että toiset kuskit taantuvat nopeammin kuin toiset? Esim. Sainz pysyi huipulla uransa loppuun asti ja Auriolkin voitti ralleja vielä yli nelikymppisenä, kun taas Mäkinen hiipui selvästi Subarulle siirtymisen jälkeen ja lopettikin uransa "jo" 39-vuotiaana. Vai onko niin, että todelliset huiput sopeutuvat autoon kuin autoon, kun toiset puolestaan tarvitsevat pärjätäkseen juuri täydellisesti itselleen sopivan menopelin?
Mistä johtuu,
iouio
3
224
Vastaukset
- Runkireino
Meinaat niinku että Mäkinen ein ollut todellinen huippu?
Mäkinen tais käydä ajamassa paskalla Subarulla viimeset kisat isoaliksaa vastaan. - pienestäkiinni
Menestyminen on monen asian summa, pienetkin asiat esim. henkilökemiat tiimissä yms. voivat vaikuttaa suoritukseen. Ja huipputasolla ei ole varaa antaa missään tasoistusta...
- Kyllähän
Tommi aloitti Subarulla ihan lupaavasti. Paha ulosajo (Argentiina 2002) vaikutti jotenkin vauhtiin ja motivaatioon negatiivisesti. Samoin kävi myöhemmin Hirvoselle (Jyväskylä 2010).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937578
- 403632
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241090
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32953Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27921Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662