Vetokoukun asennus

Eka_Renault

Olen ostamassa vetokoukkua Renault Capturiin 1,2 vuosimalli 2016. Käykö kiinteä koukku autoon kun siinä on takatutka ja peruutuskamera, vai pitääkö ostaa iroitettava malli. Olen tilaamassa koukkua ja haluan varmistua ettei se häiritse tutkaa/kameraa. Onko hyviä ehdotuksia asennuspaikoista Helsinki-Kotka alueelta ja mitähän pelkkä asennus maksaa

6

1421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puurastaja

      Kyllä uskoisin että käy. Saman tyylinen takaosa kuten Kadjarissa. Meillä kiinteä koukku. 13-napainen pistoke. Tilatessa otettiin valmispakettina. Toiminut hyvästi. Adapteri muuttaa 7-napaiseksi. Hintaa en muista. Hondaan maksoi irroitettava 1300€. Pistoke kääntyy näkymättömiin. Malli Civic Prestige. Sportagessa ei ole koukkua. Saisi siihenkin.🖒.

    • Ei.tarvi.pulustella

      Osta merkkikohtainen tulee oikea

    • Clio
    • Eka_Renault

      Nyt on aika tilattu Koukkupajalta ja tosiaan melkein puolet halvampi merkkiliikkeeseen nähden. Aikaa tilattaessa Koukkupajalta antoivat vinkin, että laita puupalikka puskurin ulkopuolelle koukun tulevaan paikkaan ja testaa antaako hälyytystä, omassa autossani antoi parkkihälytyksen vasta kun palikka oli 30cm päässä puskurista.

      • HalvallaEiHyvääSaa

        Nuo tarvikehalpikset ruostuu hetkessä karmean näköisiksi.


    • Eka_Renault

      Mitä sillä on väliä eihän siitä näy kun pätkä koukunvartta. Omalla kohdallani sen tarvii kestää max 3 vuotta jonka antavat takuuta, jonka jälkeen auto vaihtuu taas uuteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4590
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe