Valitettavaa etta nuo pelikoneet, Flipperit ym. ovat poistettu laivoiltakin. Joudut valitettavasti tyytymään tietokone pohjaisiin pelikoneisiin nykyään laivoillakin. Super Mariotakaan ei ilmeisesti enaa löydy Koneet löytyvat pääosin nuorisolle tarkoitetuista tiloista
0Äänestä
zbz
Eli siellä löytyy jotain perus monipeli rahapelejä,vai?
0Äänestä
Valitettavaa-vain
zbz kirjoitti:
ehkä olisi kannattanut suoraan mainita kyseessä olevan uhkapelit eli raha-automaatit varmasti uhkapelejäkin (raha-automaatit) löytyy. Itse en niin perillä ole nykypäivän raha-automaateista kun ei ole syntynyt ongelmia moisten suhteen Kokeile sinäkin välttää uhkapelejä, yleensä olet kuitenkin se häviävä osapuoli vaikka et sitä itsellesi myöntäisikään
0Äänestä
Valvontaa-on
Ei taida sulta peli onnistua. Niissä kun on ikäraja. Hyttikortissa on matkustajan tiedot ja jos ikä ei riitä, ei peli toimi. Lisäksi henkilökunta kiertää. Ne ovat niin keljuja, että jos pelissä voittaa rahaa ja pelaaja on liian nuori, ne takavarikoi rahat.
Joka laivalla sama systeemi.
0Äänestä
Alaikäiset-pois
Kohta maissakin on sama juttu peliautomaateilla kuin nykyisin laivoillakin eli henkilökohtainen tunnistautuminen. Tunnistus voi laivalla olla matkalippu tai henkilökortti. Maissa Veikkauksen kortti tai henkilökortti.
0Äänestä
Anonyymi00006
mitäs ihmettä olen alaikäinen sain 10e pelikoneista
Vastaukset 6
Vanhimmat
Valitettavaa etta nuo pelikoneet, Flipperit ym. ovat poistettu laivoiltakin.
Joudut valitettavasti tyytymään tietokone pohjaisiin pelikoneisiin nykyään laivoillakin.
Super Mariotakaan ei ilmeisesti enaa löydy
Koneet löytyvat pääosin nuorisolle tarkoitetuista tiloista
ehkä olisi kannattanut suoraan mainita kyseessä olevan uhkapelit eli raha-automaatit
varmasti uhkapelejäkin (raha-automaatit) löytyy. Itse en niin perillä ole nykypäivän raha-automaateista kun ei ole syntynyt ongelmia moisten suhteen
Kokeile sinäkin välttää uhkapelejä, yleensä olet kuitenkin se häviävä osapuoli vaikka et sitä itsellesi myöntäisikään
Ei taida sulta peli onnistua. Niissä kun on ikäraja. Hyttikortissa on matkustajan tiedot ja jos ikä ei riitä, ei peli toimi. Lisäksi henkilökunta kiertää. Ne ovat niin keljuja, että jos pelissä voittaa rahaa ja pelaaja on liian nuori, ne takavarikoi rahat.
Joka laivalla sama systeemi.
Kohta maissakin on sama juttu peliautomaateilla kuin nykyisin laivoillakin eli henkilökohtainen tunnistautuminen. Tunnistus voi laivalla olla matkalippu tai henkilökortti. Maissa Veikkauksen kortti tai henkilökortti.
mitäs ihmettä olen alaikäinen sain 10e pelikoneista