Laukaassa Laugo Laugas-turnaus

reutets

Nyrkkeilyä laukaan torilla

Laugo laugas tirnajaiset

Turnajainyrkkeilyä ja ohjelmaa myösblapsille. Mm. Terskan kiskontaa ja kiristystö

Alex Anis juontaa tapahtuman Eemeli Katajidton kanssa. Eme on tiruust, alex on huruu, molemmst vitun guruu.... kylhä.jäi.niin kauhiast vituttaan sää ku nii kauhiast ja mää kans....

Cittu....

8

336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • demioconulistos

Cacit sulla housussa. Laukaalla (Laukaassa?) ei ole toria. Vetäses nyt vaan nopiat runcit ja rauhoidu. Vaan läskit nyrkkeillee. Bistooliammunta on kova laji, pitää ottaa ennakkoa . Pyysin pomolta ennakkoa, en saanut. Jos olis ollut bistooli niin olisin saanut. Mä en ikinä saa. Laukaalla kannattaa impata lyijypohjaisia maaleja made in Kiina. Kova pössis ja pöhinä vaikka ei kyliltä löydy yhtään salia. Nakkikiskalla saa vedellä.

• juolupinjaaksi

TURNAJAISET OLI EILEN

PALJON PORUKKAA PAIKALLA JA KAIKKI RAHAT LIOSSA

TÄSTÄ KUULLAAN VIELÄ

JA MAINOKSET MAIKKARILLA MUUTAMAN VIIKON

ALEX ANUS

• herkkohammasrotta

Laugo Laugas ansaitsi jo saadakin nimikkokisat. Kaveri oli edistämässä laukaan nyrkkeilyä tosi paljon vuosina 1967-1973. LaNy perustettiin kun laukaan kunnalle nimen antanut laugas keksi että itseään on odattava puolustaa ja alettiin nyrkkeilemään ja opeteltiin lyömään.

• Keito69

Aivan totta jq Matti Kelo hakkasi kaikki Öqukaan fröökynåt

Matti Kelo oli Keuruulta ja Keuruu voitti Öqukaan maaottelussakeuruuvoitto Laukaan

Keuruu 5
      öaukqa 3

5-3 voitto
      . Keuruu 5
      Lqukaa 3

Viisbkeuruulle jq kolme laukaalle tqjuaittelo

• extremadura

Joo, 5-3 meni Keuruulle voitto, mutta puhut nyt vuodesta 1981.

1982 Kelo sai edustuspaikan, ja Laugaksen johdolla Laukaalaiset voittivat Kelottoman Keuruun 6-0.

Kevyessä sarjassa oli silloin Tamperelainen kevyen sarjan nyrkkeilijä Mie.

• nyrkkikylli

Älä jau-jau- jauha gödseliä, se oli Karjalan evakoita nimeltään Sie. Mie olin kaljalla koko vuoden 1982. Muistaakseni.

• Ilkdkfl

Gaffi sticks and Bantha tracks

Matti Kelon muna

• Anonyymi

Laukaass tärähtää ,18.6

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      231
      7816
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      45
      5370
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4832
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      76
      3537
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2035
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      32
      2011
    7. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      146
      2005
    8. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1859
    9. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1717
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      38
      1672
    Aihe