Vapaa kuvaus

Vapaan kuvauksen käsityöläinen, wannabe meribiologi ja pöytälaatikkorunoilija.

(Naurua)

https://www.youtube.com/watch?v=OvmMWiIt_nY

https://www.youtube.com/watch?v=sI1W-KktRZA

https://www.youtube.com/watch?v=Hdr5HkzTDcI

Aloituksia

32

Kommenttia

243

  1. Donnadonatello

    Olen ollut huolissani Donnadonatellon eksistenssistä, sillä hän "tuntuu olevan" irti tapahtumakentästä, ja myös individu
    Sinkut
    27
    583
  2. Kirjailijattaren kuolema V

    Grivina Ensimmäisissä liikennevaloissa jäin paikoilleni eturiviin. Ratti värisi, ja kaksi kuvaa liittyi, limittyi pääl
    Sinkut
    2
    77
  3. Kirjailijattaren kuolema IV

    Mies Pysäytin veneen kuin seinään salmen suulle. Sammutin koneen. Pauhun ja aaltojen hakkaamisen tauottua, jäin kiikku
    Sinkut
    17
    366
  4. Kirjailijattaren kuolema III

    Vene Aamut, ja niitä seuraavat tunnit, tuntuivan olevan identtisiä. Tunsin eläväni yhtä ja samaa harmaata päivää, jok
    Sinkut
    13
    233
  5. Kirjailijattaren kuolema II

    Hypotermia On aamu. Se avautui erilaisina harmaan väreinä, ja kaareutui grafiitinharmaan meren yli kuin likainen helm
    Sinkut
    19
    415
  6. Kirjailijattaren muistelmat

    Kirjainten kuolema Pimeyteen kadonnut huvila kumisi ja natisi myrskyssä. Ympäröivä metsä taipui puuskaisessa tuulessa
    Sinkut
    11
    297
  7. Tulevia otteita elämästä

    Viha Olen ollut vaikka mitä, mutten koskaan äiti. Kaikenlaiset yritykseni äiteyden saralla ovat olleet kuin kyntöpelto
    Sinkut
    11
    264
  8. Eilisen pöllyävää tuhkaa

    Myrsky Ymmärsin olevani myrskyssä vasta silloin, kun myrskylyhty tempautui katoksen alta koukusta ja sinkoutui kuistil
    Sinkut
    37
    1087
  9. On The Rock's

    Kävimme eilen Mikonkadulla. Risto, joka tuntuu olevan aina kuin kuusta, on kuin maasta, jolla en ole koskaan astellut. O
    Sinkut
    12
    324
  10. Taivaan mustat sormet

    Yleensähän mä en kirjoittele tänne mitään, koska kaikki sieluton konemaisuus ahdistaa minua. Mutta tämän sangon puolustu
    Sinkut
    37
    710
  11. Tiivistelmä

    Trust Nimeni on Donna Donatello, olen n. 33-vuotias tavallinen helsinkiläisnainen. Äitini rakastui nuoruudessaan sekä
    Suhteet
    39
    816
  12. Ihmisten ilona

    Suljin läppärin kannen ja pakkasin sen laukkuun. Loksahdus, ja eräs etappi oli päättynyt kohdallani. Pieniä nytkähdyks
    Sinkut
    7
    216
  13. Sordid Affair

    IPhone my self Uusi puhelimeni saapui myyntipöydälle varsin helposti: vaihdoin operaattoria; kuin kultareunainen kerm
    Sinkut
    7
    117
  14. Pyhä lehmä

    Pyhä lehmä Huoltoseman kahvisoppi on pieni pystybaari karamellin ja tuulilasinpesunesteen värikylläisessä maailmankaik
    Sinkut
    0
    104
  15. Kiertoteitä

    Köyhyyden, sukusiittoisuuden ja tyhjien teiden vuoksi tuuli pinnalla tuon käyvä yli näkymättömän Ja hiljaisuutta Ruske
    Sinkut
    2
    111
  16. Kulkukissa

    Scorpio Tapasin toissapäivänä naisen, joka havahdutti minut niin kuin havahdutetaan ihminen, jolta viedään ravintolapö
    Sinkut
    0
    91
  17. Viens Ici ja kymmenen muuta merkkiä

    Viens ici 1616 Englanti, Stratford-upon-Avonin Pyhän kolminaisuuden kirkko, ja kirkkonmaan avoimeksi jäänyt portti
    Sinkut
    4
    91
  18. Vihreä seinä

    Vihreän seinän huljuva vihanta liikkuva tuulessa Näin korkealta Yllämme sinitaivas ja siihen piirretty valkoinen viiva
    Sinkut
    25
    388
  19. Jokapäiväiset

    Kirjelmiä Cecilia Paynelle Luin teininä Simone de Beauvoirin kirjallisuutta kuvitellen olevani hän. Eläydyin vahvasti
    Sinkut
    0
    49
  20. Poimintoja kadulta

    Kypros Aivan kuin minulla olisi itselleni asiaa, ja tönisin tätä kadulla milloin kiiruhtaen, milloin hidastellen. Kum
    Sinkut
    1
    80