Salt & Pepper hotelli Moskvassa ?

Uusiomatkaaja

Te viimeksi Pietarissä käyneet, vieläkö Hotelli Moskvan Nevan puolella on ravintola Salt & Pepper. Olen itse siellä viimeksi syönyt noin 5 vuotta sitten. Oli ihan laadukkaa sapuskat ja taisi ainakin silloin olla jonkun suomalaisen omistama.

Suunnitteilla taas pääsiäisenä käydä Pietarissa bussimatkalla.

Uusiomatkaaja

9

1264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olga74

      Kyllähän siellä kyseinen ravintola vielä on ja rempattukin varmaan sun viime näkemän. Mun mielestä ainakin ihan kelpo safkaa siellä oli ja ei se hintakaan nyt niin kamala ollut. Kokeiles vaikka stroganoffia siellä... Pettymykseksi viimeksi huomasin blini-baarin kolmannesta kerroksesta hävinneen ja tilalle oli tullut jotain muuta.

      • reissaaja

        Taisi muistaakseni viime rempan jälkeen omistajakin vaihtua. Nykyisin taitaa olla venäläinen vetäjä ravintolassa, mutta taso kai sinänsä ei ole laskenut.

        Joutuu nyt puhumaan tästä mutu-tuntumalla, kun miusta taas tuo on vähän ylihinnoiteltu paikka ollut ainakin ennen, enkä kauheasti siellä ole käynyt. Tosin joskus tuli käytyä katsomassa joku formulakisa siellä ja tuliaisiksi voitin kisavisassa pullon todella hyvää venäläistä (niin, sellaistakin voi olla) konjakkia...:)

        t:reissaaja


      • reissaaja kirjoitti:

        Taisi muistaakseni viime rempan jälkeen omistajakin vaihtua. Nykyisin taitaa olla venäläinen vetäjä ravintolassa, mutta taso kai sinänsä ei ole laskenut.

        Joutuu nyt puhumaan tästä mutu-tuntumalla, kun miusta taas tuo on vähän ylihinnoiteltu paikka ollut ainakin ennen, enkä kauheasti siellä ole käynyt. Tosin joskus tuli käytyä katsomassa joku formulakisa siellä ja tuliaisiksi voitin kisavisassa pullon todella hyvää venäläistä (niin, sellaistakin voi olla) konjakkia...:)

        t:reissaaja

        konjamiinin merkkiä meillekkin kertois...


      • reissaaja
        marko135kg kirjoitti:

        konjamiinin merkkiä meillekkin kertois...

        Joo, helekutti kertoisin kun tietäisin. Kerran löysin sitä jostain, mutta kun oli vielä entistäkin puolet jäljellä niin en sitten ostanut. Aattelin että löytyyhän tuota. Ei ole löytynyt, ja pullokin on jo kadonnut!!!

        Merkkiä en muista, mutta pietarissa pullotettua ja maksoi alle 200 ruplaa leka. Siis tuohon hintalaatuun aivan loistavaa. Jopa yksi armenialainen tuttukin sanoi melkein juomakelpoiseksi (no, vähän irvisteli...), ja sehän on jo melkoinen suositus...

        Jokatapauksessa, prkl... ei ole vastaan tullut enää, kaipaamaan jäin itsekin.

        t:reissaaja


    • zxzx

      Kävin vähän alle 2 vuotta sitten. Ruoka oli ihan ok, oltiin tehty ryhmälle varaus etukäteen (ja myös sovittu ruoat), joten hintatasosta en osaa varmasti sanoa. Sen muistan että palvelu oli aika huonoa ja töykeää. Tuli ongelmia kun osalla piti olla kasvisruoka yms. Mielestäni Pietarista löytyy parempiakin ravintoloita länsimaiseenkin makuun.

    • Hyvät oli eväät itsenäisyyspäivänä. Kuhaa smetanassa haudutettuna ja muita herkkuja päälle. Vielä löytyi hyvästä pullosta armeinialaista konjakkia. Eikä mitään bensan makauista. Hinnat ovat nousseet, mutta vastasi hyvin laatua.

      • olga74

        Vai itsenäisyyspäivänä? Siellähän me muutkin oltiin silloin. Mikset tullu moikkaamaan?


      • olga74 kirjoitti:

        Vai itsenäisyyspäivänä? Siellähän me muutkin oltiin silloin. Mikset tullu moikkaamaan?

        löysin tämän sivuston vasta viime marraskuussa


      • havukka kirjoitti:

        löysin tämän sivuston vasta viime marraskuussa

        eikös se itsepäisyypäivä ole marraskuun jälkeen....


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe