Ubuntu 18 04 Unity vai Genome?
Kumpi on parempi?
Kumpi tulee olemaan oletuksena?
7
214
Vastaukset
Toivottavasti Genome. Unity on kauheeta kuraa.
- Unity.Genomeko
Mutta eikö 2016 ssa ole oletuksena Unity?
- xfce4
Canonical on ilmoittanut luopuvansa Unity-työpöydän kehittämisestä ja siirtyvänsä Gnome-työpöytään. Gnome on hyvä työpöytä, mutta Ubuntuun voi asentaa muitakin työpöytiä, jos Gnome ei miellytä.
Työpöytä ei huoleta vaan Wayland. Itselläni Nvidian näytönohjain ja Wayland kokeilematta. Päivittäisessä käytössä pysyn vielä Ubuntu 16 lts varmaan vielä tämän vuoden. X säilyy mutta mtä sitä sellaista asentamaan jos siinä osia jotka eivät toimi.
- 4554h
Saattaa nämä Unityn vihaajat yllättyä kun gnome3:sta on tehty hyvin Unityn kaltainen mitä nyt on vähän Unityä huonompi.
- Personal.Free
Unity on ihan hyvä, eikä sitä saa edes Linuxille.
System Requirements for Unity version 2017.3.1
Released: 5 February 2018
GPU: Graphics card with DX9 (shader model 3.0) or DX11 with feature level 9.3 capabilities.
Unity is available for Windows or Mac OS X
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683169
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753057Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682922On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662601Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442112- 601677
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251637- 351625
- 591566