Kuten olemme kuulleet niin Savossa vain Kuopiolla on muuttovoittoa ja vain maahanmuuttajien ansiosta.
Eikä Kuopion mahtava paljon hehkutettu noin 2000 henkeen muka vakioitunut muuttovoitto kestänyt montaakaan vuotta!
https://keskustelu.suomi24.fi/t/13021947/vetovoimainen-kuopio-houkuttelee-menestyneita
Vetovoimainen Kuopio
13
369
Vastaukset 13
- Kelattua
Mamut ja kela on ainut vetovoima Kuopiossa.
- jepppp
Koko Suomen muuttovoitto on vain maahanmuuttajien ansiota.
- muutamaata
Ketkä muut tekee muuttovoittoa kuin maahanmuuttajat??????????????????????
- sddfh
Eivät nekään, jos maastamuuttajia on enemmän.
- SuomiEiOleNormaaliMaa
Syntyneiden määrä jollain 1800-luvun tasolla. Jos tämä olisi normaali maa niin sen pitäisi olla poliitikoille selvä viesti että ovat epäonnistuneet tehtävässään täysin ja joko korjata virheelliset päätöksensä tai jos eivät kykene niin erotkoon. Sen sijaan täällä ei tehdä kumpaakaan vaan puututaan vain seurauksiin juurisyystä piittaamatta ja tehdään kuten hölmölässä jossa kaadettiin vettä kuivuneeseen kaivoon eli tänne tuotetaan maahanmuuttajia että "näyttäisi" että Suomen väkiluku nousee. Se ei tule kantamaan pitkälle mutta siinäpähän suomi ampuu omaan jalkaansa kohtalokkaasti...
- Palstapoliisi
Jos nyt menisitte omalle hiekkalaatikolle leikkimään:
https://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/maahanmuutto
Keskustele maahanmuutosta sekä sen syistä ja vaikutuksista. - I_love_Kuopio
Palstapoliisi on oikeassa, täällä pitäisi keskustella Kuopion mahtavasta vetovoimaisuudesta!
- voe.rähmä
No kun ei keskustella. Eikö sen pitäisi viestiä jotain siitä asiasta?
- Letkuville
Hyvännäköisiä naisia läntisestä Afrikasta - kannatetaan! Biologian opettaja lukiossa sanoi jo 80-luvulla "Jos se ei sovi koirille, ei savolaistenkaan pitäisi harrastaa sitä!"
Ei siis näin...
Väänästen perheessä on 14 lasta: "Lapsia on tähän asti käytännössä vain annettu tulla, mutta nyt sanon, että isot koneet seisahtuvat tähän"
https://www.savonsanomat.fi/savo/Väänästen-perheessä-on-14-lasta-Lapsia-on-tähän-asti-käytännössä-vain-annettu-tulla-mutta-nyt-sanon-että-isot-koneet-seisahtuvat-tähän/1120662- kfjsdklfjskdkfkl
Thaimaasta voisi tulla naisia tänne pakolaisiksi... ;)
Anna kun arvaan, jostain syystä se ei käy suominaisille...
- Syntyvyys
Kuopio on kasvanut vain kuntaliitosten vuoksi. Ei tänne ole mitään uusista työpaikkoja tullut, jotta muuttovoittoa siksi olisi tullut. Lisääntyneen asukasluvun myötä väki on vanhentunut, vaikka ikärakenne ei nyt aivan mahdoton vielä olekaan.
Valitettavasti syntyvyys on alamaissa, ei yllä edes naapurikunnan tasolle. Tarttis tehdä jotain Kuopiossakin, ei tästä oikein muuten maakunnan veturiksi ole.- ksjsh
Kuopion muuttovoitto olisi selvästi suurempi ilman liitoskuntia.
- Anonyymi00014
Savolaisten on alettava sikiämään! Eikö nuorilla kolleilla seiso enää, vai laskevatko aina lakanoille?
Nyt vähän ryhtiä..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568