Eroon johtaneita syitä

Miettelijäs92

Ihan mielenkiinnosta (ja vähän ehkä apuakin tarvitsevana) haluaisin tietää millaiset syyt teillä on johtaneet kumppanista eroamiseen? Kumpi jätti, oliko syynä "yksi iso" vai "monta pientä" seikkaa?

Itse elän tällähetkellä suhteessa, jossa olen onnellinen suurimman osan ajasta. Naiseni ja minä olemme kuitenkin täysin eri maailmoista. arvomaailmat kohtaavat, mutta elämänkatsomus ja taustat ovat täysin toisistaan poikkeavat. Välillä vain mietin, voiko tällainen suhde todella toimia pitkällä tähtäimellä?

7

568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nosama

      Ihan samanlaisessa tilanteessa olen itse. Monesti olen miettinyt, että kuinka pitkälle näillä aineksilla pääsee...

    • 21032018

      Mä erosin pitkästä suhteesta puolison epärehellisyyden takia. Ei mitään pettämisiä ollut, mutta yksi iso asia (jotain 10 vuotta) ja kymmeniä pieniä perustui epärehellisyydelle :(

    • KylänAinoaHomo

      Eka suhde päättyi ilman suurempia riitoja "kasvettuamme erilleen" kymmenen vuoden seurustelun jälkeen.
      Toinen suhde päättyi pitkään jatkuneiden erimielisyyksien ja epäkunnioittavan käytöksen takia. Myös toisen pettämisellä saattoi olla oman osansa asiaan...

    • Faktatietoinen

      Lesbosuhteiden ero heterosuhteisiin on siinä että lesbot pettävät toisiaan. Hyvin harva lesbo on sitoutunut toiseen.

      • Lesbofemme

        Mun kokemuksen mukaan taas miehet on niitä jotka yleensä pettää ja poikatytöt. Mut suurin osa femmeistä todella luotettavia. Mua ei siis petetty ikinä ja oon ollut vain femme naisten kanssa nuoresta lähtien, mutta kavereiden ja tuttujen elämää vierestä seuranneena ja muiden juttuja kuunneltuani olen tullut tähän lopputulokseen. Oon myös tavannut elämäni aikana todella monta femmelesboa/-biseksuaalia, joista kukaan ei oo pettänyt yhtäkään kumppaniaan ikinä.


      • NaisellisuusOnIhanaa
        Lesbofemme kirjoitti:

        Mun kokemuksen mukaan taas miehet on niitä jotka yleensä pettää ja poikatytöt. Mut suurin osa femmeistä todella luotettavia. Mua ei siis petetty ikinä ja oon ollut vain femme naisten kanssa nuoresta lähtien, mutta kavereiden ja tuttujen elämää vierestä seuranneena ja muiden juttuja kuunneltuani olen tullut tähän lopputulokseen. Oon myös tavannut elämäni aikana todella monta femmelesboa/-biseksuaalia, joista kukaan ei oo pettänyt yhtäkään kumppaniaan ikinä.

        Aika mielenkiintoinen kommentti. Itselläni ei tosin ole minkäänlaista kokemusta (seurustelumielessä) butch tai poikatyttö-osaston naisista. Mutta sitä vastoin usein miettinyt sitä, miksi nainen haluaa olla mies?


      • jeejeejeejeejee
        Lesbofemme kirjoitti:

        Mun kokemuksen mukaan taas miehet on niitä jotka yleensä pettää ja poikatytöt. Mut suurin osa femmeistä todella luotettavia. Mua ei siis petetty ikinä ja oon ollut vain femme naisten kanssa nuoresta lähtien, mutta kavereiden ja tuttujen elämää vierestä seuranneena ja muiden juttuja kuunneltuani olen tullut tähän lopputulokseen. Oon myös tavannut elämäni aikana todella monta femmelesboa/-biseksuaalia, joista kukaan ei oo pettänyt yhtäkään kumppaniaan ikinä.

        Itse olen butch, en ole vielä koskaan pettänyt puolisoani. En ryyppää enkä rällää, monestihan alko sumentaa arviointikyvyn (ja paljon muutakin). Kyllä itse olen nainen, en mies. Ei ole koskaan tullut edes ajatusta korjata sukupuolta. Jos olisi, niin silloin olisin trans, en lepakko. Aika yksinkertaista, vai mitä trollaaja tuumii ;) ;) ?


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1873
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1436
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe