Forced orgasm

Nainen37vee

Kiihotun näistä forced orgasm videoista sekunnissa.Harrastaako näitä oikeasti kukaan? Haluaisin olla se jolle tehdään.

26

4572

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OotkoKoittanu

Sä ehkä voit saada sillä orkun,mut aloituksessa on kyse pillusta.Ymmärrän kyllä että sä et tajua muuta kuin anaaliasioita.Parka.

• Norminainen30

Harrastaa ja se on ihanaa. Sidotaan kiinni ja on toisen vapaata riistaa. Joskus vaatii tievasanan kun kroppa ei vain enään kestä.

• Kyllä on tullut kokeiltua ja on kyllä sen verran julmaa, että pyytää irti vaikka sen onkin kivaa. Tulee hulluksi. Halu on kokea uudestaan tämä, joten tiedän mitä norminainen tarkoittaa,

• Jos haluaisit kokeilla-kyllä bdsm-leikeissä niin tehdään..voisit olla koekaniinini jos sovitaan säännöistä .Olen itse pks:lta.Nimimerkin takaa on postikin.Muuten voisimme keskustella täälläkin:)

• Koitinkin laittaa viestiä. Kelmua tuli kokeiltua. Se vei kyllä liikkumisen pois kokonaan. Tässä tilassa ei voi pyytää irti pääsyä, kun toinen tekee ja tekee...

• Olihan-pätkä

Mikähän mahtoi olla filmi. Naista kidutettiin. Sidottiin tupladildolle eli ratsulle istumaan, toinen dildo pilluun ja toinen peppuun. Sitten päristin klittalle ja selkä nojasi paaluun, jonka taakse kädet sidottiin ja jalat koukkuun taakse ja nilkoista siihen paaluun. Sitten vielä imurit tykyttämään kiinni nänneihin ja koko masiina toimintaan. Siinä kuulustelijat naureskelivat naisen kiemurtelulle ja samalla pilkkasivat.

Kaiketi tuo aikaa myöten teki kauheen kipeetä, koskapa tunnustusta tuli.

• MeilläAina

Meillä ei oikein muuta seksiä harrastetakaan. Vaimoke on stay-up:t jalassa x-asentoon sidottuna, pallo suussa ja kaulapanta kaulassa harva se päivä. "Moonis" viikolla hän sitoo minut ja pakko suihinottaa minulta, sekä muutenkin kiusoittelee ennen kuin laukean. Vaimokkeen olen saanut squirttaamaan ja myöskin itkemään pari kertaa, kun olen vibrannut vähän liian kauan.

Tässä on se huono puoli että normiseksi ei oikein enää kiinnosta kumpaakaan ja matkoille, mökillekin pitää raijata aina kassillinen välineitä. Kyllä ne lentokentän läpivalaisussa suupallon ja vibran erottaa 😳 Emme käytä turvasanaa ja siinä on myös yksi jännitysmomentti lisää. Oikeasti olet kiinni niin kauan kuin toinen haluaa.

• Jos joku kaipaa niin satakunnassa on osaava heppu viestin päässä.
      Nim. Merkin takaa löytyy meiliä. Kirjoittele.

• Kerroppa yhteystiedot niin jatketaan aluksi meilitse. Mulla meili. Löytyy nimimerkin takaa.

• oikeaa.pukkaa

Lattelan yhteystiedot ilmeisesti varmistettu kun tuo hihittäjä toistuvasti lähettelee sille osoitelistojaan. Niitä on tuosta yläpuolelta poistettu kohta jo kolmas kpl.

• oikeaa.pukkaa kirjoitti:

Lattelan yhteystiedot ilmeisesti varmistettu kun tuo hihittäjä toistuvasti lähettelee sille osoitelistojaan. Niitä on tuosta yläpuolelta poistettu kohta jo kolmas kpl.

Juu se lähesty mua jollain homo jutuillaan, yks päivä..... Tais suuttua kun kieltäydyin panemasta sitä pesismailalla perseeseen.

• Olisko lauvantain ratoksi ilta seuraa...... Pori-tku välille? Nainen haluutko ejakuloida?

• Hihittelevälle_huoralle

Hihihi... onko ukkosi taas huorien luona? ;D

• Tällaista

Olen lukenut että aikoinaan Kreikan sotilasjuntta kidutti naisia niin, että alastomaan naiseen kiinnitettiin sähköelektrodit tietyyt paikkaan (ilmeisesti klitoriksen tuntumaan ja häpyhuuliin arvatakseni) ja sitten alettiin johtamaan sähköä elektrodeihin. Enkä todellakaan tarkoita mitään 220 V jännitettä vaan sellaista mitä tens laitteista saa. Sähkön avulla nainen sitten sai orgasmin vaikka ei olisi halunnutkaan. Mutta tämä sähkö aiheutti sen että kun ensimmäinen nautinnollinen orgasmi oli ohitse niin toinen teki jo tuloaan, ja kun tämä toinenkin oli tullut niin välittömästi säkövirran avulla aiheutettiin kolmas ja neljäs ja viides ja ja ja ja.... Loppupeleissä orgasmi ei enää olekaan nautintoa vaan päin vastoin sietämätöntä kipua ja nainen tunnusti tällaisen kidutuksen yhteydessä varmaan ihan kaiken mitä hänen vaan pyydettiin tunnustamaan vaikka ei mitään olisi tehnytkään. Jos nimittäin orgasmin hetkellä mietitte että mitä tuntemuksia teillä on niin on hiuksen hieno ero onko kyseessä nautinto vai kipu. Varmaan tuollaisen pakotetun moninkertaisen orgasmin yhteydessä vaaka kallistuukin sitten itse asiassa kivun puolelle. Toisaalta en pistäisi hanttiin jos kokeilumielessä joutuisi tuollaisen kidutuksen uhriksi mutta vain hetkiseksi.... Tai jos ainakin pääsisi sivusta seuraamaan tuollista kidutusta joko livenä tai edes filmiltä.

• No siksi on Turva sana, ja itselläni on niin paljon kokemusta että kyllä sen tajua/näkee koska kiva loppuu ja paska alkaa.... Ja ihmismieli suojelee tässäkin kivun pois hyvin, isolla orkulla lähtee taju naiselta ja ejakulointi on hyvän orkun merkki.... Pitää tietää mitä tekee, toki en itse käytä sähköä ym. Sauvaa, eri muodoissa, kevyttä sidontaa. Ym.... Mitä yhdessä sovitaan.

• Eikö ketään naista kiinnosta, hyvät orkut mukavan kundin avittamana.

• Vm75juu

Mua kiinnostaa se kun nussitaan anaaliin ja muija työntää paskaa ulos ja se tursuaa ihanasti. Silloin minä laukean ja joskus itseltänikin tulee ulosteet pihalle.

• Kiinnostaisi-vaan-ei

Kovasti vaan juttu näyttää kiinnostavan, tosin jutustasi päätellen asia on jäänyt mentaalitasolle.

• Vm75juu
        Kiinnostaisi-vaan-ei kirjoitti:

Kovasti vaan juttu näyttää kiinnostavan, tosin jutustasi päätellen asia on jäänyt mentaalitasolle.

Niin, sopiva muija olisi etsittävä. Kyllä luulen että se on aikalailla 50-60% muijista jotka tuohon suostuisi.

Ja nekin sitten taas jossain 300km päässä ketkä ilmoittautuu. Luulisin.

• Sähkömiess

Mieleni tekisi kiinnittää vaimoni häpyhuuliin Tens laitteen elektrodit ja aiheuttaa hänelle pakko orgasmi siten mutta en usko että vaimo suostuu kun pelkää kipua.

• Vm75juu

Meikäläinen saa parhaimmat orkut niin, että mun ukko levittää pinseteillä mun virtsareikää ja työntää jäykän kullin sisään.

Sillä tavalla tulin raskaaksikin, kun normaali vaginayhdynnästä en tullut. Koska spermaa suojaa vastaan purskahtava naisen virtsamälli, niin siittiöt on turvassa.

• Vieläkin nainen hakusessa.......

• Mene-hakusaiteille

No mene treffisaiteille ja lopeta pulina täällä.

• Ihanaa! Parasta on, kun antaa kaiken vallan omista orgasmeista toiselle. Pakotettu nopea sarjatuli, kiduttavan hartaudella hitaasti ja pitkään tehty voimakas orgasmi tai kiimaa pitkään ylläpitäen antaen yhden tasaisin väliajoin siihen saakka että se viimeinen on jo liikaa. Täydellisen tyydyttävän uuvuttavaa<3

• Juuri näin, ja miehenä ja antajana nautin vähintään yhtä paljon kuin saajakin.

• Ois-nannaa

Ai ku sais olla ton kundin paikalla

xvideos.com/video15872241/mechanical_milking_overload63_more_at_fem69.tk
      xvideos.com/video23553714/femdom_electro_milking

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      115
      1886
    2. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      232
      1206
    3. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      33
      1198
    4. Voin kertoa sinulle

Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.
      Ikävä
      36
      895
    5. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      6
      851
    6. Olisi mukavaa

Istua kahvilla ja jutella asioista.
      Ikävä
      48
      843
    7. Mitä sinä nainen haluat elämältä

Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää
      Ikävä
      33
      794
    8. It's a fairytale

"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st
      Ikävä
      9
      782
    9. +10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!

Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais
      Maailman menoa
      236
      761
    10. Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?

Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen
      Maajussille morsian
      29
      733
    Aihe