Palstakamut paikalle!

Ja heti!😉 Mitä kuuluu?

Itselleni ihan hyvää, kevätaurinko edelleen piristää, mutta toivon että lumet sulaa pois ja tulisi lämmintä..😎

71

1142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PappiPapinleuka

      Suomi24 kokkola on saatanasta

    • KokkolanRealisointi

      Ei kyllä piristä kevät aurinko mua. Varsikin, kun aurinko alkaa lämmittämään, niin tulee ahistavan kuuma olo, kun on pannu liikaa vaatetta päälle ja aurinko alkaa nukuttamaan, kun se on niin kirkas ja kuumottaa.
      Tulee hengästynyt olo, että sellasta se kevätaurinko aiheuttaa.
      Heti tulee pirteämpi olo, kun toho menee pilven taakse!

      • Itseäni on migreeni vaivannut, veikkaan että kirkas auringonpaiste syynä?


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Itseäni on migreeni vaivannut, veikkaan että kirkas auringonpaiste syynä?

        Toi on kyl hiton tympee vaiva :( Ootsä käyttänyt arskoi? Arielilla on toisinaan keskel talvee himassaki ku on tota häikäisyy...


      • artagnan kirjoitti:

        Toi on kyl hiton tympee vaiva :( Ootsä käyttänyt arskoi? Arielilla on toisinaan keskel talvee himassaki ku on tota häikäisyy...

        No minulla on tummenevat linssit silmälaseissani.. Ja on vielä aurinkolasi klipsit, pitää kai ottaa nekin käyttöön? Migreenilääkitys on myös, mutta ei aina tepsi...😐


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        No minulla on tummenevat linssit silmälaseissani.. Ja on vielä aurinkolasi klipsit, pitää kai ottaa nekin käyttöön? Migreenilääkitys on myös, mutta ei aina tepsi...😐

        No jopa on kurjaa :-( Toivotaan kuitenkin että oireet olisivat helpottamaan päin..


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No jopa on kurjaa :-( Toivotaan kuitenkin että oireet olisivat helpottamaan päin..

        Kiitos! Toivotaan.. Tympii kun päänsärky invalidisoi..😣


    • Ei mitään kuulu. Ihanan hiljaista on öisin. Nautin hiljaisuudesta

      • Kuinka sinä valvot öisin niin paljon?


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Kuinka sinä valvot öisin niin paljon?

        No jos toi täyskuu valvottaa Ilmannimee.. :)


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Kuinka sinä valvot öisin niin paljon?

        Hiljaisuus on rentouttavaa.


    • paskaakaikki

      Huonoa kuuluu eikä se aurinkokaan paista,ankeaa on asua suomesa kun hallitus verottaa hengiltä kaikki on kallista

    • Lue_muitakin

      Jollet huomannut niin ystäväsi pränttäävät yksinäisen ketjussa.

      • Luen kyllä muitakin juttuja täällä.


    • Mitäs mä :) Painan duunii ja odotan viikonloppuu... :)

    • KokkolanRealisointi

      Hain aamupostin äsken ja oli aivan järjettömän kirkasta, piti pitää silmiä kiinni, kun liian kirkasta on ja alkoi heti nukuttamaan ja hengästyttämään noin kirkas auringonpaiste.
      Sitten, kun lähdet vaikka kauppaan pyörällä aamupäivällä, jolloin yön kylmyys vielä vaikuttaa, niin hetken päästä päivällä aurinko tohottaa ja tulee hiki ja hengästyttää niissä lämpimissä vaatteissa, jotka puit, kun lähdit liikkeelle.

      Myös toinen asia ärsyttää tässä kirkkaassa kevät auringossa. Kaikkialla tuntuu leijuvan pölyä ja jokainen pölynhiukkanen on norsun kokoinen ja vaikka olisi pyyhkinyt kirjahyllyn pinnan, niin autas kun siihen kirkas aurinko paistaa, niin näkyy yksittäisiä pölyhiukkasia, kuin norsuja tasangolla köpöttelemässä.
      Vaatteetkin pölisee järkyttävästi, vaikka olisit niitä pölyttänyt pihalla, niin kyllä pölisevät sen jälkeenkin, jos auringonvalossa niitä puet tai liikutat.
      Aamulla, kun heräät ja alat pukemaan ja kun aurinko paistaa verhojen läpi, en edes avaa ikkunaverhoja niin kauan, kun aurinko tohottaa huoneeseen.
      Niin vaikkei ole edes silmälaseja päässä ja ei näe hyvin, niin kyllä pölynhiukkasia näkee, kun pukee vaatteet päälle, kun sängystä herää, en siis nuku alasti, vaan pyjama on aina päällä, en ole koskaan edes nukkunut alasti, en edes kesäkuumalla, vaan pyjama on aina nukkuessa päällä.
      Näkee just sellaista, mitä ei halua nähdä

      • Kokemusta_on_

        Hommaa realisointi 3 kissaa seuraksesi! Niitä on mukava seurailla, mielesi piristyy etkä sen jälkeen enää erota yksittäisiä pölyhiukkasia!


    • Latausvalo

      Kittie, pääsitkö osastolta ?

      • Onko ymmärryksessäsi vikaa?? En ole vuosiin ollut sairaalassa hoitojaksolla, olen sen jo monta kertaa sanonut. Sinulle siellä on varmasti tilaa.

        Minulla on lääkitys, ja tarkistuskäynti kerran vuodessa, eli hoito on kunnossa.

        Olet aika tampio, toivottavasti itse vielä sairastut ja joku pilkkaa sinua!


      • Valopäälle

        Leukailut ja v*ttuilut loppuu sinultakin kun lähipiiriin osuu sairastuminen.


      • Jakoremmi
        Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Onko ymmärryksessäsi vikaa?? En ole vuosiin ollut sairaalassa hoitojaksolla, olen sen jo monta kertaa sanonut. Sinulle siellä on varmasti tilaa.

        Minulla on lääkitys, ja tarkistuskäynti kerran vuodessa, eli hoito on kunnossa.

        Olet aika tampio, toivottavasti itse vielä sairastut ja joku pilkkaa sinua!

        Ei tässä ketään ole pilkattu....vaan esitetty asiallinen kysymys. Skitsofrenia vaan on sellainen tauti, ettei siitä parane....


      • Jakoremmi kirjoitti:

        Ei tässä ketään ole pilkattu....vaan esitetty asiallinen kysymys. Skitsofrenia vaan on sellainen tauti, ettei siitä parane....

        Pilkkaa tuo on, samaa jankuttaa.. Minulla ei ole skitsofrenia, vaan ahdistuneisuushäiriö ja masennus. Onko selvä?


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Pilkkaa tuo on, samaa jankuttaa.. Minulla ei ole skitsofrenia, vaan ahdistuneisuushäiriö ja masennus. Onko selvä?

        Anna Chihunen paskan olla.. :-)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Anna Chihunen paskan olla.. :-)

        Koirani pissaisi tuollaisen kintuille..


      • Jakoremmi
        Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Koirani pissaisi tuollaisen kintuille..

        Tietääkö, hoitava Lääkärisi tästä pissausfantasiastasi ?


      • Jakoremmi kirjoitti:

        Tietääkö, hoitava Lääkärisi tästä pissausfantasiastasi ?

        Mitä jos menisit itse sinne lekurille, kun selvästi sitä tarvitset.


      • Kittiehoitoon
        Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Mitä jos menisit itse sinne lekurille, kun selvästi sitä tarvitset.

        Kerro samalla useista profiiileistasi täällä, ja miten kirjoittelet itsesi kanssa.


      • Tsemppiä Kittie. Hyvä että olet saanut aikoinaan apua ja siinä ei ole mitään hävettävää.


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Onko ymmärryksessäsi vikaa?? En ole vuosiin ollut sairaalassa hoitojaksolla, olen sen jo monta kertaa sanonut. Sinulle siellä on varmasti tilaa.

        Minulla on lääkitys, ja tarkistuskäynti kerran vuodessa, eli hoito on kunnossa.

        Olet aika tampio, toivottavasti itse vielä sairastut ja joku pilkkaa sinua!

        Kittie saa olla onnellinen kun on saanut apua.


      • talvisia_mietteitä

        Nimenomaan näin, ihmisten asenteissa on ennemmin korjattavaa.


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Tsemppiä Kittie. Hyvä että olet saanut aikoinaan apua ja siinä ei ole mitään hävettävää.

        Kiitos! Aika lapsellista nykyaikana sorsia ihmisiä joilla on mielenterveysongelmia, ei se kuitenkaan tarvitse olla maailmanloppu.


      • Jymyl

        Se on hyvä että olet saanut apua. Joskus ihmiselle tulee tilanne kun ei vaan jaksaisi ja olisi tyytyväinen kun olisi taho jolle purkaa omaa fiilistä.


    • Kevättä_kohti_mennään

      Eikös se ole luvannut lämpenevää koko maahan?

      • Onko todella? Se olisi mukavaa.😎


      • Ei_ikinä_hyvin
        Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Onko todella? Se olisi mukavaa.😎

        Kohta sulla on sitte taas liian kuuma....


      • Ei_ikinä_hyvin kirjoitti:

        Kohta sulla on sitte taas liian kuuma....

        Minä pidän lämpimistä keleistä.☀


    • No meitsipä toivottaa jo etukäteen kaikin puolin rattoisaa ja huomiontäyteistä Naistenpäivää seuraaville typyköille..
      Meikän salarakas elikkä Chihusen Kittie 💕💐
      Tintu alias Lananen alias Lumikolanen 🌻
      Ilmannimi 🌹
      Untuvikkoa meikä muistaa sitten huomenna erikseen.. 🐥
      Muiskuja teille kaikille myöskin.. :-¤

    • talvisia_mietteitä

      Jospa liityn toivottajien joukkoon, hyvää tulevaa naistenpäivää te ihanat naiset:) Köyhää meillä miehillä olisi ilman teitä:)

      • KokkolanYksinäinen

        Ajatteleppas, jos maapallon ensimäinen mies olisi ollut ruma, niin eipä olisi maapallolla tällähetkellä yhtään ihmistä, kun kaksi ensimmäistä ihmistä mies ja nainen olisivat kuolleet synnyttämättä ainuttakaan uutta ihmistä, että siinä kaikille miettimistä!!!
        Hyvää naistenpäivää täältäkin suunnalta!!!


      • KokkolanYksinäinen kirjoitti:

        Ajatteleppas, jos maapallon ensimäinen mies olisi ollut ruma, niin eipä olisi maapallolla tällähetkellä yhtään ihmistä, kun kaksi ensimmäistä ihmistä mies ja nainen olisivat kuolleet synnyttämättä ainuttakaan uutta ihmistä, että siinä kaikille miettimistä!!!
        Hyvää naistenpäivää täältäkin suunnalta!!!

        Tota noin... Ei se kyl naamaa kato ku himot herää... :D


      • KokkolanYksinäinen
        artagnan kirjoitti:

        Tota noin... Ei se kyl naamaa kato ku himot herää... :D

        No kun ei varmana herää naisessa himo, kun ruma mies tallustelee kadulla vastaan.
        Ennemmin naisen mielessä pyörii YÄK kuinka ruma mies, onneks ei tarvi tuollaisen kanssa olla, kun komeampia on tarjolla.


      • KokkolanYksinäinen kirjoitti:

        No kun ei varmana herää naisessa himo, kun ruma mies tallustelee kadulla vastaan.
        Ennemmin naisen mielessä pyörii YÄK kuinka ruma mies, onneks ei tarvi tuollaisen kanssa olla, kun komeampia on tarjolla.

        No miksei muka heräis? Pussi vaan päähän jos pärstä kauheesti haittaa.


      • talvisia_mietteitä
        tinttu-liina kirjoitti:

        No miksei muka heräis? Pussi vaan päähän jos pärstä kauheesti haittaa.

        Juurikin näin, maapallon väestönkasvu huomioiden lisääntyneet ovat toki muutkin kuin 'kauniit ja rohkeat'.


      • talvisia_mietteitä kirjoitti:

        Juurikin näin, maapallon väestönkasvu huomioiden lisääntyneet ovat toki muutkin kuin 'kauniit ja rohkeat'.

        Himot ne on hiirelläkin..


      • KokkolanYksinäinen kirjoitti:

        No kun ei varmana herää naisessa himo, kun ruma mies tallustelee kadulla vastaan.
        Ennemmin naisen mielessä pyörii YÄK kuinka ruma mies, onneks ei tarvi tuollaisen kanssa olla, kun komeampia on tarjolla.

        Ai sä funtsit et jos kirjas on mageet kannet nii sisällöl ei oo nii välii?


    • Lauhkeelta pässiltäki ihqua ja mageeta Naistenpäivää! @->--- Toi oli sit kukka... ;)

      • Toi sun kukka on kyllä hellyttävä..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Toi sun kukka on kyllä hellyttävä..

        No mä oonki sillai snadisti taiteellinen pässi... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        No mä oonki sillai snadisti taiteellinen pässi... ;)

        Artsilla on piileviä kykyjä näköjään ;)

        Mua nii nauratti ku tuli mieleen, että kieli poskessa tuota väänsit :)))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Artsilla on piileviä kykyjä näköjään ;)

        Mua nii nauratti ku tuli mieleen, että kieli poskessa tuota väänsit :)))

        Ai et mä diggaan ku kehutaan et kyl sä tarvit viel toisenki... ---<-@ Täs toi ruusu sojottaa sit oikeelle ku en mä samaa montaa kertaa viitti antaa ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Ai et mä diggaan ku kehutaan et kyl sä tarvit viel toisenki... ---<-@ Täs toi ruusu sojottaa sit oikeelle ku en mä samaa montaa kertaa viitti antaa ;)

        Tänks Artsi..tämmösenä päivänä toi piristää..


    • Iso kiitos!😘😘

    • Eipä kuulu kummoista..Tää alkuvuosi on kyllä ollu vähä kinkkinen. Kai se tästä suttaantuu..

      • talvisia_mietteitä

        Samanmoista täällä, täytyy kaiketi luottaa että alamäen jälkeen koittaa ylämäki ja toivon mukaan sitten tasaantuu:)


      • talvisia_mietteitä kirjoitti:

        Samanmoista täällä, täytyy kaiketi luottaa että alamäen jälkeen koittaa ylämäki ja toivon mukaan sitten tasaantuu:)

        No nii..välillä kyllä ei ole yhtään luottamusta siihenkää.
        Sitä ku on vähä jo menossa sinne ylämäkeen, niin sitten luisuuki takasin sinne alas.


      • talvisia_mietteitä
        tinttu-liina kirjoitti:

        No nii..välillä kyllä ei ole yhtään luottamusta siihenkää.
        Sitä ku on vähä jo menossa sinne ylämäkeen, niin sitten luisuuki takasin sinne alas.

        Toivotaan että pitoa on riittävästi;)


      • talvisia_mietteitä kirjoitti:

        Toivotaan että pitoa on riittävästi;)

        Eihän tässä muuta voi ku toivoa :}
        Nastat töppösiin..


    • Oottekos tsiigailleet tota Putousta? Aloin täs vaan funtsiin ku skidi on liekeis tohon maikkahahmoon... :)

      • Yleensä oon ollu Putousfani, mut tää kausi ei ole oikeen napannu.
        Tosi surkeet noi hahmot, etten löytäny omaa suosikkia ollenkaan. Akun ja Rikun kausilla oli niin monta, ettei tienny kenen olis valinnu voittajaks.
        Toi Walhroos ois ehkä ollu hyvä, mut se tippu jo melkee alussa :(


      • samaa_mieltä
        tinttu-liina kirjoitti:

        Yleensä oon ollu Putousfani, mut tää kausi ei ole oikeen napannu.
        Tosi surkeet noi hahmot, etten löytäny omaa suosikkia ollenkaan. Akun ja Rikun kausilla oli niin monta, ettei tienny kenen olis valinnu voittajaks.
        Toi Walhroos ois ehkä ollu hyvä, mut se tippu jo melkee alussa :(

        Maku meni kun Mursu putosi, oli loistavaa läppää.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Yleensä oon ollu Putousfani, mut tää kausi ei ole oikeen napannu.
        Tosi surkeet noi hahmot, etten löytäny omaa suosikkia ollenkaan. Akun ja Rikun kausilla oli niin monta, ettei tienny kenen olis valinnu voittajaks.
        Toi Walhroos ois ehkä ollu hyvä, mut se tippu jo melkee alussa :(

        No en mä oo kyl seuraillu edellisii kausiikaan. Kai mä sit kuiteski tuijotan töllöö illan ku meni noi viikonloppusuunnitelmat mäkeen... :(


      • artagnan kirjoitti:

        No en mä oo kyl seuraillu edellisii kausiikaan. Kai mä sit kuiteski tuijotan töllöö illan ku meni noi viikonloppusuunnitelmat mäkeen... :(

        Olipa ikävä kuulla :(
        Toivottavasti sait aikas kulumaan.

        Meikäläinen raahattiin eilen väkisin bileisiin. Ei ollu kyllä toivottavat juhlat, ku järjestäjänä oli pöpöt eli pöpöbileet :((
        Oisivat kyllä voineet jättää mut juhliensa ulkopuolelle :(
        Jos mua ei täällä enää näy, nii oon kupsahtanu :}


      • Äimänkäkenä_
        tinttu-liina kirjoitti:

        Olipa ikävä kuulla :(
        Toivottavasti sait aikas kulumaan.

        Meikäläinen raahattiin eilen väkisin bileisiin. Ei ollu kyllä toivottavat juhlat, ku järjestäjänä oli pöpöt eli pöpöbileet :((
        Oisivat kyllä voineet jättää mut juhliensa ulkopuolelle :(
        Jos mua ei täällä enää näy, nii oon kupsahtanu :}

        Krapulako?


      • Äimänkäkenä_ kirjoitti:

        Krapulako?

        No ei..vaikkaki olo on ihan samanlainen. :[
        Siis tautipöpöt juhlii mun kustannuksella.


      • talvisia_mietteitä
        tinttu-liina kirjoitti:

        No ei..vaikkaki olo on ihan samanlainen. :[
        Siis tautipöpöt juhlii mun kustannuksella.

        Toivotaan nopeaa paranemista, näytä pöpöille kuka määrää:)


      • talvisia_mietteitä kirjoitti:

        Toivotaan nopeaa paranemista, näytä pöpöille kuka määrää:)

        Toivotaan juu.. Mä oon vähä tyrmistyny, että noi pöpöt ees
        kehtas tulla mua kiusaamaan..ei niillä ole minkäänlaista häpyä :[


      • talvisia_mietteitä
        tinttu-liina kirjoitti:

        Toivotaan juu.. Mä oon vähä tyrmistyny, että noi pöpöt ees
        kehtas tulla mua kiusaamaan..ei niillä ole minkäänlaista häpyä :[

        Noh, huomenna on jo parempi päivä. Kunnon yöunet auttavat, eikös karhunpojastakin siihen malliin sanottu? Semmoista muistelen joskus laulelleeni:)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Toivotaan juu.. Mä oon vähä tyrmistyny, että noi pöpöt ees
        kehtas tulla mua kiusaamaan..ei niillä ole minkäänlaista häpyä :[

        Jokos Lumikolasen peräpyry on kunnialla ohitse? :-O


    • ggamlagarlebys

      Loistavaa sama henkilö kysyy kysymyksiä ja vastaa itselleen toisella nikillä:) tämä kaikki onnistuu vain ja ainoastaan kokkolassa

    • Töiden merkeissä mennään, runontynkääkin tuossa rustailin eräälle nuorelle naiselle jota ei vaan saa häädettyä mielestä. Kiva nähdä tuttuja nikkejä:)

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      226
      1983
    2. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1362
    3. Minkälainen ihminen

      kaivattusi on?
      Ikävä
      91
      1293
    4. Kohuttu Iida Vainio mursi hiljaisuuden -Näin raskaus vaikutti Farmi-kuvauksissa: "Saattoi ruveta..."

      Ihanaa odotusta, tsemppiä ja voimia Iida! Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen asuvat yhdessä Helsingissä ja o
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1209
    5. Avoin kirje sinulle

      Rakas, Kirjoitan sinulle nyt, vaikka sanat tuntuvat niin vaatimattomilta siihen, mitä sydämeni on kantanut sisällään ni
      Ikävä
      29
      940
    6. Mitä mies teet

      näin iltasella? 👾
      Ikävä
      53
      801
    7. Sullahan oli ihan valtavat t...., nainen

      Aivan suunnattomat ja hyvin muodostuneet. Luulisi että olisit uskaltanut tehdä selvän aloitteen jos jotain haluat. Miksi
      Ikävä
      55
      800
    8. Nainen, jos luet kirjoituksiani

      niin sano minulle jotain?
      Ikävä
      49
      776
    9. Numerosi 3. ja 4.

      viimeinen numero. Ei uskalla muuten.
      Ikävä
      38
      736
    10. On ikävä häntä

      Ollut pitkän aikaa
      Ikävä
      37
      724
    Aihe