Tarvitsisin ehdottomasti auton käyttööni, mutta pelottaa ajaa.. En ole saanut kuin muutaman kohtausen elämäni aikana ja lääkityskin on, mutta kun eihän sitä koskaan tiedä.. Ajatteko siis autolla, millainen historia?
Ajatteko autolla?
3
224
Vastaukset
- Mattivaan
Hyvä kysymys, koska olen miettinyt samaa asiaa jo pitkään. Itse oli lähes 10v kohtauksetonta aikaa mutta nyt työttömänä ja virkailijoiden kiusaamana osatyökykyiseksi haukkumisella ei anneta palkkatukityötä, niin olen masentunut ja taas pari kohtausta tullut. Itse epäröin aloittaa autoilua kun ei sitä kohtausta voi ennakoida.
Pelkään aiheuttamani viattoman ihmisen kuolemam jos kohtaus tulisi ajaessa. Olisi hyvä kuulla niiltä vastaus, jotka ovat autoilleet ja kuinka he voivat luottaa ettei kohtausta tule ajaessa. - Läheinen33
Siksihän näillä vuoden ajokiellon saa, että ehtii ehkä siinäkin pelko hälvenemään, josko kohtauksesta tulee se vuoden tauko. Liikenteessä vaaraksi ovat alkoholistit, nistit ja monet muut, joilla voi sairauskohtaus tulla ratin takana. Tunnen erään, joka on epilepsakohtauksen saanut ratin takana. Sinne jäi halut ajella ja hän elelee mielellään ilman ajokorttia.
- TuskinKoskaanTakas
En aja. Kun kortti on hitto aina poliiseilla :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983