Ilmakupla pois panssarilasista

Tietääkö kukaan miten sais puhelimen panssarilasista ilmakuplan pois? Oon mä pari kertaa tuota lasia vähän nostellu mutta en mä enää sitä ala nostelee kun kohta siinä on isompikin ilmakupla.
Ilmianna
Jaa

9 Vastausta

Upota vesiämpäriin ja pistä siihen piikillä reikä niin ilma tulee pois.
Ilmianna
Jaa
Vaihda kuivuneet elektrolyyttikondensaattorit. Niistä se ilma on lasin alle tullut.
1
Ilmianna
Jaa
Poraa reikä josta ilma pääsee pois. Kannattaa samalla porata riittävän syvä jotta saat samalla ne kuivuneet elkotkin "ilmattua".
1
Ilmianna
Jaa
-ainoa konsti on nostaa se uudestaan ja painaa se kiinni esim luottokortin reunalla.
-toinen konsti (ei liity tähän) on asentaa kalvo ulkona näin sen alle ei kerry huonepölyä.

näillä foorumeilla liikkuu usein myös häirikkö idiootteja kuten olet varmaan huomannut,
edelliset vastaukset.ne on niitä persaukisia joilla ei ole panssarilasiin rahaa...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Kolmas ja ainoa konsti on asentaa se veden alla, näin sen alle ei kerry huonepölyä.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Vasaralla löin omasta puhelimesta ilmakuplat pois. Nimimerkillä pollppo yrittää huijata ihmisiä hajoittamaan puhelimensa luottokortilla! Tämä luottokortti menetelmä hajoittaa näytön totaalisesti!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Onneksi siinä hajoaa ensin luottokortti. Ei sitten tarvitse ostella lisää näitä puolivalmiita rakennussarjapuhelimia.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ilmianna
Jaa
Ei se kupla ole puhelimessa. Näät vain peilikuvan puhelimen lasin kautta kuplasta, joka on ilmeisesti otsassasi. Sen saat pois esimerkiksi moukarilla.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Ilmakupla pois panssarilasista

Tietääkö kukaan miten sais puhelimen panssarilasista ilmakuplan pois? Oon mä pari kertaa tuota lasia vähän nostellu mutta en mä enää sitä ala nostelee kun kohta siinä on isompikin ilmakupla.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta