Miksi anime/manga faneja yleisesti oudoksutaan?
Miksi anime/manga faneja yleisesti oudoksutaan?
4
131
Vastaukset
- AlexDeLarge
Näkyvimmät fanit ovat liian innokkaita ja stereotyyppisiä, elikkä just huutelevat japania ja tanssivat koulussa myötähäpeää aiheuttavia tanssejaan kissankorvat päässä. Asiaa ei tietenkään auta länsimaalainen perinne siitä, että lähes kaikki piirretty materiaali suunnataan lähinnä lapsille.
Itekkin oon kyllä kuluttanu animua jo monta vuotta aika aktiivisesti ja kulutan edelleen, mut onhan se nyt ihan vitun outoa. Alaikäiset, seksuaalisoidut hahmot huutavat kovaan ääneen ystävyydestä kimeillä äänillä ja laukovat huudettavia superhyper-kaveruus-pelastaa-maailman -erikoisiskuja kyynel silmäkulmassa.
Näitä katotaan ja luetaan kyllä paljon enemmän sekä kaikessa hiljaisuudessa, mutta kun se stigma on jo lyöty nii sitä on kovin vaikee poistaa, vaikka esmerks Ättäk on Titaan, Deet Nout ja muut vastaavat sarjat ovatki saaneet ihan mainstream-huomiota ja -kannatusta länsimaissa. Ehkä siksi, että yleisimmin tällaisen ko. aiheesta vähät välittävän silmille satunnaisesti hyppivät anime/mangajutut ovat melko freakkia shittiä.
Tulipa kömpelö virke.ehkä animefaneja oudoksutaan sen takia koska anime on suomessa aika uusi ilmiö.
esim vanhemmat ihmiset halveksivat animea vähän niinkuin. tatuointeja,läviltyksiä ja videopelejä.
ja ahdasmieliset 16v jotkut halveksivat animea.
tottakai se riippuu myös ihmisestä kuka tykkää ja kuka halveksii animea.
:D- eXUpLOooOSION
Komppaan näitä ylempiä vastauksia.
Anime nyt vaan on erilaista länsimaiseen animaatioon verrattuna. Ylipäänsä japanilainen kulttuuri (mikä näkyy animessa ja mangassa jatkuvasti) on todella erilaista ja kaikki erilainenhan on outoa ja kamalaa ja ties mitä.
Anime ja manga on kumminkin laajentunut niin paljon varsinkin lähivuosina, että uskon suomalaistenkin saavan hiljalleen siitä parempia mielikuvia, ehkä jopa jonkin tasoisen yleisen hyväksynnän ajan kuluessa! Animen suosio on kasvanut länsimaissa niin älyttömän paljon, että japanilainen animeteollisuuskin ottaa sen jo tietyiltä osin huomioon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1212732- 981808
- 421255
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri1811242Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu771157Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu261124Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i631066Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri28987Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan38920Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56901