Olisimmepa

meosanneet

Jakaa ilot ja kertoa surut.

23

875

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipuhuttutoisillemme

      Tämä on niin totta, mikä oli esteenä?

    • Uskotaankosiihen

      Ehkä se vielä onnistuu 😊

    • Uskonsinuunjam

      Usko on tärkeä, silloin jopa paranee.

      • näinsevalitettaastimenee

        Ihmisen täytyy uskoa ja luottaa ensisijaisesti iseensä, ei siihen pelkkä toisen osapuolen usko auta.


    • Aloittajallekysymys

      Onko aloittaja nainen vai mies ??

      • Apon_

        Nainen.


    • Siinälieneemainittuna

      Kaksi tärkeimmistä asioista kahden ihmisen välillä.

      • ostatmyytvaihdat

        Mielenkiintoinen tuo euron merkki tässä yhteydessä. Kunhan sanon...


      • missäihmeessä
        ostatmyytvaihdat kirjoitti:

        Mielenkiintoinen tuo euron merkki tässä yhteydessä. Kunhan sanon...

        ainakaan mun koneella ei näy euroja??


      • avaasilmät
        missäihmeessä kirjoitti:

        ainakaan mun koneella ei näy euroja??

        Otsikon sivulogo?? Oottekste sokeita sille vai?


      • unisilmä
        avaasilmät kirjoitti:

        Otsikon sivulogo?? Oottekste sokeita sille vai?

        Näköjään.
        Muutti koko otsikon merkityksen.


      • Mitäänsenmystisempää

        Eihän tuossa ole mitään erikoista, vaihtaa ajatuksia käytännössä.


      • Kuulostipaoudolta
        unisilmä kirjoitti:

        Näköjään.
        Muutti koko otsikon merkityksen.

        Mitenkäs euron merkki aloituksessa otsikkoa miksikään muuttaisi, ei sitä merkkiä siihen aloittaja ole laittanut.


      • mielenkiintoinenvalinta
        Kuulostipaoudolta kirjoitti:

        Mitenkäs euron merkki aloituksessa otsikkoa miksikään muuttaisi, ei sitä merkkiä siihen aloittaja ole laittanut.

        Sori vaan nyt mut aloittajahan valitsee itse keskustelunsa kategorian tehdessään palstalle aloituksen. Eli ei valinnut esim. puhekuplaa = keskustelua, vaan osta/myy/vaihda -osaston.
        Jep. Mut mikäs minä olen sanomaan, miten hän ostaa/myy/vaihtaa ilojaan ja surujaan. Ehkä oli tarkoitus, ehkä lapsus, mut sivumerkityksien runsaus 10x.
        Jätän teidät tähän ostamaan/myymään/vaihtamaan ilojanne ja surujanne.


      • Eiköhänliene
        mielenkiintoinenvalinta kirjoitti:

        Sori vaan nyt mut aloittajahan valitsee itse keskustelunsa kategorian tehdessään palstalle aloituksen. Eli ei valinnut esim. puhekuplaa = keskustelua, vaan osta/myy/vaihda -osaston.
        Jep. Mut mikäs minä olen sanomaan, miten hän ostaa/myy/vaihtaa ilojaan ja surujaan. Ehkä oli tarkoitus, ehkä lapsus, mut sivumerkityksien runsaus 10x.
        Jätän teidät tähän ostamaan/myymään/vaihtamaan ilojanne ja surujanne.

        Erehdys käynyt, mutta saihan osa tietynlaisia ihmisiä aiheen mollaukseen. Voi hyvänen aika.


      • Jokainen.on.laisensa
        mielenkiintoinenvalinta kirjoitti:

        Sori vaan nyt mut aloittajahan valitsee itse keskustelunsa kategorian tehdessään palstalle aloituksen. Eli ei valinnut esim. puhekuplaa = keskustelua, vaan osta/myy/vaihda -osaston.
        Jep. Mut mikäs minä olen sanomaan, miten hän ostaa/myy/vaihtaa ilojaan ja surujaan. Ehkä oli tarkoitus, ehkä lapsus, mut sivumerkityksien runsaus 10x.
        Jätän teidät tähän ostamaan/myymään/vaihtamaan ilojanne ja surujanne.

        Ja jokainen käyttäytyy oman luonteensa mukaisesti, kuten tässäkin. Kenellä on tarve nostaa esiin milloin mitäkin, kenellä taas siihen ei ole tarvetta mutta kuten sanottu kukin tyylillään.


    • Merkittävähuomio

      Niin tärkeä.

    • Enlueajatuksia

      En ole ollut koskaan prinsessa, mutta kirjoituksesi pani ajattelemaan.
      Kannattaa tuoda julki, mitä haluaa.

    • Aloittajapahoittelee

      Tuottamaansa hämminkiä ja mielipahaa.
      Kyse on vain yhdestä ilosta ja yhdestä surusta.
      Klikkaus vain osui väärään kohtaan.

    • JaettuKerottuJuttu

      Kantsii tehä toisinpäin jakaa surut ja kertoo ilot sillon tulos on parempi...
      Pieni mutta merkittävä ero

      • Saivartelua

        Kun minä illalla kotiin mentyä kerron vaimolle päivän ilot ja vähemmänkin iloiset tapahtumat niin on kyllä turkasen sama tehdäänkö se näinpäin vai toisinpäin, pääasia että kummatkin tulee kerrottua toiselle. Turhaa lorsaamista tuommonen.


      • siun

        Onnittelut sinulla on se jonka kans jakaa ja kertoa omaa elämää.

        Toki kuulostaa saivartelulta, mut itseasiassa
        Jollekin kun jakaa ilojaan ja toinen ei pysty otetaan vastaan tai ymmärtää tai kadehtia, niin se ilo pienentyä omissakin silmissä, jos ei ole sitä joka iloitsee aidosti yhdessä asioista
        Sama on jos kertoo surujaan jollekin ja ihminen ei osaa ottaa vastaan niin se suru suurenee itse tosi vaikeitten asioitten kautta koettu, joten ei ole enää pelkästään suuna se mikä alun pitäen oli vaan myös se suru ettei ole ketään jonka kans jakaa (yhteinen kokemus jostakin) kipeitä asioita.

        Ja jos on joku jonka kans jakaa elämän kipuja se pienentyy ja tulee lohdutus,
        Ja jos on joku jonka kans iloita yhdessä niin se ilo on suurempi.

        Mut hyvä että sulla on ihminen jonka kans voit jakaa ja kertoa elämän kokemuksia


    • Mennytonmennyttä

      Turha itkeä menneen perään, juna meni jo!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      4121
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2368
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2076
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      101
      1733
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1362
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      311
      1290
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1237
    Aihe