Onko mitään keinoa saada ruostetta pois pesuhuoneen kaakeleista? Meille jäi vahingossa kattila vähäksi aikaa pesuhuoneen lattialle ja nyt siinä on ruosteinen rengas. Onko mitään ainetta joka tehoisi ruosteeseen, tai mitään konstia jolla sen saisi pois. Ongelma on suuri, koska asumme vuokra-asunnossa ja olemme piakkoin muuttamassa pois, emmekä tahtoisi vuokraisännän perivän meiltä siivouskustannuksia.
apua ruosteeseen
2
7588
Vastaukset
- siivooja-sami
Kiillon Laattapesu on aika kovaa kamaa. Sillä lähtee useinmyös ruoste. Sitä löytyy hyvin varustetuista rautakapoista.
- Teknoseesam
Vesitekno valmistaa ainetta ; Teknoseesam saniteetti.(www.vesitekno.fi) Todella ihmeainetta.Meillä oli wc pytty menossa kaatsille,siinä oli rautapitoisesta vedestä vuosien mustanruskea paksu ruostepinttymä.Huljautin ainetta raakana ja ruoste alkoi valumaan.N. 4 kertaa jouduin käsittelemään ,koska pinttymä oli todella paksu.Rautakaupoista tätä saa,ainakin Espoon rautiasta.Aine sisältää fosforihappoa.Varo saumoja,kostuta johonkin tuppoon ja pyyhi sillä.Kattilassa oli kalkkisaostuma ja kun kaadoin ainetta siihen niin alkoi sihistä ja kuohua.Kaikki kalkki lähti.1/2 litran pullo maksaa .n 7-8 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908617
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264768- 504238
- 623807
- 513216
- 502990
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.442304Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382213