Säälipillua ?

Heebo

Tällaisestakin käsitteestä olen kuullut. Itse en ole sellaista koskaan saanut, vaikka olen aika säälittävä, siksi kyselen...

Milloin annetaan säälipillua, eli SP:tä ?
Minkälaiselle miehelle annetaan SP:tä ?
Miksi annetaan SP:tä ?

23

7575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SexInfo

Ns. perseseksi on säälipillua.

• Heebo

Siis ihanko totta Säälipillu tarkoittaakin anaaliseksiä ?

Jos tää on totta niin ei voi kun nauraa. Siitä lähtien kun minä termin ekan kerran kuulin, luulin että se on sitä kun muija tosissaan antaa säälistä, kun riittävän söpö kundi ruinaa, tai kun se muuten tarpeeksi jostain ruikuttaa...

• SexInfo
        Heebo kirjoitti:

Siis ihanko totta Säälipillu tarkoittaakin anaaliseksiä ?

Jos tää on totta niin ei voi kun nauraa. Siitä lähtien kun minä termin ekan kerran kuulin, luulin että se on sitä kun muija tosissaan antaa säälistä, kun riittävän söpö kundi ruinaa, tai kun se muuten tarpeeksi jostain ruikuttaa...

sinä ihan oikeassa olet.

Heitin vain tuon, koska on aika säälittävää kuksia toisen ihmisen peffaan.

• kira

pidän naisena anaaliseksistä joten tuskin silloin on säälistä kyse. Hyvä vaihto-ehto menkkojen aikaan jos ei silloin viitsi kalua ottaa pil---luunsa

• Tullimies Kemppi

- Aina kunnollinen Tullimies, Tullimies Kemppi pyysi nurkuen passia! Se on sitä, että pyydät pimppaa niin sydäntäsärkevästi itkien, että helläluonteinen tyttö saattaa ihan säälistä antaa! Tosin tää onkin sitten se vihonviimeinen konsti, kun joutuu pillunpuutteen takia itkuksi pistämään! Miehisyyshän siinä menee, mutta saapahan naiduksi, en suosittele! Säälikin kun on sairautta ja toista kertaa et kyllä samalta tytöltä saa!

• Heebo

Ei o suositteluillasi paljoa väliä, koska mulle ei SP:tä irtoaisi, koska en ole riittävän säälittävä.

No, ei mulle kyllä irtoa säälitöntä pilluakaan, koska olen liian säälittävä. Väliinputoajan osa on raskas...

Mutta eikö tosiaan löydy mistään yhtäkään naista joka tähän kysymykseen vastaisi ? Tää kiinnostaa ihan noin periaatteelliselta kantilta...

• Tuskin saat, jos et vieläkä...

Säälipillu, elikkäs SP. Kysehän taitaa nimenomaan olla siitä, että sitä ei ainakaan saa jos on säälittävä. Tuo nimitys vain on keksitty sen takia, että ihmisiltä ei toivo lopu kesken: "Jos en muuten saa niin irtoaahan minulle aina SP:lua".

Just joo. Sitä siis irtoaa vain niille säälittävän hyvännäköisille (se taas on suhteellista)/jne antavaa osapuolta miellyttäviä piirteitä omaaville, koska kuka nyt jotain säälittävää *unkkua lähtisi p*neskelemaan säälistä.

• sama kuin edellinen

Niin siis minähän olin nainen. Unohtui mainita.

• Heebo
        sama kuin edellinen kirjoitti:

No okei, alkuperäinen käsitykseni naisten motiiveista tämän suhteen osui siis oikeaan.

Ei ole maailma reilu paikka ei. Hyvännäköiset kundit saa vaikka säälistä jos ei iskemällä onnistu.

Huonon näköiset (allekirjoittanut) ei saa naista millään. Tai no, saahan sitä rumakin olla, kun ei oo runnkku...

Mutta kun oon ruma runkku, niin täytynee turvautua siihen ainoaan naiseen joka ymmärtää aina antaa: nyrkkikyllikkiin.

sama kuin edellinen kirjoitti:

siis olit nainen? mikä nykyään olet?

• Käsitteet kuntoon

Elikkä jos oot telonut itsesi ja tuut baariin keppien kanssa konkaten, niin joku hellämielinen täti vie sut kotiinsa istuu ilman housuja naamas päälle ja laittaa kikkesis suuhunsa. Tai jos vaikka skiniporukka hakkaa sua kadulla, mutta jotenkin melkein ehjänä pääset karkuun ja joku pimu sen näkee ja että niitä oli jotai 15 ja sä yksin, niin voit saada siltä pimppaa kun se haluaa lohduttaa sua kaltoin kohdeltua.

Mut sun täytyy olla sen näköinen, että muuten saisit ilman sääliä jos olisit kunnossa. Ei surkeet saa ees kyrpä kipsissä.

• Heebo

Eli säälipillua voivat saada vaan ne, jotka saavat sääli(mä)töntä pilluakin.

Copy that, over and out. Kaipaamaan vaan jäin niitä naisten vastauksia, mutta vaikuttavatpa ilmeisen haluttomilta vastaamaan. Mistä johtunee ?

• sp:a

on sitä kun ukko vinkuu ja vinkuu aikansa ja vaikkei itellä halutakkaa niin pakko lopulta säälistä antaa ja se on pikis eli n5min.. siinä sitten näytellään oikein kympillä ja just ku ite ois mukana niin tais tulla jo..Että sitä se on..

• Heebo

Siinähän tuli kutakuinkin kaikki vastaukset kysymyksiini, omalta osaltasi...

Eli SP:tä annetaan omalle miehelle, kun se vinkuu, ihan että pääsis rauhaan.... tämä selvä, tämä selvä...

Vaan entäs kun muistan yhden tutun sanoneen, että hänkin on SP:tä saanut, ja todella vahvasti epäilen että hän tarkoitti silloista seurustelukumppaniaan, en ainakaan usko...

Eli jotkut muut naiset antaa SP:tä muillekin kun omalle miehelle...

• sp:sta
        Heebo kirjoitti:

Siinähän tuli kutakuinkin kaikki vastaukset kysymyksiini, omalta osaltasi...

Eli SP:tä annetaan omalle miehelle, kun se vinkuu, ihan että pääsis rauhaan.... tämä selvä, tämä selvä...

Vaan entäs kun muistan yhden tutun sanoneen, että hänkin on SP:tä saanut, ja todella vahvasti epäilen että hän tarkoitti silloista seurustelukumppaniaan, en ainakaan usko...

Eli jotkut muut naiset antaa SP:tä muillekin kun omalle miehelle...

...Noh miesten olen kuullut tästä myös keskustelevan ja säälipillu on heidän mielestään sitä kun ois panetus ja ei ketään hyvää näköpiirissä, niin pokataan se kaikkein varmin ja se vähemmän hyvännäkösin..Ettäs säälipillu kelpaa keltä vaan.. Että käytetään siis naista vain tyhjennysastiana..hip hei..Kukaan nainenhan ei tietoisesti ainakaan varmaan anna sp:a kuin seurustelusuhteissa..

• Heebo
        sp:sta kirjoitti:

...Noh miesten olen kuullut tästä myös keskustelevan ja säälipillu on heidän mielestään sitä kun ois panetus ja ei ketään hyvää näköpiirissä, niin pokataan se kaikkein varmin ja se vähemmän hyvännäkösin..Ettäs säälipillu kelpaa keltä vaan.. Että käytetään siis naista vain tyhjennysastiana..hip hei..Kukaan nainenhan ei tietoisesti ainakaan varmaan anna sp:a kuin seurustelusuhteissa..

...niin eihän silloin koko käsite SP oikeastaan pidä paikkaansa. Jos mies ottaa sen mitä saa, mutta muija ei kuitenkaan säälistä anna, niin eihän se silloin mitään SP:tä ole. Eli ollakseen SP:tä, P:tä pitää antaa nimenomaan tietoisesti SP:nä.

Höh, tyhmä käsite...

• 4kymppinen
        sp:sta kirjoitti:

Selitys voi löytyä tästäkin. Naiset inhoaa sitä kun mies kehuu kauheesti itseään ja on niin olevinaan.
        Jotkut naiset tykkää reppanoista, koska he ovat niin kuin edellisen vastakohtia. Kaikessa kurjuudessaankin he vetoavat rehellisyydellään. Mieti jotain nelikymppistä yksinhuoltajaäitiä (ammatiltaan vielä hoitsu tai jotain), joka kuuntelee jotakin parikymppistä poikaa, joka itkee sitä kun tytöt ei ole koskaan antaneet. No jo on ihme, jos ei äitee ota syliin...

Hyvä ja vetoava reppana on sellainen, jonka nainen kuvittelee saavansa oikeille raiteille antamalla vähän namia. SP:ssä on monen suhteen alku. Toinen juttu on sitten kuinka kestävän.

Selvähän se, että tietoisesti ei SP:tä haluta antaa, mutta ihminen on hyvä keksiin tekosyitä. SP:n antaja sanoo, että hän antaa koska hän haluaa sitä itse, mutta kimmoke on lähtenyt säälistä.

Muistatko tän suomalaisen Mombasa-leffan, joka tuli hiljan telkusta? Siinä tyypin muija antoi tän tyypin kaverille säälistä kun tajusi tän kuolevan kohta ja kun se sanoi, ettei ollut koskaan saanut naista vaikka oli olevinaan niin kova jätkä. Ja huomaa, se jätkä ei sitä itse pyytänyt.

Just ihan tyypillinen tilanne tosielämässäkin. Ei siinä tarvitse ruikuttaa mitään. Kun koulun komein kundi jätetään, niin siihen tulee pitkä jono likkoja "säälimään".

Sanotaan, että anovalle annetaan, mutta seksin suhteen pätee, että mitä enemmän kerjää niin sitä vähemmän saa.

• tonokki

Jos olet elämää vahvasti kokeva, vähän taiteellinen, itsarin yritystä kokeillut boheemi surkimus ja käsittelet yksityiselämäsi dilemmaa ja paradokseja avoimesti baarissa (=vuodatat ja tilität niin perkeleesti), niin aina sieltä joku löytyy, kenen hoivavietti napsahtaa päälle, ja illanmittaan sitä SP:täkin jo irtoaa.
      Alkoholismia ja päättynyttä ihmissuhdetta kannattaa käyttää harkiten, ne ei enää välttämättä iske kaikkiin.

• Nainen

Tuli mieleen että olenkohan hakenut säälimunaa kun olen kerran tilittänyt ja itkeskellyt baarissa miehelle ja tämä tuli sitten yöksi? Joo, niin se taitaa olla... En kyllä toiste enää tossa mielentilassa tee mitään vastaavaa, aika huono juttu oli...

• Heebo
        Nainen kirjoitti:

Tuli mieleen että olenkohan hakenut säälimunaa kun olen kerran tilittänyt ja itkeskellyt baarissa miehelle ja tämä tuli sitten yöksi? Joo, niin se taitaa olla... En kyllä toiste enää tossa mielentilassa tee mitään vastaavaa, aika huono juttu oli...

...kun säälimuna. Kuvaamasi on ihan normaalia naisten toimintaa eikä siitä voi mielestäni mitenkään samaistaa säälipilluun käsitteeseen.

Ei mies koskaan säälistä anna, tai ainakin mun on vaikeaa sitä uskoa, siis ihan noin vain empatiasta naista kohtaan. Voihan sitä aina antaa naisen näin ymmärtää, mutta todellinen tarkoitus on käyttää naista "tyhjennysastiana" niin kuin "sama Nainen" tuossa yhdessä viestissä sanoi.

• 4kymppinen

Voisit alkajaisiksi lopettaa itsesi säälimisen, jos SP:tä ei kerran tipu. Opettele pitämään itsestäsi ja pidä arvossa sitä, mitä osaat. Osaat sä ainakin kirjoittaa ja ilmaista itseäsi vaikka vähän kurjistelevissa merkeissä. Tai voit sä tietysti heittää vähän lisää pökköä pesään ja julkaista mustaa huumoria pursuavan kirjan "Mies, joka ei saanut edes säälistä". Siinä tietysti heität piikkiä nykyajan pinnallisuutta vastaan, joka ylikorostaa ulkonäköseikkoja jne. Moni nainenkin samaistuisi kirjoittajan ajatuksiin ja voipi siinä käydä niinkin, että kun siinä jakelet omistuskirjoituksia, saat vastineeksi naisilta puhelinnumeroita. ;-) Ei säälistä vaan ihailusta.

• Heebo

Uteliaisuuttanihan mä tässä lähinnä kyselen, mitä nyt heitän jotain itseironista kommenttia väliin... En mä tässä nyt vonkaamassa ollut !

Hupaisa idea tämä kirjailijajuttu. Ei se liene takuukeino naisten saamiseen, paitsi ehkä runoilijoille ja muille "elämäntapakirjailijoille". Eikös tää ole tunnettu juttu, että kyynikot ei koskaan naista saa, sen takiahan niistä on kyynikoita tullutkin...

Olipahan positiiviseen sävyyn kirjoitettu juttu sulla muuten !

• 4kymppinen
        Heebo kirjoitti:

Uteliaisuuttanihan mä tässä lähinnä kyselen, mitä nyt heitän jotain itseironista kommenttia väliin... En mä tässä nyt vonkaamassa ollut !

Hupaisa idea tämä kirjailijajuttu. Ei se liene takuukeino naisten saamiseen, paitsi ehkä runoilijoille ja muille "elämäntapakirjailijoille". Eikös tää ole tunnettu juttu, että kyynikot ei koskaan naista saa, sen takiahan niistä on kyynikoita tullutkin...

Olipahan positiiviseen sävyyn kirjoitettu juttu sulla muuten !

Pilke silmäkulmassa on varmaan tässä jokaisella, joka on SP:stä puhunut.

Olen muuten itse koittanut tota runoilemista. Takuuvarma konsti on ollutkin. Mä en tarkoita sitä, että naiset jonottaisi mun sänkyyn kun vähän runonpätkää vilauttaa. Tarkoitan vaan sitä, että sillä on niin hirveän helppo saada keskustelu alulle, että ottaa paperilapun muina miehinä esille ja kysyy mitä mieltä on mun uusimmasta runosta. Mä aloitin ihan kilteillä runoilla, mutta huomasin pian, että vaikka ventovieraale naiselle ei saa missään tapauksessa mennä hölöttään mitään tyhmiä seksijuttuja, niin eroottissävyiset runot on saaneet naiset haukkoon henkeään, että ooks mä oikeesti kirjoittanut tän itse. Siitä lähtien mä olen voinut olla varma, että mun ei tarttee öitäni yksin nukkua. Siis niin kuin pitkällä tähtäimellä. Yhden illan juttuja ei tuokaan taannut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe