Ilmeisesti Suomi24-chat on kaatunut kokonaan.
Vastaukset 15
- Jokuvaan2018
Niin näyttäisi taas olevan...ei uutta sinänsä.
Loppuu se nenän kaivaminen ja korjaushommiin siitä.
joo son kaatunu ku juoppo koiranpaskaan
- so_tired_of_chatting_hah
Helvetin hyvä että kaatuikin olisi nyt edes kuukauden poissa päältä. Tavasta tulee sielläkin roikuttua niin ei haittais jos etsisi muutakin elämää välillä. Suosittelisin monelle muullekkin! :D
- yliinnokas
Ei muuta kun Euron sinkku sättiin :D
se toimii aina ... - hexax
On lopetettu kokonaan.....luotettavista lähteistä kuulin.
- SeekerofTruth
Ja chat lopetetaan aivan yhtäkkiä, siitä missään etukäteen ilmoittamatta? Jep jep!
- ria41
Mammanpojat tekee chatista pilan.
- Jo_kissin_chatin_ajoilta
Eikai tämä mitään uutta ole? Ennen kissin aikoihin toimi hyvin. Ja nyt eletään vuotta 2018 ja silti serverit alas cmon!! Vauhtia nyt minä ainakin haluan chattiin juttelemaan.
Mjoo
No näin näyttäs olevan. Ja mulla kun jäi vähän juttu kesken.
(hirn)- uloslenklle
Ei elämä chattiin kaadu :) on paljon muuta tekemistä ,minun puolesta ei haittaa vaikka olisi kaatunut kokonaan.
Mjaa
On se kuule aika kova paikka, kun joutuu siirtämään vauvasuunnitelmiaan Paavon kanssa hamaan tulevaan vain sen vuoksi, että joku dorka jossain ei saa lelujaan toimimaan.
(naurua)- Jo_kissin_chatin_ajoilta
donnadonatello kirjoitti:
Mjaa
On se kuule aika kova paikka, kun joutuu siirtämään vauvasuunnitelmiaan Paavon kanssa hamaan tulevaan vain sen vuoksi, että joku dorka jossain ei saa lelujaan toimimaan.
(naurua)Donna, ihana nikki, lähtisitkö kanssani luistelemaan? Sori että olen näin suoraselkäinen. :s
Jo_kissin_chatin_ajoilta kirjoitti:
Donna, ihana nikki, lähtisitkö kanssani luistelemaan? Sori että olen näin suoraselkäinen. :s
Onks sulla kaukkarit?
Mulla on Bauerit.
(Naurua)
- arvon
on näillä aikaa poistaa viestejä, mutta ei korjata chattia ???
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm741234- 551058
Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s451031Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k75919Martina ja Levin kiinteistö
Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.337823Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää63801Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte21744- 40737
Onko jo liian törkeää? Selviytyjät Suomi herättää kummastusta
Selviytyjät Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistä ankarampaa menoa. Mutta mennäänkö jo liian pi9675Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani183659