Ykköskuski pihalle!

Hetivaihtoon

Syvissä vesissä mennään ja kyllä oli huono valinta ottaa tämä Esapuska Lappi Toyotalle, kun yhdessä kisassa onnistuu pääsemään maaliin, niin toisessa sitten jo pusikko raikaa, jos haluavat Toyotalla menestystä, niin syytä kyllä vaihtaa tuolle paikalle kuski ja pikaisesti.

12

563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalsaritvaihtoon

      no kenet ottaisit?

      • vaikkaSimoLampinen

        Loeb olisi hyvä valinta jos se vaan olisi mahdollista mutta erittäin noloa esim. Latvalan kannalta kun eläkeläinen vetäisi häntä pataan säännöllisesti


      • puuppolassakuiskitaan

        Tuoltahan ne löytyy tulosluetelosta vaihtoehdot kolme WRC2 kuskia pistää pataan Lappia, nyt onkin tulossa mahtava neljäs sija WRC2 luokassa.

        Rovanperän Kalle on todennäköisesti Toyotalla ensikaudella Lapin tilalla!


    • UlkoRekry

      EI noita Suomi-spedejä kannata talliin palkata. Tuloksena vain sellaista pikkunättiä ajoa vailla menestystä.

    • riksup

      no larvala jää pian eläkkeelle mitään saavuttnuneena kuskina

    • 2huonointa

      Tämä on viimenen kausi ainakin Toyotalla, ja toivottavasti Lapillakin.

    • liikaavauhtia

      Kukaan ei tunnusta sitä löytämäänsä kiven oikeaa kokoa enää.

    • ajotajettu

      Loeb nähty neuvottelemassa ajopaikasta Toyotalle itse Toyodan kanssa, mahdollisesti korvaa Esapekan kunhan saa purettua rallicross sopimuksen.

    • sesiitä

      Nyt Loeb nähty neuvottelemassa ajopaikasta Toyotalle itse Toyodan kanssa, mahdollisesti korvaa Esapekan kunhan saa purettua rallicross sopimuksen.

    • Rotkoon_meni

      Valehteli muuten ylelle ulosajonsa, "suistui ojaan ja ei päässyt pois sieltä!" Kyllä se auto oli kyljellään, kenties vielä katon kautta pyörähtänyt ja se oli rotkossa, varmaan tarvi nosturilla nostaa se pois sieltä, keskeytyksen syykin muka mekaaninen, no ei sillä sinänsä ole merkitystä, mutta tilastojen kannalta kyllä, niin näkee paljoko kerkiää ulosajoja tehtailemaan ennen ajojen päättymistä

    • Vaappuvatuhnu

      Elekää nyt hyvää miestä haukkuko kun tuhnulla auto(?)lla joutuu poloinen ajamaan! Kilpailukykyisen ralliauton tekeminen Yariksesta nyt vain rikkoo fysiikan lakeja. Eikö siinä muka ole tarpeeksi rangaistusta että joutuu jollain vaappuvalla Tojottimella hirnuuttamaan ankarissa aavikko-oloissa?

      • alivieskanarska

        älä sinä hyvää autoa hauku! tojota on noista ainoa auto kaikki eurooppalaiset ja korealaiset on paskaa! se on nimen omaan miehessä vika jos ei tojotalla tule tulosta! nyt esa pekka ryhdistäydy hyvä mies ja käsi pois housuista! hyvä auto sinulle on annettu niin aja sillä saatana!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3189
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2801
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2618
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2588
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2466
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2305
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1753
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1707
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1560
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe