Minkätakia noita ikkunallisia ja lasisia oveja ängetään joka saunaan ? Jos ne kerran heikentää saunan lämpeämistä johtamalla lämpöä pois lasin kautta ja lisää sähkönkulutusta, niin eihän niiden käytössä ole mitään järkeä. Voisiko noita saunan oven ikkunoita koittaa eristää jollain, vuokrakämppä kyseessä niin ei ovea vaihtamaankaan voi lähteä?
Lasinen saunan ovi
11
407
Vastaukset
- t.y.rox.man
Lasin pintaan voi liimailla tyroksi-paloja,
niitähän saa erilaisten ostosten pakkauksista. - Lämminsauna
Tyroksi on oikein hyvä, itse käytän saunan lasiovessa vuorivillaa eristeenä. Vähän pistelee, tottuu siihenkin.
- villa.vuori
Et sitten huomannut käyttää hiuslakkaa vuorivillan stabilisaattorina. Se sitoo villakakat tosi hyvin.
Onneksi vuorivilla ei ole asbestia!
Vuorivillan (lue: se on kiveä) ihoa kutkuttava vaikutus on vaan terveellistä,
se panee kehon ainesvaihdunnan liikkeelle. - vuorivilla_ei_pistele
"...vuorivillaa eristeenä. Vähän pistelee..."
Tarkoitat varmaankin lasivillaa?
- ettäs-kehtaatte
ei saa häiritä kiuaskaupustelua suomi 24lla. Taas joutuu suomi24kauppias nostamaan omia avauksiaan viestiketjun kärkeen vastaamalla itse kirjoittamiin avauksiin joissa mainostaa kiuastaan
- tuskallinenkuolema
Ole tyytyväinen saunan oveesi . Ruotsissa omakotitalon saunan oveen oli asennettu lukko . Lukko oli mennyt epäkuntoon ja saunoja löydettiin myöhemmin kuolleena . Saunan oven tulee olla ns. heiluri-ovi josta pääsee vaivatta ulos.
- joopahih
tiedätkö mikä on heiluri-ovi ?
- eristelasi
Saunan oven lasi voi olla kaksi- tai kolmikerroksinen, jolloin eristävyys on parempi.
- Liiankorkeaovi
Saunani ovi on normikorkuinen, ei siihen mahdu 2- tai 3-kerroksista ovea.
- Per-kel
Ei oo kuvvaa, mutt mun saunaovess on sellai 8x25 Cm ikkuna , :-) ja justiinsa tulin sieltä .- Nastarovje !
- Stoveman
Millohan sydän kiukaan edustaja tulee tarjoamaan ratkaisuksi , yllätys yllätys sydän kiuasta, joka lämmittää saunan oikein, ja eikä lasiovikaan luovuta lämpöä ulospäin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk923904Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna922009Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871813- 1441692
- 1671541
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1061539Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651488Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671452Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001354- 861307