Kertokaas mulle, että onko kaikki härät eroottisesti erittäin innokkaita? Minä ainakin olen, haluaisin varmaan joka päivä ja miksi ei vaikka useamminkin! Mutta toki hellyys ja muu romantiikka on tärkeää minulle. Kommentteja kiitos ja olisi kiva kuulla muiden härkien erotiikkaelämästä. Itse olen tuntenut ja tunnen vieläkin erittäin voimakasta seksuaalista jännitettä erästä härkämiestä kohtaan. Muilla samanlaisia kokemuksia? Seksi myös oli erittäin kiihkeää ja mahtavaa!
Härkä ja erotiikka
4
1740
Vastaukset
- kauno
Heissan!
Olen miesS 47 ollut härän kanssa aviossa yli 20 vuotta.
KYLLÄ PITÄÄ PAIKKANSA KIIHKEYS ON OMINAISTA HÄRÄLLE
MYÖS SELLAISET KAUSITTAIN TAPAHTUVAT IHASTUMISET TOISIIN MIEHIIN.
KERRAN IHASTUI HIEROJAAN JOKA MENI AIKA PITKÄLLE EROTIIKAN ALUEELLA.
MONEEN MUUHUN YLEENSÄ VANHEMPAAN JA PERSOONALLISEEN MIEHEEN.
MUTTA PARASTA KUN KERTOI MULLE JA SAATIIN SYTYKKEITÄ SÄNKYYN..JA NYT 45 VAIMONI ERÄS OPPILAS 22 IHASTUI JA TAITAA SYTYTTÄÄ ...JOS SULLA EI OLE MUSTASYKKAISTA MIESTÄ NIIN SE MISTÄ KIRJOITIT ON RIKKAUS ELÄMÄSSÄ..MAILAILLA VOIT MULLE KAUNO@JIPPII.FI OLEN ITÄPUOLELLA SUOMEA..
HYVIÄ HETKIÄ SULLE - härän kanssa 5 vuotta
Härkä on erittäin vilkas....joka asiassa!!!!Vähän liiankin aktiivinen!
- arvaa kuka
Tunnetko muuten vieläkin samaa jännitettä kyseistä härkämiestä kohtaan ?
- olet sairas
Sinä salmari81 olet todella pimeä tapaus jauhat ja
lupailet miheille vaikka mitä teet ohareita ja ker-
rot olevasi vaikka mitä mutta puheeksi jää---kuulin
juuri tässä eräältä tummalta komealta mieheltä sun
typerän tempauksen... varmaan kuuluu perästä kuka
tietää aika sen näyttää...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812466- 1832034
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1771905Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1221711Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311615- 1241552
Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1781229Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711195Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,661159Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c781155