -Onkopoika-

        Numballi nimellä käy sitten puolustelemassa niitä Onkopojan kirjoituksia se Hua Hinin Upseeri-Koelentäjä-Insinööri täpinöissään, kun taas toisinaan kertoo ettei Onkopoikaa ole olemassakaan että se on resuperseiden keksintöä.

        Uskokaa nyt ettei ole mitään järkeä kommunikoida pähkähullun katkerikon kanssa. Antakaa sen olla.


      • Aviomiess
        2010vuodesta kirjoitti:

        Aina kun lerppa-amalia on viikonloppuisin sekakäyttänyt liikaa ja ajautunut henkisesti täysin riisipellolle, niin häneltä ei enää muuta irtoa kuin ryhtyä kyselyikäiseksi Onkopojaksi, joka latelee samat kolme teemaa ristiin rastiin ja tekee niistä uusia nostoja. Pallomaha, persaukisuus ja kalju.
        Nämä riittävät täyttämään onkiksen elämän ja hänellä on taatusti aivan ihanaa rakkauden ja tasonaisten täyttämässä elämässään. Trollaus on ihmisen parasta aikaa. -Onkopoika-

        Numballi nimellä käy sitten puolustelemassa niitä Onkopojan kirjoituksia se Hua Hinin Upseeri-Koelentäjä-Insinööri täpinöissään, kun taas toisinaan kertoo ettei Onkopoikaa ole olemassakaan että se on resuperseiden keksintöä.

        Uskokaa nyt ettei ole mitään järkeä kommunikoida pähkähullun katkerikon kanssa. Antakaa sen olla.

        Trollaus on ihmisen parasta aikaa.

        Kommunikoida = vastavuoroista keskustelua. Osaatko sen arvoisa 2010 ?

        Olen havainnut sinun kommunikoinnin olevan yllä olevan kaltaista toisten arvostelua yksinomaan ja omaa pullisteluasi.
        Olenko väärässä?

        Missä 42x ? Onko vaikea tarkistaa box-parkki?


      • Lerpanelkeet
        Aviomiess kirjoitti:

        Trollaus on ihmisen parasta aikaa.

        Kommunikoida = vastavuoroista keskustelua. Osaatko sen arvoisa 2010 ?

        Olen havainnut sinun kommunikoinnin olevan yllä olevan kaltaista toisten arvostelua yksinomaan ja omaa pullisteluasi.
        Olenko väärässä?

        Missä 42x ? Onko vaikea tarkistaa box-parkki?

        Lerppa, lerppa!

        Oma kommunikointisi palstalla on jatkuvasti ollut täysin ala-arvoista!

        Röyhkeyden huippu, mitä 2010 kyselit, syytä olisi omat törkeytesi korjata ensin ja sitten voit kysellä...


      • ai-pullisteluako
        Aviomiess kirjoitti:

        Trollaus on ihmisen parasta aikaa.

        Kommunikoida = vastavuoroista keskustelua. Osaatko sen arvoisa 2010 ?

        Olen havainnut sinun kommunikoinnin olevan yllä olevan kaltaista toisten arvostelua yksinomaan ja omaa pullisteluasi.
        Olenko väärässä?

        Missä 42x ? Onko vaikea tarkistaa box-parkki?

        "Pullistelusta" puhuu hän aviomiess, joka joulun jälkeen on kertonut hommanneensa seuraavanlaisia juttuja tai ne oli jo ennestään olemassa.

        Neljäs ravintola ilmestyi konsernille
        Indiana moottoripyörä Suomesta ostettu ja lennätetty Chiang Maihin
        Suomen ja Abu Dhabin reissut suoritettu ja tyttären bisnekset rahoitettu
        Oma moottorirata rahoitettu Chiang Maihin lisäasfaltilla
        Vanha huoltoasema ostettu johon avataan Happy Days ravintola
        Azimut 100 jalkainen ökyjahti hankittu ja vanha ajettiin Kulosaareen
        Chon Buriin ilmestyi loma-asunto Phuketin huvilan rinnalle
        Cha amiin ilmestyi miljoonatontti, johon tulee ostoskeskus ja hotelli
        Mercedes Benz harvinaisuus hankittuna Chiang Maihin. Väri ruskea
        Uima-allas kasvatettu 24 metristä 25 metriseksi
        Autotallin laajennus meneillään, jotta moottoripyörät mahtuu kaikki sisään
        Kaksi uutta vesijettiä tilattu ja virityssarjat asennettu, toimitus ensi viikolla
        Azimutiin hommattu uusi plotteri
        Orpolapsen synttärit järjestetty ja rahoitettu ja maksoi kuulema aika paljon
        Sensein tasapaino, mielenrauha ja rauhanomaisuus saavutettu

        Nuohan eivät ole pullistelua eihän vaan?


      • Aviomiess
        ai-pullisteluako kirjoitti:

        "Pullistelusta" puhuu hän aviomiess, joka joulun jälkeen on kertonut hommanneensa seuraavanlaisia juttuja tai ne oli jo ennestään olemassa.

        Neljäs ravintola ilmestyi konsernille
        Indiana moottoripyörä Suomesta ostettu ja lennätetty Chiang Maihin
        Suomen ja Abu Dhabin reissut suoritettu ja tyttären bisnekset rahoitettu
        Oma moottorirata rahoitettu Chiang Maihin lisäasfaltilla
        Vanha huoltoasema ostettu johon avataan Happy Days ravintola
        Azimut 100 jalkainen ökyjahti hankittu ja vanha ajettiin Kulosaareen
        Chon Buriin ilmestyi loma-asunto Phuketin huvilan rinnalle
        Cha amiin ilmestyi miljoonatontti, johon tulee ostoskeskus ja hotelli
        Mercedes Benz harvinaisuus hankittuna Chiang Maihin. Väri ruskea
        Uima-allas kasvatettu 24 metristä 25 metriseksi
        Autotallin laajennus meneillään, jotta moottoripyörät mahtuu kaikki sisään
        Kaksi uutta vesijettiä tilattu ja virityssarjat asennettu, toimitus ensi viikolla
        Azimutiin hommattu uusi plotteri
        Orpolapsen synttärit järjestetty ja rahoitettu ja maksoi kuulema aika paljon
        Sensein tasapaino, mielenrauha ja rauhanomaisuus saavutettu

        Nuohan eivät ole pullistelua eihän vaan?

        Pieni korjaus mutta ensin lämpimän sydämeni pohjasta sinulle kiitos että ajattelet minua myös tänään.

        Ravintoloita on enemmän kuin 4.
        Indian moottoripyörälläni ajan nykyisellään täällä Chiang Maissa ja vaimoni enenemässä määrin minun Harrikallani koska se mahdollistaa kyytiläisen.
        En rahoita tyttäreni bisneksiä, mutta voin sanoa hänen tekevän varsin hyvää tiliä ikäisekseen.
        En ole meidän MC:n moottoriradan rahoittaja.
        Huoltoasema ostettu ja avataan kun valmis, hankintahinta erittäin edullinen.
        Azimut alle 50 jalkaa ja entinen Hangossa tällä hetkellä ja jäiden lähdettyä tytär siirtää sen palvelemaan Vaasan saaristossa sijaitsevaa huvilaansa.
        Chon Burin rakennus ei nyt varsinaisesti ole loma-asunto, mutta parempi kuin hotellivaihtoehto.
        Cha Amin tontti ei ilmestynyt vaan vaimoni peri sen, sekä ostaja päättänee sen käyttötarkoituksesta.
        Ei Mersu mikään harvinaisuus ole. Minulla oli aikoinaan täsmälleen samanlainen suomessa nuorena poikana, oli Suomen tupakan entinen edustusauto ja siitä oli tosi vaikea päästä eroon hyvällä hintaa.
        Uima-altaan mitat hieman eri miten mittaa kun se ei ole suorakulmainen.
        Autotallirakennus ei nyt kovin hääppäinen ole mutta palvelee tarkoitustaan.
        Vesijetit ok ja edelleen seisottavia Kawoja, ei viritystä moottoreissa vaan turbiinissa.
        Azissa oli toimitettaessa elektroniikka mutta vähäisten ajotuntien johdosta tutustuminen vie oman aikansa.
        Orpolapset voi hyvin.

        Kysy ihmeessä lisää, niin saat päivitettyä tilannettani, mutta tuohon pullisteluun viitaten,
        Minä en ole suorittanut sinun tavoin 300 maksukaatoa, en laittanut 100.000 euroa baarityttöjen uudelleenkoulutukseen, en 1 milliä huoriin ja toista milliä matkailuun.


      • VantaanVäiski
        Aviomiess kirjoitti:

        Pieni korjaus mutta ensin lämpimän sydämeni pohjasta sinulle kiitos että ajattelet minua myös tänään.

        Ravintoloita on enemmän kuin 4.
        Indian moottoripyörälläni ajan nykyisellään täällä Chiang Maissa ja vaimoni enenemässä määrin minun Harrikallani koska se mahdollistaa kyytiläisen.
        En rahoita tyttäreni bisneksiä, mutta voin sanoa hänen tekevän varsin hyvää tiliä ikäisekseen.
        En ole meidän MC:n moottoriradan rahoittaja.
        Huoltoasema ostettu ja avataan kun valmis, hankintahinta erittäin edullinen.
        Azimut alle 50 jalkaa ja entinen Hangossa tällä hetkellä ja jäiden lähdettyä tytär siirtää sen palvelemaan Vaasan saaristossa sijaitsevaa huvilaansa.
        Chon Burin rakennus ei nyt varsinaisesti ole loma-asunto, mutta parempi kuin hotellivaihtoehto.
        Cha Amin tontti ei ilmestynyt vaan vaimoni peri sen, sekä ostaja päättänee sen käyttötarkoituksesta.
        Ei Mersu mikään harvinaisuus ole. Minulla oli aikoinaan täsmälleen samanlainen suomessa nuorena poikana, oli Suomen tupakan entinen edustusauto ja siitä oli tosi vaikea päästä eroon hyvällä hintaa.
        Uima-altaan mitat hieman eri miten mittaa kun se ei ole suorakulmainen.
        Autotallirakennus ei nyt kovin hääppäinen ole mutta palvelee tarkoitustaan.
        Vesijetit ok ja edelleen seisottavia Kawoja, ei viritystä moottoreissa vaan turbiinissa.
        Azissa oli toimitettaessa elektroniikka mutta vähäisten ajotuntien johdosta tutustuminen vie oman aikansa.
        Orpolapset voi hyvin.

        Kysy ihmeessä lisää, niin saat päivitettyä tilannettani, mutta tuohon pullisteluun viitaten,
        Minä en ole suorittanut sinun tavoin 300 maksukaatoa, en laittanut 100.000 euroa baarityttöjen uudelleenkoulutukseen, en 1 milliä huoriin ja toista milliä matkailuun.

        Lausunnon antajana itse törppölerppa, jnka omakehulle ei vertaa löydy!

        Säälittävä kelan luuseriotus Suomesta, kaikkine hullun haaveineen.


      • TörppöLerppasiVäiski
        VantaanVäiski kirjoitti:

        Lausunnon antajana itse törppölerppa, jnka omakehulle ei vertaa löydy!

        Säälittävä kelan luuseriotus Suomesta, kaikkine hullun haaveineen.

        Anteeksi Väiski unohdin mainita, että minulle Iso Päällikkö ei lähettele viiskymppisiä ja minä en rakentele yhden moottoripyörävuokrauksen ympärille vuosien matkailua aijaten samaa fillaria sinne sun tänne fotosopaten, niin enkä minä aijaile keskisormikuvia eri hotellien pihalta ja parvekkeilta condon omistajaksi väitteellä.


      • PELKKÄPELLE
        Aviomiess kirjoitti:

        Pieni korjaus mutta ensin lämpimän sydämeni pohjasta sinulle kiitos että ajattelet minua myös tänään.

        Ravintoloita on enemmän kuin 4.
        Indian moottoripyörälläni ajan nykyisellään täällä Chiang Maissa ja vaimoni enenemässä määrin minun Harrikallani koska se mahdollistaa kyytiläisen.
        En rahoita tyttäreni bisneksiä, mutta voin sanoa hänen tekevän varsin hyvää tiliä ikäisekseen.
        En ole meidän MC:n moottoriradan rahoittaja.
        Huoltoasema ostettu ja avataan kun valmis, hankintahinta erittäin edullinen.
        Azimut alle 50 jalkaa ja entinen Hangossa tällä hetkellä ja jäiden lähdettyä tytär siirtää sen palvelemaan Vaasan saaristossa sijaitsevaa huvilaansa.
        Chon Burin rakennus ei nyt varsinaisesti ole loma-asunto, mutta parempi kuin hotellivaihtoehto.
        Cha Amin tontti ei ilmestynyt vaan vaimoni peri sen, sekä ostaja päättänee sen käyttötarkoituksesta.
        Ei Mersu mikään harvinaisuus ole. Minulla oli aikoinaan täsmälleen samanlainen suomessa nuorena poikana, oli Suomen tupakan entinen edustusauto ja siitä oli tosi vaikea päästä eroon hyvällä hintaa.
        Uima-altaan mitat hieman eri miten mittaa kun se ei ole suorakulmainen.
        Autotallirakennus ei nyt kovin hääppäinen ole mutta palvelee tarkoitustaan.
        Vesijetit ok ja edelleen seisottavia Kawoja, ei viritystä moottoreissa vaan turbiinissa.
        Azissa oli toimitettaessa elektroniikka mutta vähäisten ajotuntien johdosta tutustuminen vie oman aikansa.
        Orpolapset voi hyvin.

        Kysy ihmeessä lisää, niin saat päivitettyä tilannettani, mutta tuohon pullisteluun viitaten,
        Minä en ole suorittanut sinun tavoin 300 maksukaatoa, en laittanut 100.000 euroa baarityttöjen uudelleenkoulutukseen, en 1 milliä huoriin ja toista milliä matkailuun.

        Tämä Aviomies se oikeasti on tällä matkailupalstalla A I N A. Mikä kertoo kiireisen, aktiivisen ja sosiaalisen puuhamiehen kyvystä priorisoida ajankäyttönsä tärkeysjärjestykseen Suomi24 Pattayan matkailupalsta on näköjään hänen prioriteetti numero 1 ?

        Itsensä esille tuomisesessa hän on varsinainen velho, hänen kuviteltu nettielämänsä on satumaista. Hän tietää, että jokainen, joka tällä palstalla kertoo elämässään olevan jotain samaa ( kun Aviomies nimimerkkisellä yksinäisellä sielulla) puhuu paskaa, koska kenelläkään ei voi mennä niin hyvin kun hänen luomallaan nettipersoonalla.

        Vähän vakavammin kun hänen jorinoitaan miettii, niin hänhän elää "JOKAISEN SUOMALAISEN SYRJÄYTYNEEN HISSUKKANÖRTTIPOJAN UNELMAA"?...

        On thaimaalainen hammaslääkärivaimo.. Miksi vaimon ammatti pitää kertoa tuntemattomille anonyyminä??....... Ehkä pelkkä thaimaalainen vaimo kuulostaa vuonna 2018 liian rahvaanomaiselta? Ei nosta hänen statustaan..... Tuntemattomien ihmisten keskuudessa?

        " bistro ketju" ....? Ehkä pelkkä baarin omistaminen Thaimaassa vuonna 2018 kuulostaa liian rahvaanomaiselta?Ei nosta hänen statustaan...... Tuntemattomien ihmisten keskuudessa?

        " Kansainvälisen moottoripyöräjengin omistaman tatuointistudion ja kylpylän ylläpito, (joiden omistus suhteita ei voi HÄNEN kertomansa mukaan selvittää kukaan,) rehellistä, mutta rikollista? Vai rikollista, mutta rehellistä? Eikö oikeasti voi kukaan selvittää??? ( juntti) "Moottoripyöräjengi toi hiukan kovuutta ja katu uskottavuutta? Kehittämällesi nettipersoonalle?

        Hyväntekeväisyysyhteistyötä ChiangMain viranomaisten kanssa?? Orpojen koulutusta keittiömestareiksi?? Metallica lahjoitti Hursteille 20 000e...... Eivät kieltäneet Hurstia kertomasta kuka lahjoitti? Sinun nettipersoonasi tekee hyvää työtä orpojen kanssa. Laita bistro ketjusi yhteystiedot tänne palstalle, niin voimme tukea hyväntekeväisyys tapahtumianne..?

        Eniten itseäni kuitenkin kummastuttaa....... ETTÄ NÄITÄ KAIKKIA HIENOJA ASIOITA HOITAA MIES, JOKA EI PUHU THAIN KIELTÄ? EIKÄ OLESKELULUPAA??



        Analysoin hänen lausumaansa..: " En rahoita tyttäreni bisneksiä, mutta voin sanoa hänen tekevän varsin hyvää tiliä ikäisekseen."

        " En rahoita tyttäreni bisneksiä" olisi ollut riittävä vastaus..... Tuntemattomille ihmisille?? "Mutta" sanan jälkeinen kirjainmerkkijono on kokonaisuudessaan pelkkää pullistelua?


      • Toimintatapannekiinnosta
        Aviomiess kirjoitti:

        Pieni korjaus mutta ensin lämpimän sydämeni pohjasta sinulle kiitos että ajattelet minua myös tänään.

        Ravintoloita on enemmän kuin 4.
        Indian moottoripyörälläni ajan nykyisellään täällä Chiang Maissa ja vaimoni enenemässä määrin minun Harrikallani koska se mahdollistaa kyytiläisen.
        En rahoita tyttäreni bisneksiä, mutta voin sanoa hänen tekevän varsin hyvää tiliä ikäisekseen.
        En ole meidän MC:n moottoriradan rahoittaja.
        Huoltoasema ostettu ja avataan kun valmis, hankintahinta erittäin edullinen.
        Azimut alle 50 jalkaa ja entinen Hangossa tällä hetkellä ja jäiden lähdettyä tytär siirtää sen palvelemaan Vaasan saaristossa sijaitsevaa huvilaansa.
        Chon Burin rakennus ei nyt varsinaisesti ole loma-asunto, mutta parempi kuin hotellivaihtoehto.
        Cha Amin tontti ei ilmestynyt vaan vaimoni peri sen, sekä ostaja päättänee sen käyttötarkoituksesta.
        Ei Mersu mikään harvinaisuus ole. Minulla oli aikoinaan täsmälleen samanlainen suomessa nuorena poikana, oli Suomen tupakan entinen edustusauto ja siitä oli tosi vaikea päästä eroon hyvällä hintaa.
        Uima-altaan mitat hieman eri miten mittaa kun se ei ole suorakulmainen.
        Autotallirakennus ei nyt kovin hääppäinen ole mutta palvelee tarkoitustaan.
        Vesijetit ok ja edelleen seisottavia Kawoja, ei viritystä moottoreissa vaan turbiinissa.
        Azissa oli toimitettaessa elektroniikka mutta vähäisten ajotuntien johdosta tutustuminen vie oman aikansa.
        Orpolapset voi hyvin.

        Kysy ihmeessä lisää, niin saat päivitettyä tilannettani, mutta tuohon pullisteluun viitaten,
        Minä en ole suorittanut sinun tavoin 300 maksukaatoa, en laittanut 100.000 euroa baarityttöjen uudelleenkoulutukseen, en 1 milliä huoriin ja toista milliä matkailuun.

        Näinpä......... " Indian moottoripyörälläni ajan nykyisellään täällä Chiang Maissa ja vaimoni enenemässä määrin minun Harrikallani koska se mahdollistaa kyytiläisen.

        Hienosti ajateltu, Täytyyhän sen " hammaslääkärivaimon" päästä liikkumaan, sen Thaimaalaisenkin aviomiehensä kanssa, sinun reissatessa ympäri mantereita? URPÅ.


      • Aviomies
        Toimintatapannekiinnosta kirjoitti:

        Näinpä......... " Indian moottoripyörälläni ajan nykyisellään täällä Chiang Maissa ja vaimoni enenemässä määrin minun Harrikallani koska se mahdollistaa kyytiläisen.

        Hienosti ajateltu, Täytyyhän sen " hammaslääkärivaimon" päästä liikkumaan, sen Thaimaalaisenkin aviomiehensä kanssa, sinun reissatessa ympäri mantereita? URPÅ.

        No mutta onpa taas mukava huomata että määräykseni ajatella minua toimii todella hyvin.


    • LerppaAmalia

      Mihnä on mun kaljat ja makkarat..ja muisti..onks mä tällästä kirjottanu koko eilisen..minne ne kaljat?

    • TosiRakkauttaThaimaasta

      Kyllähän se niin on, että aitoa rakkautta on aina ilmassa Suomi -uroksen ja Thai -neitosen välillä; jokin magneettinen voima vetää näitä yhteen!

    • 35NumBall

      ..mä olen laikukas.. siis laatokka.. resut.. laidunnan.. voi vitunvittu siis laatotan.. mul on brittiläinen ennakoiva seksinsyöttö.. olen ladukas mies ja vedän perinteisellä löysällä.. vaimo käyttää sauvaa.. tarkistan pattajan laadun 7 kertaa vuoressa.. tai sii tsonburin.. havuja perskele mun ladulle.. ei oo pitoa taas ennenkuin koittaa seuraava sairaseläke.. mä teen tänään lankkuhaasteen.. polttopuut viety.. resut..

    • laaatututtaa

      Olisi hauskaa tietää, pitääkö aloittaja itseään tai kirjoitteluaan laadukkaana?

      Jos niin lisäkysymyksenä: Mitä on laatu?

    • HavukaisenLeksa

      Punanaamainen pönäkkä peräkammari Pekka Suomesta ei kyllä muuhun saa kontaktia kuin Pattayan yliopiston naisiin jotka ei ole sitä laadukkainta ainesta. Varsinkin jos on jo 30 vuotta tavaraa myynyt niin plösö Pekkakin on kovaa valuuttaa että pääsee pois pimppiä myymästä Pattikselta.

    • Ei-turisti

      "Laadukkaan" thainaisen kanssa avioliittoon vaaditaan Wahlroosin tulot ja nuoret, nätit halajaa 105% vain pieniä rahojasi ja nopeasti. Monet Isan-naiset sen sijaan ajattelevat eri tavalla myös tulevaisuuttaan. Saattaa olla vaikeaa ilman mitään kielitaitoa, siis kummallakin osapuolella.

      • melkeinnaimakaupat

        Eräs rikkaan perheen thaityttö erehtyi luulemaan että eräs ihailemansa suomalainen maailmanmestari on rikas, koska hän on tytönkin harrastaman lajin maailmanmestari. Tyttö vietteli kolme yötä tämän seurassa halvassa hotellissa ja sitten vasta tyttö älysi kysyä että miksi olet näin halvassa hotellissa vaikka olet rikas? Kaveri vastasi että paskat hän mikään rikas ole ja vouti kolistelee ovea Suomessa tasaisin välein. Suhde loppui siihen mutta tyttö viestittelee edelleen sankarilleen. Kerkesi jäädä koukkuun.


    • Qwertvde

      Joo

    • Lerpanvaimo

      Lerppaa oli joku kerran katsonut ja oksennus oli välittömästi ollut seurauksena, sen jälkeen lerppa ymmärsi, että Isanin pelloilta parempiin tienesteihin lähteneestä kulahtaneesta opasnaikkosesta on hänen vaimoa anottava.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe