Palstakamut paikalle!

Ja heti!😉 MitĂ€ kuuluu?

Itselleni ihan hyvÀÀ, kevĂ€taurinko edelleen piristÀÀ, mutta toivon ettĂ€ lumet sulaa pois ja tulisi lĂ€mmintĂ€..😎

71

1166

Vastaukset

5000
    • PappiPapinleuka

Suomi24 kokkola on saatanasta

• KokkolanRealisointi

Ei kyllÀ piristÀ kevÀt aurinko mua. Varsikin, kun aurinko alkaa lÀmmittÀmÀÀn, niin tulee ahistavan kuuma olo, kun on pannu liikaa vaatetta pÀÀlle ja aurinko alkaa nukuttamaan, kun se on niin kirkas ja kuumottaa.
      Tulee hengÀstynyt olo, ettÀ sellasta se kevÀtaurinko aiheuttaa.
      Heti tulee pirteÀmpi olo, kun toho menee pilven taakse!

• ItseĂ€ni on migreeni vaivannut, veikkaan ettĂ€ kirkas auringonpaiste syynĂ€?

• Kittie-chihu-81 kirjoitti:

ItseÀni on migreeni vaivannut, veikkaan ettÀ kirkas auringonpaiste syynÀ?

Toi on kyl hiton tympee vaiva :( OotsÀ kÀyttÀnyt arskoi? Arielilla on toisinaan keskel talvee himassaki ku on tota hÀikÀisyy...

• artagnan kirjoitti:

Toi on kyl hiton tympee vaiva :( OotsÀ kÀyttÀnyt arskoi? Arielilla on toisinaan keskel talvee himassaki ku on tota hÀikÀisyy...

No minulla on tummenevat linssit silmĂ€laseissani.. Ja on vielĂ€ aurinkolasi klipsit, pitÀÀ kai ottaa nekin kĂ€yttöön? MigreenilÀÀkitys on myös, mutta ei aina tepsi...😐

No minulla on tummenevat linssit silmĂ€laseissani.. Ja on vielĂ€ aurinkolasi klipsit, pitÀÀ kai ottaa nekin kĂ€yttöön? MigreenilÀÀkitys on myös, mutta ei aina tepsi...😐

No jopa on kurjaa :-( Toivotaan kuitenkin ettÀ oireet olisivat helpottamaan pÀin..

• butch-cassidy kirjoitti:

No jopa on kurjaa :-( Toivotaan kuitenkin ettÀ oireet olisivat helpottamaan pÀin..

Kiitos! Toivotaan.. Tympii kun pÀÀnsĂ€rky invalidisoi..😣

• Ei mitÀÀn kuulu. Ihanan hiljaista on öisin. Nautin hiljaisuudesta

• Kuinka sinĂ€ valvot öisin niin paljon?

Kuinka sinÀ valvot öisin niin paljon?

No jos toi tÀyskuu valvottaa Ilmannimee.. :)

Kuinka sinÀ valvot öisin niin paljon?

Hiljaisuus on rentouttavaa.

• paskaakaikki

Huonoa kuuluu eikÀ se aurinkokaan paista,ankeaa on asua suomesa kun hallitus verottaa hengiltÀ kaikki on kallista

• Lue_muitakin

Jollet huomannut niin ystÀvÀsi prÀnttÀÀvÀt yksinÀisen ketjussa.

• Luen kyllĂ€ muitakin juttuja tÀÀllĂ€.

• MitĂ€s mĂ€ :) Painan duunii ja odotan viikonloppuu... :)

• KokkolanRealisointi

Hain aamupostin Àsken ja oli aivan jÀrjettömÀn kirkasta, piti pitÀÀ silmiÀ kiinni, kun liian kirkasta on ja alkoi heti nukuttamaan ja hengÀstyttÀmÀÀn noin kirkas auringonpaiste.
      Sitten, kun lÀhdet vaikka kauppaan pyörÀllÀ aamupÀivÀllÀ, jolloin yön kylmyys vielÀ vaikuttaa, niin hetken pÀÀstÀ pÀivÀllÀ aurinko tohottaa ja tulee hiki ja hengÀstyttÀÀ niissÀ lÀmpimissÀ vaatteissa, jotka puit, kun lÀhdit liikkeelle.

Myös toinen asia ÀrsyttÀÀ tÀssÀ kirkkaassa kevÀt auringossa. Kaikkialla tuntuu leijuvan pölyÀ ja jokainen pölynhiukkanen on norsun kokoinen ja vaikka olisi pyyhkinyt kirjahyllyn pinnan, niin autas kun siihen kirkas aurinko paistaa, niin nÀkyy yksittÀisiÀ pölyhiukkasia, kuin norsuja tasangolla köpöttelemÀssÀ.
      Vaatteetkin pölisee jÀrkyttÀvÀsti, vaikka olisit niitÀ pölyttÀnyt pihalla, niin kyllÀ pölisevÀt sen jÀlkeenkin, jos auringonvalossa niitÀ puet tai liikutat.
      Aamulla, kun herÀÀt ja alat pukemaan ja kun aurinko paistaa verhojen lÀpi, en edes avaa ikkunaverhoja niin kauan, kun aurinko tohottaa huoneeseen.
      Niin vaikkei ole edes silmÀlaseja pÀÀssÀ ja ei nÀe hyvin, niin kyllÀ pölynhiukkasia nÀkee, kun pukee vaatteet pÀÀlle, kun sÀngystÀ herÀÀ, en siis nuku alasti, vaan pyjama on aina pÀÀllÀ, en ole koskaan edes nukkunut alasti, en edes kesÀkuumalla, vaan pyjama on aina nukkuessa pÀÀllÀ.
      NÀkee just sellaista, mitÀ ei halua nÀhdÀ

• Kokemusta_on_

Hommaa realisointi 3 kissaa seuraksesi! NiitÀ on mukava seurailla, mielesi piristyy etkÀ sen jÀlkeen enÀÀ erota yksittÀisiÀ pölyhiukkasia!

• Latausvalo

Kittie, pÀÀsitkö osastolta ?

• Onko ymmĂ€rryksessĂ€si vikaa?? En ole vuosiin ollut sairaalassa hoitojaksolla, olen sen jo monta kertaa sanonut. Sinulle siellĂ€ on varmasti tilaa.

Minulla on lÀÀkitys, ja tarkistuskÀynti kerran vuodessa, eli hoito on kunnossa.

Olet aika tampio, toivottavasti itse vielÀ sairastut ja joku pilkkaa sinua!

• ValopÀÀlle

Leukailut ja v*ttuilut loppuu sinultakin kun lÀhipiiriin osuu sairastuminen.

• Jakoremmi
        Kittie-chihu-81 kirjoitti:

Onko ymmÀrryksessÀsi vikaa?? En ole vuosiin ollut sairaalassa hoitojaksolla, olen sen jo monta kertaa sanonut. Sinulle siellÀ on varmasti tilaa.

Ei tÀssÀ ketÀÀn ole pilkattu....vaan esitetty asiallinen kysymys. Skitsofrenia vaan on sellainen tauti, ettei siitÀ parane....

• Jakoremmi kirjoitti:

Ei tÀssÀ ketÀÀn ole pilkattu....vaan esitetty asiallinen kysymys. Skitsofrenia vaan on sellainen tauti, ettei siitÀ parane....

Pilkkaa tuo on, samaa jankuttaa.. Minulla ei ole skitsofrenia, vaan ahdistuneisuushÀiriö ja masennus. Onko selvÀ?

Pilkkaa tuo on, samaa jankuttaa.. Minulla ei ole skitsofrenia, vaan ahdistuneisuushÀiriö ja masennus. Onko selvÀ?

Anna Chihunen paskan olla.. :-)

• butch-cassidy kirjoitti:

Anna Chihunen paskan olla.. :-)

Koirani pissaisi tuollaisen kintuille..

• Jakoremmi

Koirani pissaisi tuollaisen kintuille..

TietÀÀkö, hoitava LÀÀkÀrisi tÀstÀ pissausfantasiastasi ?

• Jakoremmi kirjoitti:

TietÀÀkö, hoitava LÀÀkÀrisi tÀstÀ pissausfantasiastasi ?

MitÀ jos menisit itse sinne lekurille, kun selvÀsti sitÀ tarvitset.

• Kittiehoitoon

MitÀ jos menisit itse sinne lekurille, kun selvÀsti sitÀ tarvitset.

Kerro samalla useista profiiileistasi tÀÀllÀ, ja miten kirjoittelet itsesi kanssa.

• TsemppiĂ€ Kittie. HyvĂ€ ettĂ€ olet saanut aikoinaan apua ja siinĂ€ ei ole mitÀÀn hĂ€vettĂ€vÀÀ.

Onko ymmÀrryksessÀsi vikaa?? En ole vuosiin ollut sairaalassa hoitojaksolla, olen sen jo monta kertaa sanonut. Sinulle siellÀ on varmasti tilaa.

Kittie saa olla onnellinen kun on saanut apua.

• talvisia_mietteitĂ€

Nimenomaan nÀin, ihmisten asenteissa on ennemmin korjattavaa.

• ilmannimiiĂ€ kirjoitti:

TsemppiÀ Kittie. HyvÀ ettÀ olet saanut aikoinaan apua ja siinÀ ei ole mitÀÀn hÀvettÀvÀÀ.

Kiitos! Aika lapsellista nykyaikana sorsia ihmisiÀ joilla on mielenterveysongelmia, ei se kuitenkaan tarvitse olla maailmanloppu.

• Jymyl

Se on hyvÀ ettÀ olet saanut apua. Joskus ihmiselle tulee tilanne kun ei vaan jaksaisi ja olisi tyytyvÀinen kun olisi taho jolle purkaa omaa fiilistÀ.

• KevĂ€ttĂ€_kohti_mennÀÀn

Eikös se ole luvannut lÀmpenevÀÀ koko maahan?

• Onko todella? Se olisi mukavaa.😎

• Ei_ikinĂ€_hyvin

Onko todella? Se olisi mukavaa.😎

Kohta sulla on sitte taas liian kuuma....

• Ei_ikinĂ€_hyvin kirjoitti:

Kohta sulla on sitte taas liian kuuma....

MinĂ€ pidĂ€n lĂ€mpimistĂ€ keleistĂ€.☀

• No meitsipĂ€ toivottaa jo etukĂ€teen kaikin puolin rattoisaa ja huomiontĂ€yteistĂ€ NaistenpĂ€ivÀÀ seuraaville typyköille..
      MeikĂ€n salarakas elikkĂ€ Chihusen Kittie 💕💐
      Tintu alias Lananen alias Lumikolanen đŸŒ»
      Ilmannimi đŸŒč
      Untuvikkoa meikĂ€ muistaa sitten huomenna erikseen.. đŸ„
      Muiskuja teille kaikille myöskin.. :-€

• talvisia_mietteitĂ€

Jospa liityn toivottajien joukkoon, hyvÀÀ tulevaa naistenpÀivÀÀ te ihanat naiset:) KöyhÀÀ meillÀ miehillÀ olisi ilman teitÀ:)

• KokkolanYksinĂ€inen

Ajatteleppas, jos maapallon ensimÀinen mies olisi ollut ruma, niin eipÀ olisi maapallolla tÀllÀhetkellÀ yhtÀÀn ihmistÀ, kun kaksi ensimmÀistÀ ihmistÀ mies ja nainen olisivat kuolleet synnyttÀmÀttÀ ainuttakaan uutta ihmistÀ, ettÀ siinÀ kaikille miettimistÀ!!!
        HyvÀÀ naistenpÀivÀÀ tÀÀltÀkin suunnalta!!!

• KokkolanYksinĂ€inen kirjoitti:

Ajatteleppas, jos maapallon ensimÀinen mies olisi ollut ruma, niin eipÀ olisi maapallolla tÀllÀhetkellÀ yhtÀÀn ihmistÀ, kun kaksi ensimmÀistÀ ihmistÀ mies ja nainen olisivat kuolleet synnyttÀmÀttÀ ainuttakaan uutta ihmistÀ, ettÀ siinÀ kaikille miettimistÀ!!!
        HyvÀÀ naistenpÀivÀÀ tÀÀltÀkin suunnalta!!!

Tota noin... Ei se kyl naamaa kato ku himot herÀÀ... :D

• KokkolanYksinĂ€inen
        artagnan kirjoitti:

Tota noin... Ei se kyl naamaa kato ku himot herÀÀ... :D

No kun ei varmana herÀÀ naisessa himo, kun ruma mies tallustelee kadulla vastaan.
        Ennemmin naisen mielessĂ€ pyörii YÄK kuinka ruma mies, onneks ei tarvi tuollaisen kanssa olla, kun komeampia on tarjolla.

No kun ei varmana herÀÀ naisessa himo, kun ruma mies tallustelee kadulla vastaan.
        Ennemmin naisen mielessĂ€ pyörii YÄK kuinka ruma mies, onneks ei tarvi tuollaisen kanssa olla, kun komeampia on tarjolla.

No miksei muka herÀis? Pussi vaan pÀÀhÀn jos pÀrstÀ kauheesti haittaa.

• talvisia_mietteitĂ€
        tinttu-liina kirjoitti:

No miksei muka herÀis? Pussi vaan pÀÀhÀn jos pÀrstÀ kauheesti haittaa.

Juurikin nÀin, maapallon vÀestönkasvu huomioiden lisÀÀntyneet ovat toki muutkin kuin 'kauniit ja rohkeat'.

• talvisia_mietteitĂ€ kirjoitti:

Juurikin nÀin, maapallon vÀestönkasvu huomioiden lisÀÀntyneet ovat toki muutkin kuin 'kauniit ja rohkeat'.

Himot ne on hiirellÀkin..

Ai sÀ funtsit et jos kirjas on mageet kannet nii sisÀllöl ei oo nii vÀlii?

• Lauhkeelta pĂ€ssiltĂ€ki ihqua ja mageeta NaistenpĂ€ivÀÀ! @->--- Toi oli sit kukka... ;)

• Toi sun kukka on kyllĂ€ hellyttĂ€vĂ€..

• tinttu-liina kirjoitti:

Toi sun kukka on kyllÀ hellyttÀvÀ..

No mÀ oonki sillai snadisti taiteellinen pÀssi... ;)

• artagnan kirjoitti:

No mÀ oonki sillai snadisti taiteellinen pÀssi... ;)

Artsilla on piileviÀ kykyjÀ nÀköjÀÀn ;)

Mua nii nauratti ku tuli mieleen, ettÀ kieli poskessa tuota vÀÀnsit :)))

Artsilla on piileviÀ kykyjÀ nÀköjÀÀn ;)

Mua nii nauratti ku tuli mieleen, ettÀ kieli poskessa tuota vÀÀnsit :)))

Ai et mÀ diggaan ku kehutaan et kyl sÀ tarvit viel toisenki... ---<-@ TÀs toi ruusu sojottaa sit oikeelle ku en mÀ samaa montaa kertaa viitti antaa ;)

• artagnan kirjoitti:

Ai et mÀ diggaan ku kehutaan et kyl sÀ tarvit viel toisenki... ---<-@ TÀs toi ruusu sojottaa sit oikeelle ku en mÀ samaa montaa kertaa viitti antaa ;)

TÀnks Artsi..tÀmmösenÀ pÀivÀnÀ toi piristÀÀ..

• Iso kiitos!😘😘

• EipĂ€ kuulu kummoista..TÀÀ alkuvuosi on kyllĂ€ ollu vĂ€hĂ€ kinkkinen. Kai se tĂ€stĂ€ suttaantuu..

• talvisia_mietteitĂ€

Samanmoista tÀÀllÀ, tÀytyy kaiketi luottaa ettÀ alamÀen jÀlkeen koittaa ylÀmÀki ja toivon mukaan sitten tasaantuu:)

Samanmoista tÀÀllÀ, tÀytyy kaiketi luottaa ettÀ alamÀen jÀlkeen koittaa ylÀmÀki ja toivon mukaan sitten tasaantuu:)

No nii..vÀlillÀ kyllÀ ei ole yhtÀÀn luottamusta siihenkÀÀ.
        SitÀ ku on vÀhÀ jo menossa sinne ylÀmÀkeen, niin sitten luisuuki takasin sinne alas.

• talvisia_mietteitĂ€
        tinttu-liina kirjoitti:

No nii..vÀlillÀ kyllÀ ei ole yhtÀÀn luottamusta siihenkÀÀ.
        SitÀ ku on vÀhÀ jo menossa sinne ylÀmÀkeen, niin sitten luisuuki takasin sinne alas.

Toivotaan ettÀ pitoa on riittÀvÀsti;)

Toivotaan ettÀ pitoa on riittÀvÀsti;)

EihÀn tÀssÀ muuta voi ku toivoa :}
        Nastat töppösiin..

• Oottekos tsiigailleet tota Putousta? Aloin tĂ€s vaan funtsiin ku skidi on liekeis tohon maikkahahmoon... :)

• YleensĂ€ oon ollu Putousfani, mut tÀÀ kausi ei ole oikeen napannu.
        Tosi surkeet noi hahmot, etten löytÀny omaa suosikkia ollenkaan. Akun ja Rikun kausilla oli niin monta, ettei tienny kenen olis valinnu voittajaks.
        Toi Walhroos ois ehkÀ ollu hyvÀ, mut se tippu jo melkee alussa :(

• samaa_mieltĂ€
        tinttu-liina kirjoitti:

YleensÀ oon ollu Putousfani, mut tÀÀ kausi ei ole oikeen napannu.
        Tosi surkeet noi hahmot, etten löytÀny omaa suosikkia ollenkaan. Akun ja Rikun kausilla oli niin monta, ettei tienny kenen olis valinnu voittajaks.

Maku meni kun Mursu putosi, oli loistavaa lÀppÀÀ.

YleensÀ oon ollu Putousfani, mut tÀÀ kausi ei ole oikeen napannu.

No en mÀ oo kyl seuraillu edellisii kausiikaan. Kai mÀ sit kuiteski tuijotan töllöö illan ku meni noi viikonloppusuunnitelmat mÀkeen... :(

• artagnan kirjoitti:

No en mÀ oo kyl seuraillu edellisii kausiikaan. Kai mÀ sit kuiteski tuijotan töllöö illan ku meni noi viikonloppusuunnitelmat mÀkeen... :(

Olipa ikÀvÀ kuulla :(
        Toivottavasti sait aikas kulumaan.

MeikÀlÀinen raahattiin eilen vÀkisin bileisiin. Ei ollu kyllÀ toivottavat juhlat, ku jÀrjestÀjÀnÀ oli pöpöt eli pöpöbileet :((
        Oisivat kyllÀ voineet jÀttÀÀ mut juhliensa ulkopuolelle :(
        Jos mua ei tÀÀllÀ enÀÀ nÀy, nii oon kupsahtanu :}

• ÄimĂ€nkĂ€kenĂ€_
        tinttu-liina kirjoitti:

Olipa ikÀvÀ kuulla :(
        Toivottavasti sait aikas kulumaan.

MeikÀlÀinen raahattiin eilen vÀkisin bileisiin. Ei ollu kyllÀ toivottavat juhlat, ku jÀrjestÀjÀnÀ oli pöpöt eli pöpöbileet :((
        Oisivat kyllÀ voineet jÀttÀÀ mut juhliensa ulkopuolelle :(
        Jos mua ei tÀÀllÀ enÀÀ nÀy, nii oon kupsahtanu :}

Krapulako?

• ÄimĂ€nkĂ€kenĂ€_ kirjoitti:

Krapulako?

No ei..vaikkaki olo on ihan samanlainen. :[
        Siis tautipöpöt juhlii mun kustannuksella.

• talvisia_mietteitĂ€
        tinttu-liina kirjoitti:

No ei..vaikkaki olo on ihan samanlainen. :[
        Siis tautipöpöt juhlii mun kustannuksella.

Toivotaan nopeaa paranemista, nÀytÀ pöpöille kuka mÀÀrÀÀ:)

Toivotaan nopeaa paranemista, nÀytÀ pöpöille kuka mÀÀrÀÀ:)

Toivotaan juu.. MÀ oon vÀhÀ tyrmistyny, ettÀ noi pöpöt ees
        kehtas tulla mua kiusaamaan..ei niillÀ ole minkÀÀnlaista hÀpyÀ :[

• talvisia_mietteitĂ€
        tinttu-liina kirjoitti:

Noh, huomenna on jo parempi pÀivÀ. Kunnon yöunet auttavat, eikös karhunpojastakin siihen malliin sanottu? Semmoista muistelen joskus laulelleeni:)

Jokos Lumikolasen perÀpyry on kunnialla ohitse? :-O

• ggamlagarlebys

Loistavaa sama henkilö kysyy kysymyksiÀ ja vastaa itselleen toisella nikillÀ:) tÀmÀ kaikki onnistuu vain ja ainoastaan kokkolassa

• Töiden merkeissĂ€ mennÀÀn, runontynkÀÀkin tuossa rustailin erÀÀlle nuorelle naiselle jota ei vaan saa hÀÀdettyĂ€ mielestĂ€. Kiva nĂ€hdĂ€ tuttuja nikkejĂ€:)

Ketjusta on poistettu 5 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisÀvero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      191
      7858
    2. HiihtÀjÀ Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettÀ vedettiin nenÀÀn. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun hÀneltÀ kysyttiin, ettÀ tykkÀÀkö hÀn hiihtÀ
      Maailman menoa
      142
      5375
    3. Vasemmistoliiton Minja Koskela ihailee suunnattomasti Maduroa

Minjan mukaan Suomen hallituksen pitÀisi tuomita vasemmistodiktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen. https:/
      Maailman menoa
      141
      4301
    4. Perussuomalaisten Jani MÀkelÀ ihailee suunnattomasti Maduroa

Janin mukaan Suomen hallituksen pitÀisi tuomita diktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen.
      Maailman menoa
      4
      3499
    5. Huuto yltyy persujen piirissÀ Venezuelan johdosta.

Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitÀ Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y
      Maailman menoa
      73
      2877
    6. Vasemmistolaiset venÀjÀmieliset kitisee jenkkien iskusta Venezuelaan

kuten teki Yle-ykkösen uutisetkin eilen, ja avuksi haettiin taas vasemmistoproffa Koskenniemi paasaamaan - vanha kÀÀpÀ.
      Maailman menoa
      17
      2637
    7. Persuilla paniikki, kun diktaattorit yksi kerrallaan kaatuvat

Hallapersut halusivat sivarineidostaan sotilasjuntan komentajan Suomeen, jotta persuaatteen mukaiset puhdistukset olisi
      Maailman menoa
      11
      2553
    8. 282
      2479
    9. Nyt ottaa persua pattiin: sÀhköauto joulukuun myydyin

đŸ€Ł prööt prööt pakoputkellaan pörisevÀÀ persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sĂ€hköauto on noussu
      Maailman menoa
      147
      2400
    10. Yhdysvaltain hyökkÀys Venezuelaan on YK:n peruskirjan mukaan laiton hyökkÀyssota

Oman sÀvynsÀ tÀhÀn tuo vielÀ se, ettÀ hyökkÀys kohdistettiin nimenomaan valtiojohtoa vastaan. Toki, kun tavoitteena on v
      Maailman menoa
      578
      2202
    Aihe