Laukaassa Laugo Laugas-turnaus

reutets

Nyrkkeilyä laukaan torilla

Laugo laugas tirnajaiset

Turnajainyrkkeilyä ja ohjelmaa myösblapsille. Mm. Terskan kiskontaa ja kiristystö

Alex Anis juontaa tapahtuman Eemeli Katajidton kanssa. Eme on tiruust, alex on huruu, molemmst vitun guruu.... kylhä.jäi.niin kauhiast vituttaan sää ku nii kauhiast ja mää kans....

Cittu....

8

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • demioconulistos

      Cacit sulla housussa. Laukaalla (Laukaassa?) ei ole toria. Vetäses nyt vaan nopiat runcit ja rauhoidu. Vaan läskit nyrkkeillee. Bistooliammunta on kova laji, pitää ottaa ennakkoa . Pyysin pomolta ennakkoa, en saanut. Jos olis ollut bistooli niin olisin saanut. Mä en ikinä saa. Laukaalla kannattaa impata lyijypohjaisia maaleja made in Kiina. Kova pössis ja pöhinä vaikka ei kyliltä löydy yhtään salia. Nakkikiskalla saa vedellä.

    • juolupinjaaksi

      TURNAJAISET OLI EILEN

      PALJON PORUKKAA PAIKALLA JA KAIKKI RAHAT LIOSSA

      TÄSTÄ KUULLAAN VIELÄ

      JA MAINOKSET MAIKKARILLA MUUTAMAN VIIKON

      ALEX ANUS

    • herkkohammasrotta

      Laugo Laugas ansaitsi jo saadakin nimikkokisat. Kaveri oli edistämässä laukaan nyrkkeilyä tosi paljon vuosina 1967-1973. LaNy perustettiin kun laukaan kunnalle nimen antanut laugas keksi että itseään on odattava puolustaa ja alettiin nyrkkeilemään ja opeteltiin lyömään.

    • Keito69

      Aivan totta jq Matti Kelo hakkasi kaikki Öqukaan fröökynåt

      Matti Kelo oli Keuruulta ja Keuruu voitti Öqukaan maaottelussakeuruuvoitto Laukaan

      Keuruu 5
      öaukqa 3

      5-3 voitto
      . Keuruu 5
      Lqukaa 3

      Viisbkeuruulle jq kolme laukaalle tqjuaittelo

    • extremadura

      Joo, 5-3 meni Keuruulle voitto, mutta puhut nyt vuodesta 1981.

      1982 Kelo sai edustuspaikan, ja Laugaksen johdolla Laukaalaiset voittivat Kelottoman Keuruun 6-0.

      Kevyessä sarjassa oli silloin Tamperelainen kevyen sarjan nyrkkeilijä Mie.

      • nyrkkikylli

        Älä jau-jau- jauha gödseliä, se oli Karjalan evakoita nimeltään Sie. Mie olin kaljalla koko vuoden 1982. Muistaakseni.


      • Ilkdkfl

        Gaffi sticks and Bantha tracks

        Matti Kelon muna


    • Anonyymi

      Laukaass tärähtää ,18.6

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4639
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1875
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1619
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      217
      1424
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1376
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe