Poikaporukalla käytiin vanhassa kaupungissa Obsession strippibaarissa. Kahdelta oli höylätty luottokorti tyhjäksi. Käyttäkää kyseisessä baarissa vain käteistä.
Vastaukset 7
- käteinen.paras
Niin ja asettakaa ainakin tiliin päiväkohtainen enimmäisnostoraja. Silloin tappio jää aina sen rajan alle.
- Polakit.skeidaa
Puolalaiset ovat aina olleet huijareita.
- käynyt3kertaagdansk
obsession ratsataan 3kk välein. maan (kaupungin) tapa, näyttää että jotain tehtäis....ei tehdä.
Sisälle menevät (kortilliset)..huumataan , ryöstetään ja potkitaan takaovesta pihalle !
Älkää koskaan lähtekö näiden "sateenvarjo-tyttösten" mukaan....kusetus varma !- LivingOnTheEdge
Katos vaan. Ehdin jo aloittaa oman keskustelun aiheesta, ennen kuin huomasin tämän.
Mulle kävi samoin ja samassa mestassa.
Huumattiin ilmaisilla drinkeillä. Koskaan ei ole ollut samanlaista Black Outia! Jotain hämminkiä mukamas varmaan korteissa ja pyysivät varmaan usemman kerran näppäilemään PIN-koodin. Vetivät siis debitille ja greditille erikseen ilman omaatuntoa.
Hässäkkä. Painostusta ja uhkailua jonkun gorillojen toimesta. Havahduin toiselta puolelta kaupunkia.
Korttireklamaatio luottokortti-yhtiölle. Yökerho lähetti vastineessaan "turvakameran" kuvat korttimaksu-tilanteesta. Kuinka ollakaan, kaikki lortot katsoivat juuri silloin pois päin kameroista. Sain pelkästään takaisin ne rahat, mitkä olivat menneet yli kortin luottorajan... - Blackoutx2
LivingOnTheEdge: Näitkö kuvat? Teitkö mitä asian selvittämiseksi esim. rikosilmoitusta Gdanskissa ja/tai Suomessa, kävitkö huumausainetestissä? Meille kävi juuri tällä viikolla samoin.
Missä lukee, että on aivan pakko mennä sellaiseen kauppaan?
- ZJJjayksi
Ei missään. Sinut ihan itse ohjataan kädestä pitäen sinne. Et huomaakaan että sinut on johdateltu ovelle ja sisään. Siis, sinne ei pääse, sinne viedään Dluga-aukion tyttösten toimesta. Sen jälkeen se on menoa...siis rahoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6161615Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl485739Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12721- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30556- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494