leijona söi..? sims 2.

mimmu-92

mun ukko oli aamupalalla keittiössa kunnes yhtäkkii sinne sisään tuli leijona.[siis sims 2:ssa..] se mies ampas juoksemaan se jouksi koko taloo ihan hulluna paniikissa.

sitten se leijon sai sen miehen kiinni ja söi sen, vähän ajan päästä lapset ja äiti tuli sinn ealakertaan ja vaan suri sitä miestä..?

mikä tää tämmönen homma oli..?

KIITOS KAIKILLE JO ETUKÄTEEN..!!!!

20

1808

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei hyvää päivää

piti ottaa kans.

• Dannii*

siis anteex?
        onx toi joku vitsi?
        voix siinä muka käydä tolleen?
        jos ei niin hahhah.....
        hah.

• Dannii* kirjoitti:

siis anteex?
        onx toi joku vitsi?
        voix siinä muka käydä tolleen?
        jos ei niin hahhah.....
        hah.

Ei voi mitään mut onko pakko äXäXäXÄXÄXÄXÄXÄXäXäXä mix yx kax?

• litku

Enpäs usko sua.

• sim

Jos joskus sulle tapahtuu jotain tollasta, niin mä en ainakaa usko SUA. Kerran multa lähti vauva lentoon, sain valokuvankin, mutta miks tähän sivuun ei voi liittää kuvia!!! On mulla nalletkin lennelly...

• TrOpIcFrUiT
        sim kirjoitti:

Jos joskus sulle tapahtuu jotain tollasta, niin mä en ainakaa usko SUA. Kerran multa lähti vauva lentoon, sain valokuvankin, mutta miks tähän sivuun ei voi liittää kuvia!!! On mulla nalletkin lennelly...

mä ainakin uskon sua, koska mullakin on käyny silleen että koira meni nukkumaan sänGylle... siinä voi olla jotain vikaa, te ketkä ette usko ootte sairaan tyhmii. ootte vaan kateellisii kun ei oo ittelleen käyny sillee. ja jos te tarviitte apuu tai on jokin vialla niin ei teitä kukaan usko..

• Cevil
        TrOpIcFrUiT kirjoitti:

mä ainakin uskon sua, koska mullakin on käyny silleen että koira meni nukkumaan sänGylle... siinä voi olla jotain vikaa, te ketkä ette usko ootte sairaan tyhmii. ootte vaan kateellisii kun ei oo ittelleen käyny sillee. ja jos te tarviitte apuu tai on jokin vialla niin ei teitä kukaan usko..

The sims2:ssa ei ole koiria eikä leijonia.

• Azuu
        Cevil kirjoitti:

The sims2:ssa ei ole koiria eikä leijonia.

Hahahahahh, Mä oon samaa mieltä sun kanssa.... HAHhah eli epäilen pientä valhetta... "leijonia ja sängyllä nukkuvia koiria" HAHAHHA

• Sim
        Azuu kirjoitti:

Hahahahahh, Mä oon samaa mieltä sun kanssa.... HAHhah eli epäilen pientä valhetta... "leijonia ja sängyllä nukkuvia koiria" HAHAHHA

Enpä usko, sua vaan hävettää olla samaa mieltä muiden outojen asioiden kans...
        Jos jonkun peli tilttaa, älä väitä että se toimii! (esim)

• Azuu

Joo, mäkin uskon... Onks oikeesti niin hauskaa valehdella täällä? Tää palsta on tarkotettu sellasille joilla on oikeesti ongelmia The sims2 pelin kans!!!! Ja te pellet väitätte että The sims 2 pelis on koiria ja leijonia... Miten onkin sattunu että kukaan muu täällä asiovista ei ole sattunut huomaamaan näitä elukoita?! Itse olen pelannu yhdellä perheellä kuudenteen sukupolveen ja ei oo paljon leijonii näkyny... Mä oon varma että sä/te nauratte ihan himona "hahah, ne luuli oikeesti"!!! "hiukan ne on pellei" "hahah"...!!! Hei mee nukkumaan ja ole hiljaa...

Parhain terveisin: Valehteliohin kylästynyt..

• Kika

Veikkaan että koirasta kirjoittanut tarkoittikin
        sims ykköstä, jossa oli koiria, ja ne todellakin
        saattoivat mennä sänkyyn nukkumaan.
        Leijonista en sitten kyllä tiedä...

• Sim

Mä kerran sanoi että mun vauva lens, varmaa toimintahäiriö, OLE HILJAA!!!! EI OLE TOISISTA KIVAA! TÄLLÄ PALSTALLA EI MYÖSKÄÄN TYRMÄTÄ KAIKKEA MITÄ TIETÄMÄTÖN SANOO!

• mimmu-92
        Sim kirjoitti:

Mä kerran sanoi että mun vauva lens, varmaa toimintahäiriö, OLE HILJAA!!!! EI OLE TOISISTA KIVAA! TÄLLÄ PALSTALLA EI MYÖSKÄÄN TYRMÄTÄ KAIKKEA MITÄ TIETÄMÄTÖN SANOO!

...kun te sanotte et tä palsta on tarkotettu sims2 tai missä vaan sims... jutussa.. jos tarvii apua. mä tarviin apua tää on ihan omitusita tiijän kyl ettei sims2 oo mitään leijonia, mut en voi sille mitään... tää ei oikeesti oo valhe mä tarviin apua..auttakaa..!!!

• litku
        mimmu-92 kirjoitti:

...kun te sanotte et tä palsta on tarkotettu sims2 tai missä vaan sims... jutussa.. jos tarvii apua. mä tarviin apua tää on ihan omitusita tiijän kyl ettei sims2 oo mitään leijonia, mut en voi sille mitään... tää ei oikeesti oo valhe mä tarviin apua..auttakaa..!!!

Eka sä sanot että ei ole mitään leijonia ja sitten sanot että se ei ole valhe.

• loppa
        Sim kirjoitti:

Sinusta ei saa selvää, kirjoita oikein.

• Filla94
        mimmu-92 kirjoitti:

Niin toisit ei ehkä oo kivaa...toi on tyhmää...

• safwerri
        mimmu-92 kirjoitti:

Se voi olla jokin tietsikka virhe...tai joku...mul ei oo ainakaan tullu leijonia.

• fdhsnbögbg

sori vaa mut simssissä (1sessä ja 2sessa) voi kyllä tapahtuu kaikkee kummaa! ite pelasin vaikka kuin kauan sims 1stä eikä ufot ikinä napannu ketää tai tullu viikatemiestä vaikka kamuille on käyny niin vaikka kui monta kertaa! eikä ne oo mitään valehtelijoita... nii et vois tapahtuukki vaikka on kyl vähä outoo... mut tota koirajuttuu en oikeen tajuu... oliko se sims2 vai sims1 lemmikit? jos sims2 nii tuliko sinne taloon sisään yhtäkkiä koira ja meni sänkyyn? empä usko...

• igkkhkhtthropk
        safwerri kirjoitti:

Se voi olla jokin tietsikka virhe...tai joku...mul ei oo ainakaan tullu leijonia.

no on aika omituine tietsikkavirhe jos leijona tulee ja tappaa!

• Azuu
        fdhsnbögbg kirjoitti:

sori vaa mut simssissä (1sessä ja 2sessa) voi kyllä tapahtuu kaikkee kummaa! ite pelasin vaikka kuin kauan sims 1stä eikä ufot ikinä napannu ketää tai tullu viikatemiestä vaikka kamuille on käyny niin vaikka kui monta kertaa! eikä ne oo mitään valehtelijoita... nii et vois tapahtuukki vaikka on kyl vähä outoo... mut tota koirajuttuu en oikeen tajuu... oliko se sims2 vai sims1 lemmikit? jos sims2 nii tuliko sinne taloon sisään yhtäkkiä koira ja meni sänkyyn? empä usko...

Jep jep..

Mutta kaikkihan täällä puhuu/tietää viikatemiehestä ja ufo sieppauksesta..
        Se leijona menee kyllä yli hilseen, voisinhan mäkin sanoo et Yhtä äkkii kun kaikki oli nukkumasssa pihaan ajoauto ja sielt autost tuli parikymmentä poliisii jotka sieppas mun tyypin (joka on rikollisuusuralla...) Mutta se et onko se mahdollista/uskottavaa on eri juttu... Ja joku selitti tääl et sillä on "Leijunu" vauva... Se voi ihan hyvin olla joku bugi koska pelissä on vauvoja!!!!! Mutta EI leijonii!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      119
      6206
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      62
      5141
    3. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      68
      4273
    4. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      102
      3864
    5. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      12
      3621
    6. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      120
      3178
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      52
      2546
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2499
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      67
      2242
    10. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      0
      1750
    Aihe