Onkos L.rannassa asuvilla vakio vesimaksu kaikilla?
Itse asun omistusasunnossa kerrostalossa ja yhtiövastikkeessa lukee "vesimaksu 15e/hlö/kk".
Mun mielestä se on aika vitusti, ku esim.Tampereella 4e:tä ja rapiat/hlö.
Vesimaksuista?
6
3423
Vastaukset
- xxx
Ei taida olla kiinteä, olisko taloyhtiö kohtainen?
- tietoa
Itse maksan kulutuksen mukaan ja yhden hengen taloudessa, missä suihkussa kerran pari päivässä ja normaalit pesukoneen pyörittelyt ym vesi maksaa noin 6-7 euroa kuukaudessa. Lpr:ssa vesimaksu pyöreesti 3 €/kuutio ja on muihin paikkakuntiin verrattuna korkea.
- Juliet*
Eihän tuo oo viel paljon, miulla on rutkasti enemmän... Vettä tulee kuitenkin käytettyä vähän suhteessa älyttömään maksuun. Tirilä on kallis paikka.
- VesiErkki
Lappeenranta veloittaa kylmästä vedestä n.3 euroa kuutio. Yhtiöt lämmittää itse lämpimänveden ja lämmityskustannukset lisätätään yleensä lämpimänveden hintaan. Näin ollen lämminvesi kuutio voipi olla n. 5 euroa kuutio.
On myös yhtiöitä joilla ei ole asuntokohtaisia mittareita joten silloin maksut on yleensä kiinteitä ja alimitoitettuja. Jos yhtiö pitää kiinteetä ja liian alhaista hintaa kulutukseen nähden niin se yleensä kompensoidaan vastikkeessa. - lorina käy
Asumme omakotitalossa, 5 henkeä vettä kuluu vuodessa 240 kuutiota, se tekee 4 kuutiota/henki/kk. Vesikuutio maksaa 3,40 euroa. Eli jos maksat 15 euroa/kk vesimaksua se on ihan kohdallaan, pitäähän se vesi vielä lämmittääkin!
Lappeenrannssa on kallista vettä! - kiviharjussa
kiviharjussa krs-talossa vesimaksu 12,5 egee per nasu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483