https://m.nettiauto.com/mercedes-benz/a-45-amg?page=1 Nyt on jo useita vähänkin ajettuja esim 51tkm 44900e hinnalla varmaan todellinen myyntihinta lähempänä 40 tuhatta. Oli vielä hetki sitten pyynnit 10 tonnia kalliimpia muttei mene kaupaksi sitten millään. Toki tässä taitaa eniten vaikuttaa nyt se että sieltä on tulossa uusi malli joka on jo esitelty.
A45 hinnat romahti hetkessä 44900e pyynnit
5
746
Vastaukset
- lapsilletehty
ketä tuollainen koiran koppi kiinnostaa missä ei muuta hyvää ole kun moottorinteho
- Autoissaoneroja
Niin se kiinostaa niitä jotka haluaa todellisen tykin eikä tarvitse tilaa lihavalle pyllylleen ja sille sotanorsulle siinä vieressä. Ei A45 jälkeen oikeen esim uusi E sarja tunnu autolta.
- toteaja
kyllähän pieni ja näppärä kiinnostaa moniakin. toki jotkut tarvitsevat isompaa kuin kaikilla muilla yhteensä........ Kukin tavallaan..........
- Saasenostaa
Mulla on 2000 luvun pieni kolme ovinen Dodge,pari sekuntia jää kiihdyttäessä mutta hetken kuluttua olen ohi. Varusteluettelo on kuin lukisi vanhoja keksintöjä mitä vuosien varrella autoihin on asennettu,multa puuttuu lämmin pissapoika mutta laitan oikeat litkut ajaa saman asian. Tuo polttoaineen kulutus tuntuu vähän viilatulta. Paljon turhaa pikku valojaym, krääsää,selvä perheauto jossa turha moottori,en minä ainakaan pitäisi valintana jos perse sopii parempaan saati veisin radalle,tuskin kiinnostaa ulkonäön puolesta ketään.Pitää olla varikolla konepelti auki joka kerta pitämässä esitelmä,minun ei tarvitse jo tyyppimerkit kertoo mikä peli kyseessä(en laita sitä koska käryän harvinaisuuden takia). Ostotarjouksia tulee aina,vähintään lappuja yhteys tietoineen olenko myymässä. Ei tämä Mese erotu liikenteessä ellet laita kylttiä ikkunaan,Vääntöä,voimaa löytyy,,ja perheauton tilat.
- Anonyymi
sinä ja sun koirankoppi 2020 mallisessa 45 AMG S tehot 422hv 0-100 kmh 3,9 mutta ehkä hinta 70000e on sulle liikaa, eli kateellisten panettelua, osta itsellesi hevonen ei mene kuin kauraa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818