Hei! Ensi talvena tarkoitus mennä 2-3 viikoksi Goaan. Toista kertaa. Kertokaahan mistä kannattaisi vuokrata asunto loman ajaksi? Kuusihenkinen perhe kyseessä. Osaako joku neuvoa jotain muuta sivustoa josta kannattaisi asumuksia katsastaa kuin airbnb, tripadvisor ja hotellisivustot?
Vastaukset 2
- W222
Onhan noita, pistät vain googlella hakien. Tietty aina eduksi, jos joltain tutulta saat tiedon/vuokrattua.
Tuossa yksi linkki, mutta näitä löytyy vaikka kuinka. http://www.goaholidayhomes.com/house-for-rent-in-goa.html - Mussoorie
Soita numeroon 919890170346, vuokranantajan nimi Pandu. Hän on aivan hyvä tyyppi, alle 40 iältään. Perheellä on kaksi taloa vierekkäin Galangutessa 2-3 kerroksisia, noin 200metriä Santh Anthony Chappelista. Asunnot on kaksiota. Hänellä asuu joka talvi suomalaisia pidempiaikaisia turisteja, (tuttavianikin). Olen itsekin asunut talossa vuonna 2012. Pandu käyttää myös Whats Appia. Hänen sähköpostiosoitteensa olen hukannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1182435Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401572Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6441028- 106993
- 71962
- 98916
- 48875
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76710- 70706
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31706