Me ollaan nuoriso, me ollaan tulevaisuus
10
698
Vastaukset
- terroori
Äitin kultapojat :D :D :D
- Rasseli.ja.jäte
Köyhästä voi tuntua isolta rahalta, mutta yrittäjän kukkarossa nuo summat ovat pikku rahoja, iskä maksaa tuollaiset pois.
- tottatosiaan
Ei hyvältä näytä Suomen tulevaisuus , mutta vanhemmiltaan ovat oppineet.
- Lampuri.puri
Kukahan sen lampurin talon oikeen sytytti, ja kukahan maksaa. Nuoret ei tee rikoksia, turha syytellä.
- st1parlamentti
Oikeus on puhunut! Miten nyt suut pannaan valheen puhujat :D
- Puhevikaa.vikaa
Ilmeisesti asia menee korkeenpaan oikeusasteeseen, älkäähän vielä nuolaisko.
- Älkääpelleilkö
Joskus käy niin, ettei syyllisyyttä pystytä näyttämään toteen, mutta syyllisyys kyllä tiedetään, ja se seuraa aina mukana.
- vääräsuku
Niin no, Luvialla nyt ei tarvi edes olla syyllistynyt mihinkään. Riittää kun on tietyn sukunimen omaava, tietyn perheen jälkeläinen niin sinut on leimattu ikuisiksi ajoiksi. Vaikka olisi ollut vuosia muualla ja muuttanut takaisin niin milloinkaan et saa ystäviä ja selän takana puhutaan. Vaikka miten olisi kunnollinen ja asiansa hoitava ei auta kun olet väärässä suvussa.
- eppäilijä
Mistäköhän se sukunimi on sitten tullut tunnetuksi...
- syntisäkki
Juu, eikös raamatussakin sanota , että Jumala kostaa synnit seitsemänteen sukupolveen asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848505
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593692
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292076