SIIS WOT, MUN KAVERI SIIS PETTI JA AIKA PAHASTI!!!

MirandaUusi

Siis uks mun luokkalaveri nike,(nimimuutettu) oli munkaa 5 tuntii sitte ulkona munkaa ja sano et se haluu erota, mä kysyin et miks nii sitte se sano et se ei tykkää musta ihan liikaa vaadittu multa sillä, mä oikeest oon kerra siis suudellu senkaa. Sitte saaki pakit, et tooosi kivaa. No tietinki mä sanoin et ahaaaa, ja lähin vetää pois se idiootti seuras mun peräs ja välil käski pysähtyy. Siis mitä järkee mun oli pysähtyy ku kerra, me erttii? Ei mitää järkee. No sitte 2 tuntii sen jälkee olin vieny roskii ja olin saanu just ulkooven auki,(siis kun olin vieny ja menos takas kotik omaan koppiini siis) nik eiks tä yks ollu kyttäämäs. Sitte ku mä sanoin et jätä mut rauhaan, sillä me ollaan erottu. No se rupes itkee, ja mä sanoin et mulla on jo toinen. Se on totta et milla on toinen. Nii lähin siinä levee hymy päällä kotiin, ja sitte ajattelkn vaa tätä nykyistä. Eli olis kivaa jos te vastaajat olisitte suurin piirtein mun ikäsii mut pari vuot, ei silti niiku. Mut et onks normii et niinku ex rupee pillittää, ku kerran ite halus musta sijs eroon? Eli oliks täs järkee et mä, annoin samal mital?

5

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hahhahhajakqkq

      :DD

      • MirandaUusi

        Siis ihan totta neuvo mua.. koska sillä tänää.. jok kerron sit ku saan selvän vastauksen.


    • MirandaUusi

      Oikeest antaa muitaki ideoi!

    • Randommmmmmm

      No sun ei tarvi kunnioittaa sitä jos se itse jätti sut, mut voisit tietty kuunnella miks ja et onko sillä vielä jotain tärkeitä juttuja Sulle sanottavana koska outoa kun se itki... 😮☺

      • MirandaUusi

        No ok.... no puhuin just eilen sen kans😐. Nii se ite kysy et onks mulla ollu, muös siis koko aikaa joku toine... nii se rupes siit pillittää. Siis vaik se kerto et sil on toine nii en itkeny, vaik olis tekeny mieli huutaa raivota....😂. Tiiät varmaan, mut oon päässy sitte mhös kertoo nykyselle, mitä oli no se sano, et se ei jättäis eikä jätä muakoskaan. No sanoin en mäkää sua! No täs oli! Siis kiitti sulle!😁


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      149
      1476
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1225
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      176
      976
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      30
      925
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      178
      832
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      56
      785
    7. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      766
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      753
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      37
      656
    10. Upea nainen

      Olet upea nainen. Sinulle
      Ikävä
      31
      622
    Aihe