HEINOLAN TURVALLISUUS!?

STRIIKKEJÄ_ETSIMÄSSÄ

Ihan sitä vaan lähin kyselemään, että meinasin tulla moikkaan mun kavereita (yksin) Suomen toiselta puolelelta Heinolaan ja siis oon 16 vuotias tyttö!! Niin mitä siellä päin liikkuneet ja asuvat on mieltä, että uskallanko tulla. Tarviiko pelätä mitään , entä onko kylähulluja!? Paljonko rikoksia ja kohdistuuko nuoriin?? Ent minkälaista säätä siellä on huhti-toukokuussa? Pärjääkö jos on pelkät stringit kollareitten alla?! Entä otetaanko liftaajat helposti kyytiin? Ja onko paljon pyörä varkauksia?
Kiitos jo etukäteen kaikille vastaneílle ja mukavaa kevättä
t tyttöö 16 v suomen toiselta puolelta<3

13

1471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eivastausta

PLS VASTATKAA JOku://

• v-mies2

No ei se heinola sen pahempi ole kuin muutkaan kaupungit. Joskus aiemmin oli kaikenlaista, siitä on meno aika lailla rauhoittunut. Tarkoitan siis 90-luvun touhua ja miksei 2000-luvun alkuakin.

• heinolaan2018

V-mies2, koetko siis että voin tulla sinne. Otatko vastuun jos sattuu jotakin!?

• Hui

Älä tule.

• heinolalover123

Hui, perustele vastaustasi!

• heinolalainen

Et selviä elossa viikonlopun yli ilman ympärivuorokautista henkivartijatiimiä ja tiepommisuojattua panssariautoa. Tommolan mafia tulee heti pistäään kylmäksi.
      Muutin viime vuonna Heinolaan osana seitsemän henkistä perhettä ja nyt olen ainoa elossa.

• HämäräHönölä2k18

Riippuu missä päin olet ja mihin aikaan. Keskusta, varsinkin torin nurkat ja rantapuisto täynnä sossuluukulla ravaavia spurguja tai muita hämäriä henkilöit iltasella. Mustikkahaka on nykyään pahempi paikka kuin Tommola. Jyränkö, kaivanto, sinilähde yms. ovat rauhallisempia alueita. Mitäs striikkejä olet etsimässä kun kerta et snäppi nimeä ilmoittanut :D t. 16v poika heinolasta

• Hui

Pidä sinä alikehittynyt poika vaan kommentit omana tietonasi kun et näköjään mistään tiedä mitään.

• HUIONTYHÄM

Hui sinun kannattaisi harkita positiivisuus viikkoa! Saattaisi vaikuttaa elämäsi laatuun, mikäli sinulla on sellainen.

• Hui

Joojoo... Katsoppa peiliin.

• heinolaaaaaan

Näytän niin hyvälle että mikä ettei!

• Ei_no
      • heinolaaaaaan

Huh onneksi en oo juopo joka kerää puolloja nii mulle ei köy nuin

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2162
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1815
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      238
      1324
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      970
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      88
      950
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      885
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      155
      859
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      740
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      736
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      709
    Aihe