Olen ollut noin kuusi vuotta ihastunut samalla luokalla olevaan tyttöön ja aina vuosi vuodelta tunteet vain syventyvät. Olemme tunteneet ihan pienestä ja tunnen hänet paremmin kuin moni muu. Viimeisen vuoden ajan olemme lähentyneet hyviksi kavereiksi ja oltu enemmän tekemisissä. Ajattelen häntä joka päivä mutta ihastuksella on vuorotellen aina joku toinen poika kiinnostuksena johon on välillä kysynyt jopa minulta apua. Olen yrittänyt saada hänet mielestäni mutta ei tunnu lähtevän koska nään hänet joka päivä koulussa ja kuljen monesti koulumatkankin hänen kanssaan. Aina toivon hänen huomaavan minun kiinnostukseni mutta hän puhuu vain toisista pojista! Suoraan en ole hänelle koskaan kertonut koska en halua pilata hänen luottamusta minuun enkä välijemme katkeamista halua missään nimessä. Ei ole pakko kommentoida mutta kiitos kun sain purkaa tunteitani!
Ihastus ei huomaa minua! 16-v poika epätoivoinen
16-epätoivoinen
2
97
Vastaukset
Vaikka luja ystävyys olisikin molemminpuolista, niin ihastus "silleen" ei välttämättä ole.
Ystävyys kestää paljon todennäköisemmin, kuin parisuhde. Varsinkin teini-iässä. Oma tilanteesi on vain yksi esimerkki siitä.- Toimiiii
Vähän tahdonvoimaa kun käyttää, niin kyllä ne tunteet saa loppumaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1212602- 981738
- 421235
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri1811202Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu771117Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu261074Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i621006Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri28967Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan38890Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56861