Mistä eläinperäinen+T3-yhdistelmälääkitys

priska

Voisiko joku neuvoa lääkärille, jolta voisi saada Liothyronia eläinperäisen kilpirauhaslääkkeen kanssa käytettäväksi.
Minulla ollut vuosia jo käytössä eläinperäinen lääke.

Lähetä mielummin sähköpostilla suositus pris.ka @ suomi24 . fi
Lääkäri voi olla mistä tahansa päin Suomea (tai vaikka naapurimaastakin, etenkin jos suomea osaava lääkäri)

12

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei_ilmiantajia

      €ndokrinologiyhdistyksen kätyrit ahkerasti etsivät uusia käräytettäviä.
      Ei taida kukaan järkevä vastata...

      • priska

        Ei kyllä pelkän suosituksen perusteella onnistu käräyttämään ketään..?

        Kyseinen lääkärihän on valmis päättämään lääkityksestä vasta vastaanotolla käynnin ja taustatietojen saannin jälkeen.


      • priska

        Enkä usko, että kukaan näistä lääkäreistä olisi määrännyt eläinperäistä T3-yhdistelmälääkitystä suoralta käsin, vaan ensin on kokeiltu T4-lääkitys, jonka jälkeen eläinperäinen lääke yksistään ja mahdollisesti myös T4 T3-hoito.

        Lääkäri pystyy tarkistamaan tiedoistani, että minulla on ollut vuosia tyroksiinihoito, jonka jälkeen eläinperäinen lääke ja päättää tosiaan lääkityksen annosta vasta käydyn keskustelun ja taustatietojen saannin jälkeen


    • Aloittaja_ilmiantaja

      Älkää vastatko alkuperäiselle. On luultavasti endokrinologi tai Valviran henkilökuntaa. Etsivät lisää ilmiannettavia.

      • priska

        Ihan itselleni tarvitsen lääkettä, eikä ole tarkoitus mainostaa kyseistä lääkäriä asiasta julkisesti sen jälkeen, mutta voisin kyllä antaa yksinkertaisen suosituksen hyvästä lääkäristä.
        Voin kertoa tarkempia taustojani auttajalle, mutta en tähän julkisena halua kaikkea pistää, vaan tarkemmin sähköpostissa.

        Pelokkaammat voisivat antaa suosituksen sitten vaikka naapurimaan lääkäristä, jos on antaa.. Silloin ei tarvitse pelätä Valviraa ja Suomen endokrinologiyhdistystä


      • Naapurimaasuositus

        Naapurimaasuositus onkin hyvä. Ruotsista vaan ei ole kuultu nimiä.
        Miksei kukaan kerro Keldriman yhteystietoja Tallinnaan?
        Sisäpiireissä Saksa on hyvin suosittu.


    • Pallero

      Siltä tuntuu...aijemmin kyseli sama nimimerkki myös jotain muustaakseni eläinperäisestä sitten poisti koko viestiketjun kun oli saanut vastauksia....liekkö härpänny se

      • priska

        Väärin. Poistin sen ketjun turhana, koska en saanut vastauksia, enkä usko että olisin ehtinyt saada apua sitä kautta. Vain yksi vastasi, muttei vaikuttanut luotettavalta, kun oli tekaistu nimi


      • priska kirjoitti:

        Väärin. Poistin sen ketjun turhana, koska en saanut vastauksia, enkä usko että olisin ehtinyt saada apua sitä kautta. Vain yksi vastasi, muttei vaikuttanut luotettavalta, kun oli tekaistu nimi

        Minä ainakin sinulle vastasin. Kerroin toisessa s.posti viestissäni kyllä millainen olen ja vähän taustaa lääkityksestäni ja vajaatoiminnasta oireista ym :) samoin syyn omaan s.posti osoitteeseeni ;). Ei varmaan nopeasti tästäkään apu tule.


    • piiloleikki_käynnissä

      Aloittaja toivottavasti ei halua satojen potilaiden menettävän lääkäriä, kuten käy kun endokrinologiyhdistys tilaa valviralta ilmiannetulle rajoitukset lääkärintoimeen.

      Olin maksajana tutun mukana erään piilossapidetyn osaavan lääkärin vastaanotolla. Tuttu oli vuosikausia vertaistuessa hyörittyään saavuttanut luottamuksen ja kerrottiin nimiä. Ainahan voi rakentaa tulevaisuuttaan liittymällä Kilpirauhaspotilat ry:n jäseneksi (25€).

      Pikatemppuja on muutama.
      Ilvesmäen jonot ainakin ovat pitkät jos ylipäätään ottaa uusia potilaita.
      Myös voi "ostaa 300€:n arvan" eli mennä Välimäelle joka satunnaisesti saattaa kirjoittaa yhdistelmälääkityksen.
      Paljonpuhuttu "Kuopion Ville" lienee ylibuukattu mutta ehkä neljää apulaislääkäriään konsultoiden auttaisi?
      CFS-listallakin on kilpirauhasosaajia ( http://cfs.gehennom.org/?hoitopaikat )

    • Vajis

      Hei, miksi et kysele näitä facessa. itse olen siellä. Siellä on monta ryhmää mistä saa neuvoa ja apua moneen asiaan, saat yv viestillä mitä tarvit tai suoraa kaikkien nähtäväksi. Siellä ei ole salaisuuksia ja reilusti kerrotaan omista jutuista omilla nimillä kun ovat suljettuja rymiä eri kun täällä. Ihmettelen vain? Itsellä käytössä molemmat lääkkeet.

      • sisäpiiri_tietää

        FB:n kautta ystävätär sai tietoonsa hyvän lääkärin. Ylempänä mainittuun parempaan potilasyhdistykseen on vakoilijoiden saatava maksetuksi jäsenmaksu ja maksajatiedoista selviää henkilöllisyys. Heillä FB-ryhmä on vain jäsenille

        Varmasti hälytyskellot soisivat jos tiliotteessa lukisi "Tapani Ebeling" eli se OYKS-endo joka ei suostu edes näkemään yhtäkään potilasta jolla on yhdistelmälääkitys


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2011
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1922
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1505
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe