Taikalle katsoisitko

Aliisa285

Hei ! Mites näet työn ja opintojen suhteen ? Saanko tutkijapestin ulkomailta ? Kiitos ?

16

388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huijarimikähuijari

      Taika tuli taas kyselemään itseltään kysymyksiä.

    • Aliisa285

      Ole ystävällinen ja laita kysymyksesi sähköpostiin, se löytyy tuosta profiilini alareunasta. Näin pääsemme "keskustelemaan" privatisti ja sivulliset ei pääse kysymyksiin käsiksi.

      Aurinkoa päiviisi, Taika

      • minullekin286

        Näin tehdään, laitetaan suoraan kysymykset sähköpostiin, niin ei pääse toiset sorkkimaan.


      • minullekin286

        Kerran vielä, katson intuitiolla elämääsi ja jos sitä mulle näytetään, niin kerron sen, mitä nousee. Mitään veloiotusta näistä tulkinnoista ei tule. Riittää, että kysyjä saa riittävät vastaukset. Teen tätä auttamista puhtaasta sydämestä ja omien voimavarjoeni mukaan.

        Nyt on kuitenkin ilmennyt, että täällä " soditaan "taitojani ja kykyjäni, kritiikkihän on aina ihan ok, en pahastu siitä. Aina en onnistu, sen tiedän, mutta kaikkeni teen, että saan kysyjän mielen rauhoittumaan ja hän pääsee jatkamaan elämäänsä ehkäpä juuri niitten uusien näkemysten myötä.

        Syy, miksi teen tätä työtä vapaaehtoisesti on se, että tämänpäivän ihmiset joutuu käyttämään rahaa moneen muuhunkin kuin tulkintoihin ja tarjoan pienen mahdollisuuden kurkata tulevaan. Mitään kattavaa tulkintaa en voi ajan puutteen vuoksi tehdä, mutta kysymys-pari kyllä onnistuu.

        Eli jatkossa, ole ystävällinen ja laita kysymys sähköpostiini ( löytyy profiilini alareunasta). Vastaan sulle mahdollisimman pian!

        T. Taika


    • Mazdamies

      Muistetaanpa sitten taas ettei Taika näe kysyjästä mitään. Ei sukupuolta, työtilannetta, ikää eikä mitään muutakaan. Tätä vasten lienee selvää, ettei hän näe myöskään tulevaisuutta.

      • neiti666

        Mikä ihmeen velvollisuus sulla on sättiä Taikaa? Eikös se oo jokaisen oma asia, mitä haluaa kuulla ja uskoa? Ajele sinä vaan sillä Mazdallas huissin kuuseen täältä tuomistsemasta ihmisiä! Koeta päteä jollain muulla palstalla. Olet tehnyt itsestäsi naurettavan noilla kommenteillasi.


      • Mazdamies
        neiti666 kirjoitti:

        Mikä ihmeen velvollisuus sulla on sättiä Taikaa? Eikös se oo jokaisen oma asia, mitä haluaa kuulla ja uskoa? Ajele sinä vaan sillä Mazdallas huissin kuuseen täältä tuomistsemasta ihmisiä! Koeta päteä jollain muulla palstalla. Olet tehnyt itsestäsi naurettavan noilla kommenteillasi.

        Kannattaa kertoa ihmisille mihin ovat rahojaan hassaamassa, taika. Voit sinäkin sitten sanoa kun tyytymätön asiakas natisee ettet mitään tiennyt, että ainakin Mazdamies koetti sinulle etukäteen kertoa...

        Naurettavaksi täällä tekee itsensä sellainen "ennustaja", joka ei tiedä mistään mitään, mutta olettaa ettei kukaan kehtaa sanoa totuutta. Ja jos kehtaa, sinä alat häntä sättimään että ymmärtää vaieta. Noh, minä aion käydä toistaiseksi tällä palstalla vaaria pitämässä.


      • sydämellinen2

        Eihän tämä taika ota mitään korvausta tulkinnoistaan? eihän täällä enää kukaan uskalla kysyä mitään, kun sinä ammut alas kaikki kysyjät.


      • Mazdamies
        sydämellinen2 kirjoitti:

        Eihän tämä taika ota mitään korvausta tulkinnoistaan? eihän täällä enää kukaan uskalla kysyä mitään, kun sinä ammut alas kaikki kysyjät.

        Ei hän täällä ota korvausta, mutta muualla kyllä.
        Ei ennustajan alas ampuminen ole kysyjän alas ampumista. Ihan eri asia.


      • onnetonkysyjä

        Mistäs tiijät että korvaukset juoksee taikan tilille? ja sen voin sanoa että taika näki ainakin mulle. antoi hyviä elämän ohjeita ja ihan maksutta.


      • Mazdamies
        onnetonkysyjä kirjoitti:

        Mistäs tiijät että korvaukset juoksee taikan tilille? ja sen voin sanoa että taika näki ainakin mulle. antoi hyviä elämän ohjeita ja ihan maksutta.

        Eiköhän se jo todettu, että tekee maksusta "näkemisiä" muualla. Taika ei näe mitään.


      • Tyhmyystiivistyy

        Perustele, todista meillekin, me muut ei hyväksytä tuota vastausta kerro edes yksi näyttö, missä maksu liikkui kysyjän ja näkijän välissä.Onneks taikalle esitetyt kysymykset menee nyt suoraan hänen sähköpstiin. Siellä voi antaa risut ja ruusut kaikkien trollien ohi. Minä jo sainkin tyydyttävän vastaukset ihmisuhde ja talousasiaan. Kiitos.


      • Mazdamies
        Tyhmyystiivistyy kirjoitti:

        Perustele, todista meillekin, me muut ei hyväksytä tuota vastausta kerro edes yksi näyttö, missä maksu liikkui kysyjän ja näkijän välissä.Onneks taikalle esitetyt kysymykset menee nyt suoraan hänen sähköpstiin. Siellä voi antaa risut ja ruusut kaikkien trollien ohi. Minä jo sainkin tyydyttävän vastaukset ihmisuhde ja talousasiaan. Kiitos.

        Puhu ihan yksikössä itsestäsi vaan. Sinä olet taika itse ja mainostat omaa bisnestäsi. Paljonkos veloitat?


      • Tyhmyystiivistyy

        En muute ole. Ainut velotus taitaa tulla sulle nimittäin kunnianloukkauksesta ja työrauhan rikkomisesta. Ylläpito saa kyllä asiattomat kirjoittelijat kuriin ja jopa niin nopsaan että et huomaakaan. ja siitähä seuraa kuule kovat sanktiot. Ja tähän diagnoosin ei ennustusakkoja tartte.


      • Mazdamies
        Tyhmyystiivistyy kirjoitti:

        En muute ole. Ainut velotus taitaa tulla sulle nimittäin kunnianloukkauksesta ja työrauhan rikkomisesta. Ylläpito saa kyllä asiattomat kirjoittelijat kuriin ja jopa niin nopsaan että et huomaakaan. ja siitähä seuraa kuule kovat sanktiot. Ja tähän diagnoosin ei ennustusakkoja tartte.

        Älä valehtele. Tunnustit muuten juuri tekeväsi ennustamista työksesi. Mainostaminen on s24:n mukaan kielletty. Huijaat ihmisiä, mikä taas on lain vastaista. Poliisi hoitaa kaltaisesi raastupaan.


    • Tutkijan tiedehommaa ulkomailta tavoitteleva pitkälle koulutettu ihminen on aika epätodennäköinen ennustajiin uskoja. (Ainakin palkkaamista harkitsevan firman olisi syytä tietää, jos joku hakija semmoisiin uskoo, jotta ei tee väärää valintaa.) Siispä olen melko varma, että avaus on feikki.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3116
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2846
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2228
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      22
      1782
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1484
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe