Olen astmaatikko. Olen ollut 5 viikkoa saikulla. Pieniflunssa josta tuli äänihuulten tulehdus ja keltaiset yskökset. Ääni on poissa. Mikä auttaa? Onko jollakulla ollut samanlaista?
Äänihuulten tulehdus
Pihla-10
1
149
Vastaukset
- refluksipotilas
Noudata ainakin hoito-ohjeita, eli jos on määrätty täydellinen puhekielto, noudata sitä. Tähystettiinkö äänihuulet? Ehkä kannattaisi. Ääni on ihmiselle tärkeä asia, sinun on päästävä erikoislääkärille/foniatrille tms. Puheterapialla on saatu äänihalvauspotilaitakin kuntoutettua, joten tuskin olet toivoton tapaus. Vaadi parempia tutkimuksia ja hoitoa. 5 viikkoa kuulostaa pitkältä sairaslomalta, yleensä infektioiden viemä ääni palautuu nopeammin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634