kaleton puolustusvoimat

kyseleeeeeen

Onkonse vielä puolustusvoimien käytössä jotenkin? Tuttu joka ei ole ennen ajanut siielläpäin kertoi että ajoi kaletonin läpi ekaa kertaa ja pysähtyi autolla soittaakseen puhelun niin joku mies tuli sanoo joku lätkä kaulassa et se on sotilasalue eikä saa pysähtyä siihen.

En ole itsekkään Keuruulta mutta mun käsitys on ollut et se ei olis enään sotilaskäytössä millään muotoa.

15

3889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vakoojalle

      Ei kerrota mitään !

    • Takapotku

      On se eikä parane pysähdellä.

    • jooeipysähdellä

      Sen voisi selkeemmin ilmoittaa. Jos se lukee niissä keltaisissa kylteissä niin ei sitä tekstiä nää tielle :D Ihmettelin etä missä hitossa sillain muka lukee :D Kuitenkin siitä ihmiset saavat läpi kävellä mutta ei pysähtyä? Mikä er o on läpi kävelemisellä ja pysähtymisellä jos pysähtyminen kestää vähemmän kuin läpikävely :D

      Yks tuttu tyttö oli kans pysähtyny joskus kirjoittaakseen viestiä siihen mutta ei silloin kukaan tullut mitään sanomaan.

      • Deaktiivinen

        Onhan se ihan selvästi merkitty liikennemerkillä. Autokoulun siitä...


    • selvennykseksi

      Tämä siis kelle tultiin sanoon ja kerkes minuutin ehkä olee niin oli mies. Tuo tyttö oli kauemmin siinä :D

    • onpashasssua

      Mutta eikös kävele vaikka lenkkeilijät siis siitä läpi? Jos näin on niin en vaan tajua miksi ei saisi pysähtyä minuutiksi kun kävely sen läpi kestää kauemmin että mikä logiikka siinä on. Eli lenkkeilijäkään ei saa pysähtyä. Mitä jos autolla menee siihen mutta ei pysähdy vaan ajaa kävelyvauhtia ? :D Ja et se tuttu tyttö oli siinä jonkun 5min kun kysyin eikä kukaan tullu sanomaan mitään ja miespuolinen kun pysähtyy niin menee 30sek niin heti tulee joku sanoo :D

    • huvittaaakovasti

      joo pysäköintikielto tarkoittaa joo ajoneuvoja eikä kävelijöitä tai pyöräilijöitä mutta mikä ero on autolla jos pysähtyy hetkeksi ja jos vaikka kävelijä tai pyöräilijä pysähtyy hetkeksi kirjoittamaan vaikka viestiä tai vastaa puheluun tms. :D Siis olen aina ajattelut että jos on sotilasalue niin ei siellä saisi myöskään läpi kävellä mistään kohtaa. No saahan siitä autoillakin läpi ajaa niin miksi ei saisi kävellä niin vähän hassulta tuntuu asia :D mut mun käsitys on aina ollut et sotilasalueille ei ole mitään asiaa. Pitää siis heti ennen merkin vaikutusaluetta pysähtyä tai heti jälkeen jos tulee tarve pysähtyä.. No ei enempää tästä eikä se vaikuta mun elämään millään lailla eli yks hailee mutta kunhan huvittaa.

    • Takapotku

      Kalettomalla on tosiaankin outo kummajainen sillä eipä taida olla montaakan sotilasaluetta, jonka läpi kulkee vilkasliikenteinen yleinen tie. Ehkä tuolla pysähtymiskiellolla on tavoiteltu liikenneturvallisuutta kapealla tiellä silloin kun varikolla oli vielä toimintaa. Nykyisinhän siellä ei tapahdu juuri mitään eikä risteävää tai muutakaan liikennettä ole edes nimeksi. Ohi ajaessani olen nähnyt vain aurausta suorittavan traktorin mutta muutoin varikko on kuin neutroonipommin jäljiltä. Siinä esikuntarakennuksen päädyssä on 1-4 autoa P-paikalla ma-pe klo 08-16 ja jos niitä on viisi, niin se on jo ruuhka. Alueella ei enää ole asukkaita kuten talvisodasta lähtien oli kunnes joku Helsingissä huomasi, että kaikki neljä rivitaloa ovat liian lähellä jotain vaarallista kohdetta, jonka vaara-alueella nuo talot ovat, joten purkutuomio. Varikolle käy kuten Pioneerirykmentillekin, joten eiköhän tuo pysähtyminen kielletty-merkki siitä häviä seuraavien vuosikymmenten aikana.

    • Anonyymi

      Minä olen monasti tarkastanut siinä kuormankiinnityksiä eikä kertaakaan ole kukaan tullut sanomaan yhtään mitään. Mukava paikka muutekin vähän reippailla ulkoilmassa siinä. No props.

    • Anonyymi

      Siinä portin vieressä on todella iso piha, joten siihen kun pysähtyy, niin ei ole muiden tienkäyttäjien jaloissa.

    • Anonyymi

      Sotilasalue on sotilasalue, kiellot on perusteltultuja. Ei ole mikään retkeilykohde.

    • Anonyymi

      En suosittele pysähtymään niillä kohdin.

    • Anonyymi

      Polkupyöräilin tuosta läpi ja kävin mettäkusella. Ei tullu kukkaan mittään sanomaan, vaan täytyy seuraavana käydä kai Ison Kirjan turvassa mettäpissalla.

    • Anonyymi

      Minä pysähdyin siihen parkkipaikkojen luokse viime tiistaina kun lapsella oli kova pissahätä ja sain kimppuuni äkäsen nurmikon leikkaajan, eihän siinä kohtaa ollut mitään pysäköintikielletty merkkiä. Uhkaili soittavansa paikalle porukkaa joka meidät siitä poistaisi jos ei heti lähdetä. Jäin siihen vielä sen verran, että viestin näpyttelin luurilla ja ukko pamahti samantien takas huutamaan ja uhkailemaan.

    • Anonyymi

      Siihen aikaan kun varikolla oli oikein toimintaakin, niin ei ohikulkijoita hätistelty. Nyt on varmaan niin hiljaista, että sitä ei kehdata näyttää, joten pyrkivät pitämään huopatossutehtaansa piilossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      980
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      238
      775
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe