Laukaassa Laugo Laugas-turnaus

reutets

Nyrkkeilyä laukaan torilla

Laugo laugas tirnajaiset

Turnajainyrkkeilyä ja ohjelmaa myösblapsille. Mm. Terskan kiskontaa ja kiristystö

Alex Anis juontaa tapahtuman Eemeli Katajidton kanssa. Eme on tiruust, alex on huruu, molemmst vitun guruu.... kylhä.jäi.niin kauhiast vituttaan sää ku nii kauhiast ja mää kans....

Cittu....

8

356

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • demioconulistos

Cacit sulla housussa. Laukaalla (Laukaassa?) ei ole toria. Vetäses nyt vaan nopiat runcit ja rauhoidu. Vaan läskit nyrkkeillee. Bistooliammunta on kova laji, pitää ottaa ennakkoa . Pyysin pomolta ennakkoa, en saanut. Jos olis ollut bistooli niin olisin saanut. Mä en ikinä saa. Laukaalla kannattaa impata lyijypohjaisia maaleja made in Kiina. Kova pössis ja pöhinä vaikka ei kyliltä löydy yhtään salia. Nakkikiskalla saa vedellä.

• juolupinjaaksi

TURNAJAISET OLI EILEN

PALJON PORUKKAA PAIKALLA JA KAIKKI RAHAT LIOSSA

TÄSTÄ KUULLAAN VIELÄ

JA MAINOKSET MAIKKARILLA MUUTAMAN VIIKON

ALEX ANUS

• herkkohammasrotta

Laugo Laugas ansaitsi jo saadakin nimikkokisat. Kaveri oli edistämässä laukaan nyrkkeilyä tosi paljon vuosina 1967-1973. LaNy perustettiin kun laukaan kunnalle nimen antanut laugas keksi että itseään on odattava puolustaa ja alettiin nyrkkeilemään ja opeteltiin lyömään.

• Keito69

Aivan totta jq Matti Kelo hakkasi kaikki Öqukaan fröökynåt

Matti Kelo oli Keuruulta ja Keuruu voitti Öqukaan maaottelussakeuruuvoitto Laukaan

Keuruu 5
      öaukqa 3

5-3 voitto
      . Keuruu 5
      Lqukaa 3

Viisbkeuruulle jq kolme laukaalle tqjuaittelo

• extremadura

Joo, 5-3 meni Keuruulle voitto, mutta puhut nyt vuodesta 1981.

1982 Kelo sai edustuspaikan, ja Laugaksen johdolla Laukaalaiset voittivat Kelottoman Keuruun 6-0.

Kevyessä sarjassa oli silloin Tamperelainen kevyen sarjan nyrkkeilijä Mie.

• nyrkkikylli

Älä jau-jau- jauha gödseliä, se oli Karjalan evakoita nimeltään Sie. Mie olin kaljalla koko vuoden 1982. Muistaakseni.

• Ilkdkfl

Gaffi sticks and Bantha tracks

Matti Kelon muna

• Anonyymi

Laukaass tärähtää ,18.6

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      171
      8441
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      452
      7590
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      76
      3880
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      160
      3662
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      118
      3054
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      54
      2785
    7. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      43
      2050
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2046
    9. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1883
    10. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      21
      1751
    Aihe