A45 hinnat romahti hetkessä 44900e pyynnit

Vanhamallikyseessä

https://m.nettiauto.com/mercedes-benz/a-45-amg?page=1 Nyt on jo useita vähänkin ajettuja esim 51tkm 44900e hinnalla varmaan todellinen myyntihinta lähempänä 40 tuhatta. Oli vielä hetki sitten pyynnit 10 tonnia kalliimpia muttei mene kaupaksi sitten millään. Toki tässä taitaa eniten vaikuttaa nyt se että sieltä on tulossa uusi malli joka on jo esitelty.

5

568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapsilletehty

      ketä tuollainen koiran koppi kiinnostaa missä ei muuta hyvää ole kun moottorinteho

      • Autoissaoneroja

        Niin se kiinostaa niitä jotka haluaa todellisen tykin eikä tarvitse tilaa lihavalle pyllylleen ja sille sotanorsulle siinä vieressä. Ei A45 jälkeen oikeen esim uusi E sarja tunnu autolta.


      • toteaja

        kyllähän pieni ja näppärä kiinnostaa moniakin. toki jotkut tarvitsevat isompaa kuin kaikilla muilla yhteensä........ Kukin tavallaan..........


    • Saasenostaa

      Mulla on 2000 luvun pieni kolme ovinen Dodge,pari sekuntia jää kiihdyttäessä mutta hetken kuluttua olen ohi. Varusteluettelo on kuin lukisi vanhoja keksintöjä mitä vuosien varrella autoihin on asennettu,multa puuttuu lämmin pissapoika mutta laitan oikeat litkut ajaa saman asian. Tuo polttoaineen kulutus tuntuu vähän viilatulta. Paljon turhaa pikku valojaym, krääsää,selvä perheauto jossa turha moottori,en minä ainakaan pitäisi valintana jos perse sopii parempaan saati veisin radalle,tuskin kiinnostaa ulkonäön puolesta ketään.Pitää olla varikolla konepelti auki joka kerta pitämässä esitelmä,minun ei tarvitse jo tyyppimerkit kertoo mikä peli kyseessä(en laita sitä koska käryän harvinaisuuden takia). Ostotarjouksia tulee aina,vähintään lappuja yhteys tietoineen olenko myymässä. Ei tämä Mese erotu liikenteessä ellet laita kylttiä ikkunaan,Vääntöä,voimaa löytyy,,ja perheauton tilat.

    • Anonyymi

      sinä ja sun koirankoppi 2020 mallisessa 45 AMG S tehot 422hv 0-100 kmh 3,9 mutta ehkä hinta 70000e on sulle liikaa, eli kateellisten panettelua, osta itsellesi hevonen ei mene kuin kauraa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9970
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      409
      4353
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2996
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2658
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2654
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1845
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1700
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe