Vetovoimainen Kuopio

I_Love_Kuopio

13

369

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kelattua

Mamut ja kela on ainut vetovoima Kuopiossa.

• jepppp

Koko Suomen muuttovoitto on vain maahanmuuttajien ansiota.

• muutamaata

Ketkä muut tekee muuttovoittoa kuin maahanmuuttajat??????????????????????

• sddfh

Eivät nekään, jos maastamuuttajia on enemmän.

• SuomiEiOleNormaaliMaa

Syntyneiden määrä jollain 1800-luvun tasolla. Jos tämä olisi normaali maa niin sen pitäisi olla poliitikoille selvä viesti että ovat epäonnistuneet tehtävässään täysin ja joko korjata virheelliset päätöksensä tai jos eivät kykene niin erotkoon. Sen sijaan täällä ei tehdä kumpaakaan vaan puututaan vain seurauksiin juurisyystä piittaamatta ja tehdään kuten hölmölässä jossa kaadettiin vettä kuivuneeseen kaivoon eli tänne tuotetaan maahanmuuttajia että "näyttäisi" että Suomen väkiluku nousee. Se ei tule kantamaan pitkälle mutta siinäpähän suomi ampuu omaan jalkaansa kohtalokkaasti...

• Palstapoliisi
    • I_love_Kuopio

Palstapoliisi on oikeassa, täällä pitäisi keskustella Kuopion mahtavasta vetovoimaisuudesta!

• voe.rähmä

No kun ei keskustella. Eikö sen pitäisi viestiä jotain siitä asiasta?

• Letkuville

Hyvännäköisiä naisia läntisestä Afrikasta - kannatetaan! Biologian opettaja lukiossa sanoi jo 80-luvulla "Jos se ei sovi koirille, ei savolaistenkaan pitäisi harrastaa sitä!"

Ei siis näin...

Väänästen perheessä on 14 lasta: "Lapsia on tähän asti käytännössä vain annettu tulla, mutta nyt sanon, että isot koneet seisahtuvat tähän"

https://www.savonsanomat.fi/savo/Väänästen-perheessä-on-14-lasta-Lapsia-on-tähän-asti-käytännössä-vain-annettu-tulla-mutta-nyt-sanon-että-isot-koneet-seisahtuvat-tähän/1120662

• kfjsdklfjskdkfkl

Thaimaasta voisi tulla naisia tänne pakolaisiksi... ;)
        Anna kun arvaan, jostain syystä se ei käy suominaisille...

• Syntyvyys

Kuopio on kasvanut vain kuntaliitosten vuoksi. Ei tänne ole mitään uusista työpaikkoja tullut, jotta muuttovoittoa siksi olisi tullut. Lisääntyneen asukasluvun myötä väki on vanhentunut, vaikka ikärakenne ei nyt aivan mahdoton vielä olekaan.
      Valitettavasti syntyvyys on alamaissa, ei yllä edes naapurikunnan tasolle. Tarttis tehdä jotain Kuopiossakin, ei tästä oikein muuten maakunnan veturiksi ole.

• ksjsh

Kuopion muuttovoitto olisi selvästi suurempi ilman liitoskuntia.

• Anonyymi00014

Savolaisten on alettava sikiämään! Eikö nuorilla kolleilla seiso enää, vai laskevatko aina lakanoille?
      Nyt vähän ryhtiä..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1799
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      113
      940
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      114
      840
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      684
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      631
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe