Elämä Salossa on tullut raskaaksi.

Paskakaupunki

Toisen ihmisen sairaalloinen vahtiminen on saanut liian suuret mittasuhteet. Olen joutunut tahtomattani juoujen ja ilkeilyjen uhriksi Salossa. Siksi en tule mielelläni edes viikonvaihteessa Salon puolelle.

Olen muutenkin joutunut elämässäni paljon kärsimään.elämässäni.. Monen moista surua on ollut. Salossa ei ole yhtään luotettavaa ihmistä. Koirakin on luotettavampi kuin salolainen.

16

1128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DetGrönä

Minua kiusaa ylipainoinen kuusjokelainen, joka ei anna sen sekunnin rauhaa. Miksi kuusjoella on niin paljon ylipainoisia ja hikisiä ihmisiä. Ossuuspankin konttori piti tyhjentää ja tuulettaa yhden tällaisen traanivalaan vierailun jälkeen, niin oli kamala haju. Onko näillä täydet kansalaisoikeudet?

• Kuko.aja.asijaa

Kuko taisttele meitän kaikien Hyvin-Voinin puolesta. Eritysesti kanojen.

• älykännyjenmaa

Kansalaispartiot kohta kyttää toisiaan ja sitten ulkomaalaiset ja sitten kyttäävät ulkomaalaisia. Kansa saa aina syntipukit muualta, kuin missä ne oikeasti ovat, kun kytätään omiaan ja huomio kiinnittyy muualle.
      Ainahan se on toisten kyttäämistä ollut. Nyt alkaa vaan kasvaan mittasuhteet. Älykännyjä kytätään ja kaikkea kytätään ja toisaalta kansa haluaa peloissaan valvontaa osa ja, kuka katsoo mitä suurimmat kyttääjät tekee ja ne joilla on valta määrätä suuntia yhteiskunnassa. Korvessakaan ei välty kyttäykseltä. Jos joku on erillään yhteiskunnasta vähänkin, niin hänet palautetaan tänne tavalla tai toisella. Tämä on niin sivistynyttä touhua.
      Eläimet sentään rehellisemmin raatelee, kun ruuasta kyse vaan ja luotettavampi monesti.

• Älä välitä vahtaajasta. Tuskin kukaan uskoo hänen juttujaan kunhan kuuntelee mitä on tänään keksinyt päässään. Näitä sairaita löytyy joka paikasta.
      Totta on, että voivat saada todella paljon pahaa aikaiseksi toiminnallaan.
      Jauhot suuhun tuollaisille.

• jokerienkaupunkikoviel

Kannattaa hymyillä, vaan kyttääjille ja vahtaajille ja idiooteille. Oikea Jokeri hymy ja nauru saa varmasti hiljaiseksi. Salossa tarvittaisi Jokeria. Sillä liian monta on Batmania jo.

• paskapaikka

minua kiusataan vammani vuoksi.... on keksity tarioita jotka ei pidä paikkaansa
      mutta milläs oikaiset niitä

• paratiisi

Tämähän on paratiisi. Joessakin nuorentuu 10-vuotta, kun sinne pulahtaa ja baareissa nuorentuu vielä enemmän.

• Kyllä minustakin on puhuttu täyttä soopaa. Voi olla, että puhutaan vieläkin. Joillakin on hirveaä tarvis mollata toisia. Se vaan osoittaa , että tällaisella ihmisellä itsellään on pahoja ongelmia itsensä kanssa.
      Ennen pahoitin mieleni. Nykyisin en välitä pätkääkään. En myöskään kuuntele toisten mollaamista. Jotkut ovat jo huomanneet ettei mulle kannata tulla puhumaan soopaa tai ylipäätään mitään ihmisestä joka ei ole itse ole kuulemassa.
      Oikeasti ei kannata välittää. Itse tiedät miten asiasi ovat ja se riittää.
      Sitten jos asiat menee liian pitkälle nosta syyte kunnianlaoukkauksesta. Pyytäköön julkisesti anteeksi käytöstään.

• Niinmetsävastaa

Salo on täynnä omaa etua ajattelevaa hanurin heiluttajaa ja toisista ihmisistä soopaa puhujia. Mutta kun heistä puhuu jotakin niin siitähän ne oikeen riemastuvat.

• MetMetsästystävastaus

Juuri näin. Varsinkin yhdistyksissä on henkilöitä jotka vain kyttäilevät toisten tekemisiä mutta ovat saaneet tahtonsa läpi niin unohdetaan kaikki asiat ja teot mitä on käytetty vääriä henkilöitä vastaan. Tällaiset henkilöt ovat hyvissä väleissä puheenjohtajan kanssa koska näin on äänestyksissä kaksi ääntä itsellä käytössä.

• tiivistettynä

Ihmiset on kauheita olentoja monet. Omaetu ja valta ja raha.

• irak.kutsuu

Olen päättänyt hakea turvapaikkaa Irakista. Tule mukaan niin lähdetään yhdessä. Siellä saamme olla rauhassa.

• Äkkiäsin

Jossain on asuttomatonta maata.Äkkiä sinne siis, tapaukset ei vielä ole kerinneet valloittaa ihan kaikkea. Salo on ihan kummallinen paikka.

• Perjantaaaai

Ei olla pulassa vaan tänään Pulessa! Wanha salolainen sananlasku.

• olen.onelinen

Rnnen se oli kans mulla toi elämä tosi raskasta. Mut nymmä olen onelinen kuma rakastan Ketäpimua.

• yritottaahajurakopahimpa

Joo pitää kuule keksiä vastapainoa ja viitata piut paut pahoille kielille.. hullujahan on yleensäkin täälläkin nurkat täynnä ja se että jaksaa kytätä muiden muka tekemistä on vaan yksi hulluuden muoto täälläkin.. usein ihmiset ovat kuitenkin tahalleen ymmärtäneet yleensä jonkin asia vain väärin eivätk ymmärrä mitä oikeasti siinä on tapahtunut eivätkä edes halua ymmärtää asian oikeaa laitaa.. Siksi moisten kanssa kannattaa jutella puuta heinää kun eivät ymmärrä sitä syvintä ongelmaa kuitenkaan.. Samanlaista jaskaa se nyt on muuallakin sitten.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      133
      7313
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4430
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      55
      3473
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      507
      3192
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2134
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1783
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1731
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1583
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1495
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1436
    Aihe