Ilmeisesti Suomi24-chat on kaatunut kokonaan.
Chat kaatunut?
15
974
Vastaukset
- Jokuvaan2018
Niin näyttäisi taas olevan...ei uutta sinänsä.
Loppuu se nenän kaivaminen ja korjaushommiin siitä.
joo son kaatunu ku juoppo koiranpaskaan
- so_tired_of_chatting_hah
Helvetin hyvä että kaatuikin olisi nyt edes kuukauden poissa päältä. Tavasta tulee sielläkin roikuttua niin ei haittais jos etsisi muutakin elämää välillä. Suosittelisin monelle muullekkin! :D
- yliinnokas
Ei muuta kun Euron sinkku sättiin :D
se toimii aina ... - hexax
On lopetettu kokonaan.....luotettavista lähteistä kuulin.
- SeekerofTruth
Ja chat lopetetaan aivan yhtäkkiä, siitä missään etukäteen ilmoittamatta? Jep jep!
- ria41
Mammanpojat tekee chatista pilan.
- Jo_kissin_chatin_ajoilta
Eikai tämä mitään uutta ole? Ennen kissin aikoihin toimi hyvin. Ja nyt eletään vuotta 2018 ja silti serverit alas cmon!! Vauhtia nyt minä ainakin haluan chattiin juttelemaan.
Mjoo
No näin näyttäs olevan. Ja mulla kun jäi vähän juttu kesken.
(hirn)- uloslenklle
Ei elämä chattiin kaadu :) on paljon muuta tekemistä ,minun puolesta ei haittaa vaikka olisi kaatunut kokonaan.
Mjaa
On se kuule aika kova paikka, kun joutuu siirtämään vauvasuunnitelmiaan Paavon kanssa hamaan tulevaan vain sen vuoksi, että joku dorka jossain ei saa lelujaan toimimaan.
(naurua)- Jo_kissin_chatin_ajoilta
donnadonatello kirjoitti:
Mjaa
On se kuule aika kova paikka, kun joutuu siirtämään vauvasuunnitelmiaan Paavon kanssa hamaan tulevaan vain sen vuoksi, että joku dorka jossain ei saa lelujaan toimimaan.
(naurua)Donna, ihana nikki, lähtisitkö kanssani luistelemaan? Sori että olen näin suoraselkäinen. :s
Jo_kissin_chatin_ajoilta kirjoitti:
Donna, ihana nikki, lähtisitkö kanssani luistelemaan? Sori että olen näin suoraselkäinen. :s
Onks sulla kaukkarit?
Mulla on Bauerit.
(Naurua)
- arvon
on näillä aikaa poistaa viestejä, mutta ei korjata chattia ???
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst13510855- 2634715
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1784049Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1843559Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58503489PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija913391Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,863187Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i323120Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.691864Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt2021793