Eli siis ollaan menossa kaveriporukan kanssa Silja Symphonyllle ja ajattelin kysyy että onko siellä paljon pelikoneita ja missä?
Silja Symphonyn pelikoneet
6
634
Vastaukset
- Valitettavaa-vain
Valitettavaa etta nuo pelikoneet, Flipperit ym. ovat poistettu laivoiltakin.
Joudut valitettavasti tyytymään tietokone pohjaisiin pelikoneisiin nykyään laivoillakin.
Super Mariotakaan ei ilmeisesti enaa löydy
Koneet löytyvat pääosin nuorisolle tarkoitetuista tiloista- zbz
Eli siellä löytyy jotain perus monipeli rahapelejä,vai?
- Valitettavaa-vain
zbz kirjoitti:
Eli siellä löytyy jotain perus monipeli rahapelejä,vai?
ehkä olisi kannattanut suoraan mainita kyseessä olevan uhkapelit eli raha-automaatit
varmasti uhkapelejäkin (raha-automaatit) löytyy. Itse en niin perillä ole nykypäivän raha-automaateista kun ei ole syntynyt ongelmia moisten suhteen
Kokeile sinäkin välttää uhkapelejä, yleensä olet kuitenkin se häviävä osapuoli vaikka et sitä itsellesi myöntäisikään
- Valvontaa-on
Ei taida sulta peli onnistua. Niissä kun on ikäraja. Hyttikortissa on matkustajan tiedot ja jos ikä ei riitä, ei peli toimi. Lisäksi henkilökunta kiertää. Ne ovat niin keljuja, että jos pelissä voittaa rahaa ja pelaaja on liian nuori, ne takavarikoi rahat.
Joka laivalla sama systeemi. - Alaikäiset-pois
Kohta maissakin on sama juttu peliautomaateilla kuin nykyisin laivoillakin eli henkilökohtainen tunnistautuminen. Tunnistus voi laivalla olla matkalippu tai henkilökortti. Maissa Veikkauksen kortti tai henkilökortti.
- Anonyymi
mitäs ihmettä olen alaikäinen sain 10e pelikoneista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1354400Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1092184- 641518
- 561267
- 2611157
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1321096Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49866Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31793Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k8788Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39775