Taikalle katsoisitko

Aliisa285

Hei ! Mites näet työn ja opintojen suhteen ? Saanko tutkijapestin ulkomailta ? Kiitos ?

16

572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huijarimikähuijari

      Taika tuli taas kyselemään itseltään kysymyksiä.

    • Aliisa285

      Ole ystävällinen ja laita kysymyksesi sähköpostiin, se löytyy tuosta profiilini alareunasta. Näin pääsemme "keskustelemaan" privatisti ja sivulliset ei pääse kysymyksiin käsiksi.

      Aurinkoa päiviisi, Taika

      • minullekin286

        Näin tehdään, laitetaan suoraan kysymykset sähköpostiin, niin ei pääse toiset sorkkimaan.


      • minullekin286

        Kerran vielä, katson intuitiolla elämääsi ja jos sitä mulle näytetään, niin kerron sen, mitä nousee. Mitään veloiotusta näistä tulkinnoista ei tule. Riittää, että kysyjä saa riittävät vastaukset. Teen tätä auttamista puhtaasta sydämestä ja omien voimavarjoeni mukaan.

        Nyt on kuitenkin ilmennyt, että täällä " soditaan "taitojani ja kykyjäni, kritiikkihän on aina ihan ok, en pahastu siitä. Aina en onnistu, sen tiedän, mutta kaikkeni teen, että saan kysyjän mielen rauhoittumaan ja hän pääsee jatkamaan elämäänsä ehkäpä juuri niitten uusien näkemysten myötä.

        Syy, miksi teen tätä työtä vapaaehtoisesti on se, että tämänpäivän ihmiset joutuu käyttämään rahaa moneen muuhunkin kuin tulkintoihin ja tarjoan pienen mahdollisuuden kurkata tulevaan. Mitään kattavaa tulkintaa en voi ajan puutteen vuoksi tehdä, mutta kysymys-pari kyllä onnistuu.

        Eli jatkossa, ole ystävällinen ja laita kysymys sähköpostiini ( löytyy profiilini alareunasta). Vastaan sulle mahdollisimman pian!

        T. Taika


    • Mazdamies

      Muistetaanpa sitten taas ettei Taika näe kysyjästä mitään. Ei sukupuolta, työtilannetta, ikää eikä mitään muutakaan. Tätä vasten lienee selvää, ettei hän näe myöskään tulevaisuutta.

      • neiti666

        Mikä ihmeen velvollisuus sulla on sättiä Taikaa? Eikös se oo jokaisen oma asia, mitä haluaa kuulla ja uskoa? Ajele sinä vaan sillä Mazdallas huissin kuuseen täältä tuomistsemasta ihmisiä! Koeta päteä jollain muulla palstalla. Olet tehnyt itsestäsi naurettavan noilla kommenteillasi.


      • Mazdamies
        neiti666 kirjoitti:

        Mikä ihmeen velvollisuus sulla on sättiä Taikaa? Eikös se oo jokaisen oma asia, mitä haluaa kuulla ja uskoa? Ajele sinä vaan sillä Mazdallas huissin kuuseen täältä tuomistsemasta ihmisiä! Koeta päteä jollain muulla palstalla. Olet tehnyt itsestäsi naurettavan noilla kommenteillasi.

        Kannattaa kertoa ihmisille mihin ovat rahojaan hassaamassa, taika. Voit sinäkin sitten sanoa kun tyytymätön asiakas natisee ettet mitään tiennyt, että ainakin Mazdamies koetti sinulle etukäteen kertoa...

        Naurettavaksi täällä tekee itsensä sellainen "ennustaja", joka ei tiedä mistään mitään, mutta olettaa ettei kukaan kehtaa sanoa totuutta. Ja jos kehtaa, sinä alat häntä sättimään että ymmärtää vaieta. Noh, minä aion käydä toistaiseksi tällä palstalla vaaria pitämässä.


      • sydämellinen2

        Eihän tämä taika ota mitään korvausta tulkinnoistaan? eihän täällä enää kukaan uskalla kysyä mitään, kun sinä ammut alas kaikki kysyjät.


      • Mazdamies
        sydämellinen2 kirjoitti:

        Eihän tämä taika ota mitään korvausta tulkinnoistaan? eihän täällä enää kukaan uskalla kysyä mitään, kun sinä ammut alas kaikki kysyjät.

        Ei hän täällä ota korvausta, mutta muualla kyllä.
        Ei ennustajan alas ampuminen ole kysyjän alas ampumista. Ihan eri asia.


      • onnetonkysyjä

        Mistäs tiijät että korvaukset juoksee taikan tilille? ja sen voin sanoa että taika näki ainakin mulle. antoi hyviä elämän ohjeita ja ihan maksutta.


      • Mazdamies
        onnetonkysyjä kirjoitti:

        Mistäs tiijät että korvaukset juoksee taikan tilille? ja sen voin sanoa että taika näki ainakin mulle. antoi hyviä elämän ohjeita ja ihan maksutta.

        Eiköhän se jo todettu, että tekee maksusta "näkemisiä" muualla. Taika ei näe mitään.


      • Tyhmyystiivistyy

        Perustele, todista meillekin, me muut ei hyväksytä tuota vastausta kerro edes yksi näyttö, missä maksu liikkui kysyjän ja näkijän välissä.Onneks taikalle esitetyt kysymykset menee nyt suoraan hänen sähköpstiin. Siellä voi antaa risut ja ruusut kaikkien trollien ohi. Minä jo sainkin tyydyttävän vastaukset ihmisuhde ja talousasiaan. Kiitos.


      • Mazdamies
        Tyhmyystiivistyy kirjoitti:

        Perustele, todista meillekin, me muut ei hyväksytä tuota vastausta kerro edes yksi näyttö, missä maksu liikkui kysyjän ja näkijän välissä.Onneks taikalle esitetyt kysymykset menee nyt suoraan hänen sähköpstiin. Siellä voi antaa risut ja ruusut kaikkien trollien ohi. Minä jo sainkin tyydyttävän vastaukset ihmisuhde ja talousasiaan. Kiitos.

        Puhu ihan yksikössä itsestäsi vaan. Sinä olet taika itse ja mainostat omaa bisnestäsi. Paljonkos veloitat?


      • Tyhmyystiivistyy

        En muute ole. Ainut velotus taitaa tulla sulle nimittäin kunnianloukkauksesta ja työrauhan rikkomisesta. Ylläpito saa kyllä asiattomat kirjoittelijat kuriin ja jopa niin nopsaan että et huomaakaan. ja siitähä seuraa kuule kovat sanktiot. Ja tähän diagnoosin ei ennustusakkoja tartte.


      • Mazdamies
        Tyhmyystiivistyy kirjoitti:

        En muute ole. Ainut velotus taitaa tulla sulle nimittäin kunnianloukkauksesta ja työrauhan rikkomisesta. Ylläpito saa kyllä asiattomat kirjoittelijat kuriin ja jopa niin nopsaan että et huomaakaan. ja siitähä seuraa kuule kovat sanktiot. Ja tähän diagnoosin ei ennustusakkoja tartte.

        Älä valehtele. Tunnustit muuten juuri tekeväsi ennustamista työksesi. Mainostaminen on s24:n mukaan kielletty. Huijaat ihmisiä, mikä taas on lain vastaista. Poliisi hoitaa kaltaisesi raastupaan.


    • Tutkijan tiedehommaa ulkomailta tavoitteleva pitkälle koulutettu ihminen on aika epätodennäköinen ennustajiin uskoja. (Ainakin palkkaamista harkitsevan firman olisi syytä tietää, jos joku hakija semmoisiin uskoo, jotta ei tee väärää valintaa.) Siispä olen melko varma, että avaus on feikki.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      77
      2261
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1455
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      150
      1156
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      993
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      371
      919
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe