Kysymys jos muuttaa saman talon toiseen päätyyn niin tuleeko muuttomies vai hylkääkö ne sen lyhyt homman.
Katsovat ettei turhaa lyhyt tapaus kaveri voi itsekin muuttaa.
Hakevatko asiakkaiksi jos muuttaa kauemmas kun pari rappua taaksepäin samassa kerrostalossa.
Muuden miten vakuutusyhtiö korvaa jos syy muutolle on vesi kosteus putki vika seinän sisällä ja syy muuttoon on juurikin tämä yllättäen.
Muutto ja kantoapua. Hki
3
211
Vastaukset
- Oldman88
Ne hylkää ja nauraa vielä päälle.
- Muuttoneuvoja
Moikka,
Varmasti saat muuttopalvelun lyhyellekin muuttomatkalle. Olemme kilpailuttaneet niin lyhyitä kuin pitkiäkin muuttoja, ja joskus on tarvittu vain yhden tavaran muutto. Kyllä teidänkin muutto järjestyy :)
Löydät sopivan muuttofirman täyttämällä muuttosi tiedot: https://www.muuttomaailma.fi/
Terv,
Muuttomaailma.fi-muuttoneuvoja- muuttovarma
Kyllä löytyy apua. Onhan osa muutettavista tavaroista kuten pianot, raskaat kaapit, sängyt ym. liian raskaita yhden ihmisen siirtää.
Varo kuitenkin muuttonäpistelijöitä. Itsekin näin äskettäin usean nuoren ryhmän. Juoksivat joku kassi mukanaan kaikki eri suuntiin uudesta kerrostalosta, jonne asukkaita on juuri muuttanut.. Helppohan se on ottaa mukaan vartioimattomia muuttotavaroita.
Varovaisuus muuttaa kaiken turvallisesti :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984