Olen astmaatikko. Olen ollut 5 viikkoa saikulla. Pieniflunssa josta tuli äänihuulten tulehdus ja keltaiset yskökset. Ääni on poissa. Mikä auttaa? Onko jollakulla ollut samanlaista?
Äänihuulten tulehdus
Pihla-10
1
178
Vastaukset
- refluksipotilas
Noudata ainakin hoito-ohjeita, eli jos on määrätty täydellinen puhekielto, noudata sitä. Tähystettiinkö äänihuulet? Ehkä kannattaisi. Ääni on ihmiselle tärkeä asia, sinun on päästävä erikoislääkärille/foniatrille tms. Puheterapialla on saatu äänihalvauspotilaitakin kuntoutettua, joten tuskin olet toivoton tapaus. Vaadi parempia tutkimuksia ja hoitoa. 5 viikkoa kuulostaa pitkältä sairaslomalta, yleensä infektioiden viemä ääni palautuu nopeammin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 784399
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1144117BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1673045Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582547Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672397- 1422276
Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik422107Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome552092- 522022
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?561762