Olen ollut noin kuusi vuotta ihastunut samalla luokalla olevaan tyttöön ja aina vuosi vuodelta tunteet vain syventyvät. Olemme tunteneet ihan pienestä ja tunnen hänet paremmin kuin moni muu. Viimeisen vuoden ajan olemme lähentyneet hyviksi kavereiksi ja oltu enemmän tekemisissä. Ajattelen häntä joka päivä mutta ihastuksella on vuorotellen aina joku toinen poika kiinnostuksena johon on välillä kysynyt jopa minulta apua. Olen yrittänyt saada hänet mielestäni mutta ei tunnu lähtevän koska nään hänet joka päivä koulussa ja kuljen monesti koulumatkankin hänen kanssaan. Aina toivon hänen huomaavan minun kiinnostukseni mutta hän puhuu vain toisista pojista! Suoraan en ole hänelle koskaan kertonut koska en halua pilata hänen luottamusta minuun enkä välijemme katkeamista halua missään nimessä. Ei ole pakko kommentoida mutta kiitos kun sain purkaa tunteitani!
Ihastus ei huomaa minua! 16-v poika epätoivoinen
16-epätoivoinen
2
115
Vastaukset
Vaikka luja ystävyys olisikin molemminpuolista, niin ihastus "silleen" ei välttämättä ole.
Ystävyys kestää paljon todennäköisemmin, kuin parisuhde. Varsinkin teini-iässä. Oma tilanteesi on vain yksi esimerkki siitä.- Toimiiii
Vähän tahdonvoimaa kun käyttää, niin kyllä ne tunteet saa loppumaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1182387
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau311494Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.201458- 1291438
- 681253
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3401104- 891005
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56964- 122831
- 82806