Ilmeisesti Suomi24-chat on kaatunut kokonaan.
Chat kaatunut?
15
896
Vastaukset
- Jokuvaan2018
Niin näyttäisi taas olevan...ei uutta sinänsä.
Loppuu se nenän kaivaminen ja korjaushommiin siitä.
joo son kaatunu ku juoppo koiranpaskaan
- so_tired_of_chatting_hah
Helvetin hyvä että kaatuikin olisi nyt edes kuukauden poissa päältä. Tavasta tulee sielläkin roikuttua niin ei haittais jos etsisi muutakin elämää välillä. Suosittelisin monelle muullekkin! :D
- yliinnokas
Ei muuta kun Euron sinkku sättiin :D
se toimii aina ... - hexax
On lopetettu kokonaan.....luotettavista lähteistä kuulin.
- SeekerofTruth
Ja chat lopetetaan aivan yhtäkkiä, siitä missään etukäteen ilmoittamatta? Jep jep!
- ria41
Mammanpojat tekee chatista pilan.
- Jo_kissin_chatin_ajoilta
Eikai tämä mitään uutta ole? Ennen kissin aikoihin toimi hyvin. Ja nyt eletään vuotta 2018 ja silti serverit alas cmon!! Vauhtia nyt minä ainakin haluan chattiin juttelemaan.
Mjoo
No näin näyttäs olevan. Ja mulla kun jäi vähän juttu kesken.
(hirn)- uloslenklle
Ei elämä chattiin kaadu :) on paljon muuta tekemistä ,minun puolesta ei haittaa vaikka olisi kaatunut kokonaan.
Mjaa
On se kuule aika kova paikka, kun joutuu siirtämään vauvasuunnitelmiaan Paavon kanssa hamaan tulevaan vain sen vuoksi, että joku dorka jossain ei saa lelujaan toimimaan.
(naurua)- Jo_kissin_chatin_ajoilta
donnadonatello kirjoitti:
Mjaa
On se kuule aika kova paikka, kun joutuu siirtämään vauvasuunnitelmiaan Paavon kanssa hamaan tulevaan vain sen vuoksi, että joku dorka jossain ei saa lelujaan toimimaan.
(naurua)Donna, ihana nikki, lähtisitkö kanssani luistelemaan? Sori että olen näin suoraselkäinen. :s
Jo_kissin_chatin_ajoilta kirjoitti:
Donna, ihana nikki, lähtisitkö kanssani luistelemaan? Sori että olen näin suoraselkäinen. :s
Onks sulla kaukkarit?
Mulla on Bauerit.
(Naurua)
- arvon
on näillä aikaa poistaa viestejä, mutta ei korjata chattia ???
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5165605Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1255099Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.292472- 4082244
Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401390Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1761218- 651132
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N111021Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731001Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen132948