Tuntuu vaan, että sulla joku

enteeniin

pakkomielle saada minut vain eroamaan ja sitte naureskelisit vain, kun jäisinki yksin asioiden kanssa. Hyppäisin tuostavain johonki epävarmuuteen.

31

1018

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eienäänepävarmuutta

      En ole sua tällä kertaa jättämässä? Miten sen todistan

      • ajattelenniin

        En edes yritä saada eroamaan. Jos olet onnellinen nyt niin ei se minulta ole poissa. Jos eroat niin tietenkin haluaisin sinut.


    • otetaanIisisti

      Nainen, sinä vain kuvittelet sellaisia. Ei taka-ajatuksia.

    • MistäTiedänEttetPetä

      Ja sinulla tuntuu olevan aina taka-ajatuksia, kun et selvästi ilmaise itseäsi, vaan jätät kaikki aina tulkinnan varaan.

    • seselviääkokeilemalla

      Ehkä. Mutta varattuja en liehittele. Mitään ei elämässä saavuta jos ei joskus ota riskejä ja hyppää tuntemattomaan.

      • onpakaunisihminen

        Ajatella, jos tämä on se vastaus, jonka joku tunteista ja tilanteista epävarma lukee. Ilkeys oikein paistaa läpi, huoh. En ymmärrä noin ilkeää trollaustakaan. Sen oon ite kyllä oppinut, että siitä kun yrittää ajatella muidenkin ihmisten hyvää ja toimia harkiten niin siitä ei silti saa kuin paljon paskaa niskaan! Itekin kyll siis jatkossa sinkkuna hyvinkin voisin ottaa varatun, sillä hyviä sinkkumiehiä on vähän. Jos rakastuisin varattuun niin miksi kieltäisin iteltä onnen ja mahdollisesti varatultakin. Ja toisaalta, jos ei sitten erois niin kyllä siinä muutamien ihmisten elämä ehkä vähän heiluisi.


    • Nevereverr

      En koskaan tekisi niin. Elän itse jatkuvassa epävarmuudessa kaiken suhteen. Menikö n vai m?

    • Kukalienainen

      Kysyisin myös, oletko nainen vai mies? En ikinä tekisi noin toiselle, saati sitten kaivatulleni.

    • aitoriitta

      Olen tässä rehellisesti liikkeellä ja valmis elämänmuutokseen. Ymmärrän että tässä on paljon nieltävää meillä molemmilla. Entiset puolisot selvittelyt ja kaikki lapset. Se on vain hyväksyttävä. En voi tunteilleni mitään. Haluan vain olla kanssasi.

      • Aitojorma

        Mäkin olen rehellisesti liikkeellä ja valmis elämänmuutokseen. Mä rakastan sua.


    • Sepieniero

      Minä oon vain umpirehellinen ja sinä taidat valehdella joka käänteessä.

    • sulleppatämäm

      Näin minäkin tämän leikin ymmärrän. Mikä muu syy sulla esittää ystävää? Et taida ihan käsittää mitä jouduin keksimään sinusta. Ikävää etten luottanut muttet sinäkään. Se kuva kera lähetetty väitös kertoi jo kaiken. Silloin päätin että varmistan ettet tuhoa minun elämääni enempää. Ikävää että pakotti mut tälläiseen. Olet ollut hiljaa pitkään. Etkä edelleenkään kysy oikeita asioita. Kun pystyt edes joskus näistä puhumaan ja kysymään voisin tuohon vakuutteluun luottaa ystävyydestä. Kuten hyvin tiedät että vastaillut olen joka kerta. Mutta itse asiasta ei. Alun perin sinun olisi pitänyt selittää se syy miksi sille lähetit viestin. Ethän niin tehnyt vaan muuta vannoit. Kun jaksat ja pystyt puhumaan ota sitten yhteyttä. Muuten en halua edes kuulla sinusta. Se muu mielenkiinto saa loppua pikkuhiljaa. Unohdetaan sitten kaikki ja lopeta tuo "vittuilu"

    • Sesekavaatekstiä

      En ymmärrä

    • sykologi

      Niin onko kyse siitä, että olet varattu ja sulla on suhde myös johonkin toiseen, joka odottelee, että eroaisit? Et kuitenkaan ole sata varma tästä toisesta mutta nykyinenkään kumppani ei ole huono vaihtoehto, joten käännät sen sitten peloksi. Että jos eroaisit, tämä toinen ei sitten sua haluaisikaan ja näyttäisit naurettavalta, kun menit eroamaan. Ehkä ei kannata sekottaa asioita. Jos ajattelisit ekaks, että haluatko nykyistä suhdetta? Sittenhän sillä ei ole väliä, kun ihan itsesi takia teet valinnan esim eron puolesta, että mitä se mahdollinen toinen sitten tekee. Vähän bruukaa oleen sotkuisia nuo kuviot, kun niitä päässään pyörittelee. Mutta luonnollista tuntea naurunalaiseksi joutumista tuossa tilanteessa.

      • aikayleistäehkä

        Jotakuinkin tuollatavalla.


      • Ennemmintaimyöhemmin
        aikayleistäehkä kirjoitti:

        Jotakuinkin tuollatavalla.

        Niin ja jos rehellinen on itselleen, syyhän siihen on miksi on lähtenyt toista hakemaan. Ja vielä sen kanssa säätämään. Sellasta ei vaan täysillä sitoutunut ihminen tee toiselle. Jos ei ratkaisujen tekemistä pelkää, niin vastaus on että se edellinen suhde on loppu. Omalla kohdalla ainakin, on ollut niin että kun alkaa katselee ympärilleen ja tekemään, niin silloin on parempi olla itselleen rehellinen. Ja toiselle ja valita sinkkuilu. Eikä jatkaa itsensä ja muiden pettämistä.
        Siihen loppu ja niin ei sanonu annikki hoppu.


    • JosOlisitMinunHän

      Kenelle tämä on kirjoitettu?

      Jos olisit hän, niin asiat eivät ole ollenkaan noin. Ei ole pakkomiellettä saada sinua eroamaan. Toki sinun kanssasi haluaisin elää aina. Ja jos eroaisit, niin en todellakaan naureskelisi sinulle ja jättäisi yksin asioiden kanssa, vaan haluaisin sinut! Tietysti haluaisin sinut, jos vaan sinä haluaisit minut! Ihan hassuja puhut nyt, kun tuollaista väität.

      • JosOlisitMinunHän

        Jos eroaisit, niin en todellakaan jättäisi sinua yksin asioiden kanssa, ellet varta vasten niin haluaisi, vaan olisin kyllä tukenasi ihan kaikessa, jos vaan saisin olla.


      • Sullesinne
        JosOlisitMinunHän kirjoitti:

        Jos eroaisit, niin en todellakaan jättäisi sinua yksin asioiden kanssa, ellet varta vasten niin haluaisi, vaan olisin kyllä tukenasi ihan kaikessa, jos vaan saisin olla.

        En koskaan kirjoittaisi tänne tuollaisia mutta sulle kommentoin sen verran että kuvitteletko että kaiken jälkeen millainen olet ollut ja kuinka paljon haukkunut ja vittuillut mulle niin pystyisin suhun yhtään luottamaan, koskaan et vaivaudu sanallakaan sanomaan mulle mitään,
        muualla kyllä olet suuna ja päänä koko ajan. Mutta ajanvietettähän tää kaikki sulle onkin.
        Sulla on pitkä matka kuljettavana mikäli haluat yhtään luottamusta herättää. Perjantaita vaan.


      • JosOlisitMinunHän
        Sullesinne kirjoitti:

        En koskaan kirjoittaisi tänne tuollaisia mutta sulle kommentoin sen verran että kuvitteletko että kaiken jälkeen millainen olet ollut ja kuinka paljon haukkunut ja vittuillut mulle niin pystyisin suhun yhtään luottamaan, koskaan et vaivaudu sanallakaan sanomaan mulle mitään,
        muualla kyllä olet suuna ja päänä koko ajan. Mutta ajanvietettähän tää kaikki sulle onkin.
        Sulla on pitkä matka kuljettavana mikäli haluat yhtään luottamusta herättää. Perjantaita vaan.

        Kenelle viestisi on?

        En tiedä, onko minulle, mutta en ole haukkunut enkä vittuillut hänelle yhtään, en täällä, enkä missään muuallakaan.

        Lisäksi viime aikoina on ollut hyvin vähän mahdollisuuksia jutella kasvotusten, mutta olen yrittänyt olla yhteydessä muuten ja olen myös mm. kertonut tunteistani hänelle.

        Viestisi ei kyllä vaikuttanut siltä, että se olisi häneltä minulle, mutta vastasin nyt kuitenkin, kun en voi varmaksi sanoa.


    • yksinjakootaitsensä

      Mikä saa sinut ap ajattelemaan noin, oletko itse toiminut suhteissasi siten toista osapuolta kohtaan? Etkö kykene omaan itsenäisyyteen, vaan olet suhteessasi jotenkin riippuvainen ja pelkäät jätetyksitulemista sekä yksinoloa? Erotessa on ihan normaalia olla...

    • Kenellemenee

      Ap, saako jonkun tunnisteen, kenelle tämä menee?

    • Välitilassa

      Olen ystävyyssuhteessa ed kumppaniin. Romanttisia ajatuksia ollut toiseen jo joitakin vuosia . . Joka ei oikein etene

    • Jotenkin tuntuu ettei nuo eroamiset aviosta, ja suora meno uuteen "vakavaan" suhteeseen ole kuin kiusaus kokeilla onnistuuko.
      Uskotteko että avioliitosta eronnut, ja suinpäin uuden suhteen aloittava pysyy uskollisena siinä uudessakaan suhteessa? Mielestäni EI, vaan mieli halajaa uudelleen kokeilemaan jos kuitenkin jotain uutta potkua sais elämää rikastuttamaan.

      Hyvää perjantain jatkoa, ja miettikää miten jatkatte,,, sitä omaa elämäänne ;),,,

      • möllötellen

        Minä uskon. Jos eroaa ja uuden suhteen löytää vaikka seuraavana päivänä niin ei se kerro, että olisi ketään pettänyt. Yleensä suhteessa olevat myöskin tietää monesti aiemmin kuin muut, että eroavat. Eikä eronneetkaan monesti sellaisia ole, että aina uudestaan ihastusten takia lähtee. Eronneista nyt muutenkin kun on semmonen kuva ettei heitä suhdemielessä kaikki tosissaan ota vaan että pelkkää seksiä hakee niin ite kun en oo ihminen joka pelkkää seksiä vaan eron jälkeen haluis niin kyllä se laittaa funtsiin.


    • Elämäniloa1

      En taida tarvitakaan mitään suhdetta juuri nyt, ehkä myöhemmin.
      Ei niitä suhteita oteta tuosta vain kuin kaupan hyllyltä, kyllä ne ovat lahjoja..
      Elämä voi yllättää.
      Elämänkoulua käyneenä jo tietää vähän , mitä haluaa, tarvitsee ja mikä on hyväksi itselle ja muille.

    • kakkosellejokaeitiedä

      Minusta fiksusti toimii ainakin meidän kakkonen joka ymmärtää meitä näinkin paljon. Ei se ero noin vain ole otettavissa. Täällä kotona kun päätti niin ettei halua erota. Tiedän että juuri pelko oli se syy kun ei luota tuohon toiseen. No sanoin että päättää nyt ja kertoo molemmille rehellisesti päätöksen. Näin tekikin ja uskon että tietää se tuo kakkonenkin. Se taas jos sitä vedättää vielä ei ole minun vastuuni. Sanoillaan ja teoillaan on näyttänyt ainakin täällä kotona. Olen tyytyväinen tilanteeseen ja toivon että on kertonut myös tuolle toiselle muuta en voi. Ei minun kuulu kysellä hänen motiivejaan tai syitä miksi varatun kanssa ryhtyi suhteeseen. Miettikööt sen itse. En usko että sillä oli tarkoitus meitä edes erottaa ja taitaa olla helpottunut. Toki jos olisi eronnut olisi tullut tilanne missä kaikki käydään läpi. Ja ne taas ei taida päivänvaloa kestää. Toki pyysin jos kertoisi sille että ottaa yhteyttä minuun jos haluaa. Ei halunnut koskaan siitä ei kuulunut. Ei kaikki kakkoset ole sairaita eikä typeriä. Niitäkin pitää ymmärtää. Toki jos olisimme eronneet olisi tuokin kakkonen joutunut vastaamaan pakolla. Parempi näin.

    • Tämmöistäshittiä

      On se helppoo nää ihmissuhdejutut joillain, netin nimettömällä palstalla kerrotaan ja kehutaan miten hyvä diili mä oisin ja luvataan kymmenen hyvää ja yhdeksän kaunista, ei tarvii nähdä yhtään vaivaa puhuakseen tai ollakseen yhteydessä sen oikean kanssa. Missä näiden ihmisten järki on vai eikö sitä ole ollenkaan. Nämä välineetkö on saaneet aikaan sen että tällaisella palstalla kaikki hoituu, oli se mitä vain. ilmankos monen elämä näyttää siirtyneen tänne.

      • niiinhänseon

        Just näin. Eikä täällä oikeen muuta kantsikaan tehä kun yleisesti turista tai trollata.


    • Helpottaisipaljon

      Olisiko ap mahdollista saada joku tunniste? Ettei tarvitsisi miettiä enempää...

      • harmisinällään

        Kuka uskoo johonkin tunnisteisiin täällä? Täällä voi ihan kuka tahansa joka tietää jotakin toisesta ihmisestä tai stalkkaamastaan ihmisestä kirjoitella vastauksi toisena ties mihinkäkin. Kyllähän niitä stalkkausjuttujakin on vaikee alkuunsa uskoa, että joku tosiaan sellasia tekee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe