Jasmin Mäntylä Iltapäivälehdessä -kylmää kyytiä

Kengurukeppi

Lunta tulee Mäntylälle tupaan IP lehden kommenttiosiossa. Mutta Jasmin ei välitä, hänelle kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta.

Jasminin oikeat murheet ovat nyt miten joillain ei ole oikeita murheita.

60

2145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ongelmallisuus

      ”Pyörittelen silmiäni aina, kun luen joidenkin julkkisten vähäpätöisistä ”ongelmista” ja ”murheista”. Ja kyllä, nuo lainausmerkit ovat tuossa täysin oikeissa paikoissa.”

      Siinä mielessä oikeassa, että Jasulla niitä ongelmia riittää. Ite ei sitä vaan tajua kun persoonallisuushäiriö on niin vakavaa sorttia.

      • Meillä on jasminille uutisia! Jotkut muut pyörittelevät silmiään kun intialainen vinttilötjäke pyllähtää märälle Nallikarin mättäälle tyhjää täynnä olevan mielen ja piknik-korin kanssa tilittämään maailmalle kuinka seksi on täydellistä mielikuvitusmiesystävän kanssa.


      • MielipuoliMyllytullista
        JättiKlitta kirjoitti:

        Meillä on jasminille uutisia! Jotkut muut pyörittelevät silmiään kun intialainen vinttilötjäke pyllähtää märälle Nallikarin mättäälle tyhjää täynnä olevan mielen ja piknik-korin kanssa tilittämään maailmalle kuinka seksi on täydellistä mielikuvitusmiesystävän kanssa.

        Minä pyörittelen takasilmääni.


    • Jasujamedia

      Ei Jasua tuntemattomien hölmöjen mielipiteet haittaa. Se elää onnellisena rakkaansa kanssa, ne asuu avoliitossa ja saa joka uutisoinnilla lukijoita sen blogiin. Jasu on yksi niistä harvoista joista kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta. Ei se mediaa mollaa ikinä.

      • Mediannuolija

        Ei mollaa mediaa kun pelkää et toimittajat paljastaa Jassun syvälle kätkettyjä rumia salaisuuksia, hahahaaa!


      • mielipuolikas

        joo se on tosi onnellisen nakoinen, mut onko joku hetki ettei ole ollut onnellisen nakoinen?


    • Pyörittelen.silmiäni

      Jassun suurin ongelma oli kun papsu ei ottanut mukaansa kapakkaan. Ongelma oli niin suuri et itsarin yritykseks meni ja olis onnistunutki ellei papsu olis ehtinyt väliin. Muillahan ei Jassun mukaan noin valtavia ongelmia ole.

      • expatti.pat

        Papsu ei huolinut tyämiesten klupille Jassu-Rassua, tapaus muistetaan.

        Jassun on täytynyt mokata siellä klupilla todella raskaasti jotain, kun muuttui ei-toivotuksi henkilöksi..Meinaan että britit ei pienistä kännimokista vedä herneitä nokkaansa, kunhan mokaaja osaa pyytää joskus anteeksikin..Eikä tosiaankaan noilla klupeilla ketään ryhdytä vierastamaan, varsinkaan ketään jäsenen puolisoa...pitää tapahtua jotain tosi rankkaa, että näin kävisi..

        Muistamme myös, kuinka Jassu-Rassu kohkasi ennen häitä, kuinka hän pääsee klupiMME hallitukseen..toisin kävi , eikä kuultu myöhemmin lisää.

        Buahahahahah :D


    • VoiSurkeuttaJasmin

      Tuo Jasminin vuodatus siis kohdentuu Sieppiin, joka on avautunut viime vuodestaan omassa blogissaan. Jasmin ei kestä katsella Siepin kauneutta, shampanjan virtaamista ja luksusulkomaanmatkoja. Jasmin tuntuu myös kommentoineen Siepin blogia, bitch please nicillä. Jasmin ei ymmärtänyt oikein Siepin juttua, Sieppi kun on halunnut pitää ne henkilökohtaiset asiansa medialta piilossa, asia jota Jasmin ei pysty käsittämään. Jasmin sitten päätynyt juoruilemaan Siepistä tämän selän takana #Jasminstyle.

      • VoiSurkeuttaJasmin

        JM: Pyörittelen silmiäni aina, kun luen joidenkin julkkisten vähäpätöisistä ”ongelmista” ja ”murheista”. Ja kyllä, nuo lainausmerkit ovat tuossa täysin oikeissa paikoissa.

        En tiedä, olenko edes teininä ollut täysin tietämätön niistä oikeista haasteista ja suruista, joita meistä jokainen joutuu kohtaamaan elämänsä aikana. En ole muistaakseni ikinä ollut niin ulkona todellisuudesta, että olisin kuvitellut elämän olevan pelkkää ruusuilla tanssimista, shamppanjan nauttimista ja pilvilinnoissa leijailua.

        Ihmiset joutuvat kohtaamaan elämänsä aikana sekä henkisiä että fyysisiä ongelmia. Sairastumista, kuolemaa, väkivaltaa (niin henkistä kuin fyysistäkin), syömishäiriöitä, masennusta, itsetuhoisuutta, raastavia eroja, onnettomuuksia, rahaongelmia, hyväksikäyttöä, julmuutta jne. Kaikki nuo edellä mainitut asiat ovat todellisia/oikeita murheita ja niiden edessä ihminen on ainakin hetkellisesti täysin voimaton.

        Julkisuus ei ole OIKEA ongelma sen takia, että siitä pääsee myös eroon. Se onnistuu loppujen lopuksi aika helposti: hankkimalla normaalin työn, vaihtamalla yhteystiedot ja sulkemalla kaikki sosiaalisen median tilit/kanavat. Niin ja tietysti lopettamalla blogin, jolloin kirjoituksiasi ei enää lainata eri medioihin.

        Ja ei, minulla itselläni ei ole normityön hankkimisen lisäksi mitään syytä tehdä noita muita juttuja – en nimittäin koe julkisuutta negatiivisena asiana. Olen tottunut siihen ja suoraan sanottuna se on auttanut minua useankin eri asian suhteen elämäni aikana.

        Olen läheisteni kautta oppinut niin paljon niistä elämän oikeista murheista, etten vain yksinkertaisesti siedä turhasta valittamista. Se, että ihmiset juoruavat selkäsi takana tuntuu pieneltä jutulta silloin, kun esimerkiksi sinulle rakas ihminen sairastuu, kärsii tai kuolee. Se, että elämäsi on välillä liian kiireistä vaikuttaa mitättömän pieneltä ongelmalta silloin, kun kuulet puhelimessa läheisesi joutuneen vakavaan onnettomuuteen.

        Juuri noiden oikeiden ja lopullisesti elämään vaikuttavien murheiden takia en ota stressiä mistään turhasta, en välitä juoruista tai rumista puheista, en murehdi pikku juttuja enkä todellakaan valita jostain, johon voin itse vaikuttaa. Haluan nauttia elämän pienistä iloista, näyttää ihanille tyypeille sen, kuinka heistä tykkään ja arvostaa jokaista päivää. Haluan iloita kaikesta hyvästä ja jos joku edes yrittää tuoda typeriä pieniä ongelmia elämääni, en hyväksy sitä.

        ”Elämän oikeat ongelmat ovat niitä, joihin et voi itse vaikuttaa – eivät niitä, jotka voit itse muuttaa.”

        Jasmin xxx


      • Please.Jasu
        VoiSurkeuttaJasmin kirjoitti:

        JM: Pyörittelen silmiäni aina, kun luen joidenkin julkkisten vähäpätöisistä ”ongelmista” ja ”murheista”. Ja kyllä, nuo lainausmerkit ovat tuossa täysin oikeissa paikoissa.

        En tiedä, olenko edes teininä ollut täysin tietämätön niistä oikeista haasteista ja suruista, joita meistä jokainen joutuu kohtaamaan elämänsä aikana. En ole muistaakseni ikinä ollut niin ulkona todellisuudesta, että olisin kuvitellut elämän olevan pelkkää ruusuilla tanssimista, shamppanjan nauttimista ja pilvilinnoissa leijailua.

        Ihmiset joutuvat kohtaamaan elämänsä aikana sekä henkisiä että fyysisiä ongelmia. Sairastumista, kuolemaa, väkivaltaa (niin henkistä kuin fyysistäkin), syömishäiriöitä, masennusta, itsetuhoisuutta, raastavia eroja, onnettomuuksia, rahaongelmia, hyväksikäyttöä, julmuutta jne. Kaikki nuo edellä mainitut asiat ovat todellisia/oikeita murheita ja niiden edessä ihminen on ainakin hetkellisesti täysin voimaton.

        Julkisuus ei ole OIKEA ongelma sen takia, että siitä pääsee myös eroon. Se onnistuu loppujen lopuksi aika helposti: hankkimalla normaalin työn, vaihtamalla yhteystiedot ja sulkemalla kaikki sosiaalisen median tilit/kanavat. Niin ja tietysti lopettamalla blogin, jolloin kirjoituksiasi ei enää lainata eri medioihin.

        Ja ei, minulla itselläni ei ole normityön hankkimisen lisäksi mitään syytä tehdä noita muita juttuja – en nimittäin koe julkisuutta negatiivisena asiana. Olen tottunut siihen ja suoraan sanottuna se on auttanut minua useankin eri asian suhteen elämäni aikana.

        Olen läheisteni kautta oppinut niin paljon niistä elämän oikeista murheista, etten vain yksinkertaisesti siedä turhasta valittamista. Se, että ihmiset juoruavat selkäsi takana tuntuu pieneltä jutulta silloin, kun esimerkiksi sinulle rakas ihminen sairastuu, kärsii tai kuolee. Se, että elämäsi on välillä liian kiireistä vaikuttaa mitättömän pieneltä ongelmalta silloin, kun kuulet puhelimessa läheisesi joutuneen vakavaan onnettomuuteen.

        Juuri noiden oikeiden ja lopullisesti elämään vaikuttavien murheiden takia en ota stressiä mistään turhasta, en välitä juoruista tai rumista puheista, en murehdi pikku juttuja enkä todellakaan valita jostain, johon voin itse vaikuttaa. Haluan nauttia elämän pienistä iloista, näyttää ihanille tyypeille sen, kuinka heistä tykkään ja arvostaa jokaista päivää. Haluan iloita kaikesta hyvästä ja jos joku edes yrittää tuoda typeriä pieniä ongelmia elämääni, en hyväksy sitä.

        ”Elämän oikeat ongelmat ovat niitä, joihin et voi itse vaikuttaa – eivät niitä, jotka voit itse muuttaa.”

        Jasmin xxx

        Jassu juoruaa Siepistä tämän selän takaa. Ihanaa toimintaa ihmiseltä joka nyyhkyttää nettikiusaamisesta ja seläntakana pahan puhumisesta. Jassu, kaikki ihmiset eivät myy koko elämäänsä roskalehtiin. Jassukallehan ihan kaikki on härskisti myytävänä.

        Saran blogin kommentit:

        ”En oikein ymmärtänyt miksi vuotesi on ollut raskas? Siksi, että sinusta on juoruiltu? WHO CARES? Olen pitänyt sinua ihanasti iloisena ja jopa vahvanakin ihmisenä, mutta nyt jotenkin se että näytät ottavasi itseesi ihmisten kommentoinnin/juoruilun ei oikein vakuuta. Anna niiden kommentien jäädä omaan arvoon ja keskity nauttimaan elämästäsi.

        Se, että kirjoittelet kuinka olet saanut matkustella ympäri maailmaa, mikä on jo suuri siunaus sekin, mutta sitten valitat jostain tyhjänpäiväisistä juoruista. B**tch please! Älä kerää säälipisteitä vaan keskity johonkin muuhun ja arvosta sitä kuinka etuoikeutettu olet. Näillä kirjoituksilla keräät vaan enemmän Seiskan otsikoita.”

        sarasieppi 05.03.2018 20:20
        ”En todellakaan pahoita mieltäni ihmisten kommentointiin/juoruiluun. Eihän tämän bloginkaan pitämisessä silloin olisi mitään järkeä – hulluksi tulisin. 😀 Nämä ongelmat ovat olleet henkilökohtaisia asioitani, joita en sen suuremmin halua täällä avata.”


      • oivaltavaa
        VoiSurkeuttaJasmin kirjoitti:

        JM: Pyörittelen silmiäni aina, kun luen joidenkin julkkisten vähäpätöisistä ”ongelmista” ja ”murheista”. Ja kyllä, nuo lainausmerkit ovat tuossa täysin oikeissa paikoissa.

        En tiedä, olenko edes teininä ollut täysin tietämätön niistä oikeista haasteista ja suruista, joita meistä jokainen joutuu kohtaamaan elämänsä aikana. En ole muistaakseni ikinä ollut niin ulkona todellisuudesta, että olisin kuvitellut elämän olevan pelkkää ruusuilla tanssimista, shamppanjan nauttimista ja pilvilinnoissa leijailua.

        Ihmiset joutuvat kohtaamaan elämänsä aikana sekä henkisiä että fyysisiä ongelmia. Sairastumista, kuolemaa, väkivaltaa (niin henkistä kuin fyysistäkin), syömishäiriöitä, masennusta, itsetuhoisuutta, raastavia eroja, onnettomuuksia, rahaongelmia, hyväksikäyttöä, julmuutta jne. Kaikki nuo edellä mainitut asiat ovat todellisia/oikeita murheita ja niiden edessä ihminen on ainakin hetkellisesti täysin voimaton.

        Julkisuus ei ole OIKEA ongelma sen takia, että siitä pääsee myös eroon. Se onnistuu loppujen lopuksi aika helposti: hankkimalla normaalin työn, vaihtamalla yhteystiedot ja sulkemalla kaikki sosiaalisen median tilit/kanavat. Niin ja tietysti lopettamalla blogin, jolloin kirjoituksiasi ei enää lainata eri medioihin.

        Ja ei, minulla itselläni ei ole normityön hankkimisen lisäksi mitään syytä tehdä noita muita juttuja – en nimittäin koe julkisuutta negatiivisena asiana. Olen tottunut siihen ja suoraan sanottuna se on auttanut minua useankin eri asian suhteen elämäni aikana.

        Olen läheisteni kautta oppinut niin paljon niistä elämän oikeista murheista, etten vain yksinkertaisesti siedä turhasta valittamista. Se, että ihmiset juoruavat selkäsi takana tuntuu pieneltä jutulta silloin, kun esimerkiksi sinulle rakas ihminen sairastuu, kärsii tai kuolee. Se, että elämäsi on välillä liian kiireistä vaikuttaa mitättömän pieneltä ongelmalta silloin, kun kuulet puhelimessa läheisesi joutuneen vakavaan onnettomuuteen.

        Juuri noiden oikeiden ja lopullisesti elämään vaikuttavien murheiden takia en ota stressiä mistään turhasta, en välitä juoruista tai rumista puheista, en murehdi pikku juttuja enkä todellakaan valita jostain, johon voin itse vaikuttaa. Haluan nauttia elämän pienistä iloista, näyttää ihanille tyypeille sen, kuinka heistä tykkään ja arvostaa jokaista päivää. Haluan iloita kaikesta hyvästä ja jos joku edes yrittää tuoda typeriä pieniä ongelmia elämääni, en hyväksy sitä.

        ”Elämän oikeat ongelmat ovat niitä, joihin et voi itse vaikuttaa – eivät niitä, jotka voit itse muuttaa.”

        Jasmin xxx

        Tämähän on hyvä ja viisaita pointteja sisältävä kirjoitus.


    • Mäntylä.yäk

      Jassu ei todellakaan ota stressiä mistään turhasta, mummon kuolemakin surtiin kätevästi etukäteen. Joten kun sattui oleen uusi elämäni rakkaus meneillään, niin pääsi lentään ukon perään, suruajasta viis. Helka tosin huuteli tyttärensä perään tosi vihaisena.

      • supermegaklitta

        LOL just niin


    • höpöhöpöhöpöjuttu

      Lue Jassu ajatuksen kanssa myös höpinöittesi aiheuttamat kommentit lehdestä!!

    • Ihmettelen.kö

      Näkyy Ip lehteä lukeva populaatio olevan kallellaan näkemykseen, että Jasu on tuhnumaineinen petturibimbo. Vaikka Jaskahan on rehti ja kiva, ei ikinä edes valita vaan on aina positiivinen happygirl, eikä ainakaan puhu kenestäkään pahaa selän takana.

    • parhaatmuffinssit

      Nyt oli leivottu muffinseja.Hieman olivat likilaskuisen näköisiä. Tosin makuhan se ratkaisee.
      Mutta, jos haluaa todella hyvän makuisia ja meheviä muffinseja, niin kannattaa googlettaa ohjeet sellaisesta kuin "Kinuskikissa". Se on Suomen suosituin leivontayhteisö. Sieltä löytyy leivonnaisten ohjeita kuvien kera. Yksi todella hyvä ohje on "Isänpäivän suklaamuffinsit" Nimestä ei kannata välittää, sillä noita muffinsseja voi toki syödä milloin vain. Ohje vain on niin hyvä.
      Muffinsit ovat todella näyttävän näköiset, kun niihin pursottaa kinuskivaahtoa päälle sekä siivilöi hieman sen päälle kaakoajauhetta ja pinnalle puolukoita ja suklaakirjaimia.
      Nam!

      • Detaljit

        Se pursote, täytyykö foodiemaisesti pursottaa vai voinko vain lätkäistä päälle pöllön oksennuksen näköiseksi kasaksi?


      • vinttimöllin_ÄO
        Detaljit kirjoitti:

        Se pursote, täytyykö foodiemaisesti pursottaa vai voinko vain lätkäistä päälle pöllön oksennuksen näköiseksi kasaksi?

        Tärkeää on myös ottaa kuva siitä aikaansaannoksesta ja ladata se instaan. Yhtä tärkeää on käyttää häsäriä #niinhyvää jotta ihmiset jotka etsivät hittejä häsärillä #niinhyvää löytävät kuvan. Tuohan se häsärin tarkoitus on, mitä vinttiloinen ei tosin itse tajua.


      • parhaatmuffinssit
        Detaljit kirjoitti:

        Se pursote, täytyykö foodiemaisesti pursottaa vai voinko vain lätkäistä päälle pöllön oksennuksen näköiseksi kasaksi?

        Kun luet ja katsot ohjeen, niin havaitset, että kinuskivaahto pursotetaan pursottimen kautta. Ihan samaan tapaan kuin oikeat leipuritkin koristelevat esim. kakkunsa.
        Suosittelen, että tutustut kertomaani ohjeeseen, niin asia ei jää sinulle epäselväksi.


    • SäätäväJassu

      Onnellisessa parisuhteessa kukaan ei lähde säätämään kenenkään toisen kanssa, lataa Jassu, mutta sääti itse mm pikkolon kanssa vaikka eli onnellisessa parisuhteessa uunituoreen aviomiehensä kanssa! Ja sääti sitten myöhemminkin niin että oli palattava maitojunalla takas mamman helmoihin.

      • niin.läpinäkyvää

        Ja sääti oikein tosissaan somessa, kun yritti Papsun kanssa naimisissa ollessaan vikitellä sitä yhtä komeaa skottimiestä, joka harrasti vaellusta ja ulkoilmaelämää..

        Ei kiinnostunut skottimies Jassusta. Ei vaikka Jassukin yhtäkkiä innostui vaeltelusta ja "vuorikiipeilystä" ja oli somessa niin reipasta tyttöä, niin reipasta tyttöä...

        Ihmeen kauan Papsu jaksoi tota naista sietää.


    • Antaisaussille

      Jassu säätäis Rikunkin kanssa koska vaan jos aussi vilkaisiskaan siihen päin.

    • Nöyrästi

      Ei kai saisi simpelille nauraa, mutta tuo Jassun selitys pettämisistään. ”Se on kaikki mitä silloinkin tarvitsen”. Niin. Niinhän se on. Ja Jasukki se tarvitsee ja ottaa tilaisuudesta vaarin... Tuohon tahattomasti lipsahtaneeseen vitsiin voisin pikkuisen tirskahtaa, jos saisin luvan.

      • patalappusentään

        "Nöyrästi", näkyy jopa copy paste olevan ylivoimaista. Näin oikein: ”Se oli kaikki, mitä silloin tarvitsin”. Sinun kommenttisi aiheuttaa melkoista myötähäpeää ilman kenenkään lupaa. Virkkaaminen sopii sinulle huomattavasti paremmin...


      • Nöyrästi
        patalappusentään kirjoitti:

        "Nöyrästi", näkyy jopa copy paste olevan ylivoimaista. Näin oikein: ”Se oli kaikki, mitä silloin tarvitsin”. Sinun kommenttisi aiheuttaa melkoista myötähäpeää ilman kenenkään lupaa. Virkkaaminen sopii sinulle huomattavasti paremmin...

        Ok, pyydän anteeksi.


    • JasunOnkelma

      Jassunhan ei pitäny seurata muiden asioita vaan keskittyä pelkästään omaan napaan. Noinhan se kirjoitteli jokin aika sitten, kuitenki pyörittelee jatkuvasti silmiään milloin kenenki julkkiksen asioille. Muillahan ei oikeita ongelmia olekaan kuin vain Jassulla jolle porttikielto työmiesten klupille oli kertakaikkisen ylitsepääsemätön ongelma. Että suhteuttakaa siihen, pölvästit, älkääkä valittako turhasta!

    • Jassumokaaaina

      Ei voi kuin pyöritellä silmiään sille kuinka Mäntylä nolaa itsensä kerta kerran jälkeen pahemmin ja pahemmin. Ei todellakaan opi mistään mitään eikä itsensä nolaamiselle näy olevan mitään rajaa!

      • Hauska.iltasatu

        Tämä Mäntylä kuin kepeä verso Tuksusta. Aina kuitenkin kun luulee ettei rima voi aleta niin yllättää.


    • Kfjh7466gjgh

      OLIpa hyvä tuo Mäntylän teksti! Hatun nosto hälle!

      • Viiva.hatussa

        Ai, ootkos osallistunut Mäntylän hattubileisiin? Kunnon känni ja hassut hatut, jeee!


      • EeroParka
        Viiva.hatussa kirjoitti:

        Ai, ootkos osallistunut Mäntylän hattubileisiin? Kunnon känni ja hassut hatut, jeee!

        Vieläkö Eerolla riittää hassuja hattuja lauantain jurribileisiin, hhaha! Ja vieläkö se viitsii juottaa noita kahta.


    • Pöpileisiin

      Eerolle ei oo päästy hassuttelemaan joten nyt on instan mukaan lähdetty kaupungille pämppäämään. Onkohan lähikapakissa pipobileet?

    • Minustaeituohonelämään

      Kirjoittaja: “Jassunhan ei pitäny seurata muiden asioita vaan keskittyä pelkästään omaan napaan. Noinhan se kirjoitteli jokin aika sitten, kuitenki pyörittelee jatkuvasti silmiään milloin kenenki julkkiksen asioille. Muillahan ei oikeita ongelmia olekaan kuin vain Jassulla jolle porttikielto työmiesten klupille oli kertakaikkisen ylitsepääsemätön ongelma. Että suhteuttakaa siihen, pölvästit, älkääkä valittako turhasta!”

      Tuota samaa en ymmärrä. Jasu haluaa olevinaan pitää huolta vain omista asioistaan ja moralisoi muita tekemään samaa -ja mitä sitten tekee Jasu? Työntää nenänsä kaikkien julkkisten asioihin. Vieläpä selän takana. Haukkuen. Siis mitä ihmettä?! Kuka kehtaa toimia noin?

      • Syöpähoidossa

        . Jasminille on soitettu läheisten kokemista murheista. Se on varmasti tämmöisen taviksen murheita paaljon isompi juttu.


      • Jassunmurheet
        Syöpähoidossa kirjoitti:

        . Jasminille on soitettu läheisten kokemista murheista. Se on varmasti tämmöisen taviksen murheita paaljon isompi juttu.

        Senkö takia lähdettiin iloisena kaupungille vetään nuppi täyteen?


      • ethäntoki

        "Minustaeituohonelämään", mitäpä luulet, kuulutko porukkaan: "Vieläpä selän takana. Haukkuen. Siis mitä ihmettä?! Kuka kehtaa toimia noin? "


    • Pyöriipyörii

      Minä pyörittelen silmiäni Jassun puuhille, tekemisille ja sanomisille. Hyvä että päässä vielä pysyvät!

    • tyytytii

      Ymmärrän tuota kritiikkiä Sieppoa kohtaan, oli se kommentaattori nyt kuka vaan. Sara vaan matkustelee, mihinkä unohtui Kampin kauneushoitolan meikkaajamaskeeraajan duunit, joita niin kovasti mainosti.

      • Silmiensä.pyörittäjä

        Jassu se "kritisoi" kateellisena kaikkia muita ö-luokan julkkiksia vaikka ed. Blogissaan kehui kuinka hoitaa vaan omat asiansa eikä puutu muiden asioihin, ei kritisoi, arvostele eikä hauku ikinä, koskaan, milloinkaan muita!

        Missäs ne Jaskan duunit muuten on? Ettei olis taas mielikuvitusjuttuja.


    • Jasmininjutut

      Jasmin keksii aina valitettavaa, yleensä toisten asioista ja yrittää samalla vakuuttaa että itse on niiiin onnellinen. Jälkeenpäin aina tilitys Seiskassa, että miten asianlaita OIKEASTI oli hänen osaltaan.

      • Outo.on

        Niinpä. Jokaikinen Jassun hyvä parisuhde onkin oikeesti ollut yhtä helvettiä alusta alkaen. En ymmärrä miksi se sellaisissa suhteissa on edes jatkanut ja kaiken huipuksi vielä koko ajan pettänyt. Ihan sairasta. Miksei vaan kävele suhteesta pois, suhteethan ovat kaikki aina olleet lyhyitä, muutaman kuukauden pituisia joten mitään syviä tunnesiteitä ei ole edes kerinnyt syntyä. On kyllä outo tyyppi.


      • mielisairas_model
        Outo.on kirjoitti:

        Niinpä. Jokaikinen Jassun hyvä parisuhde onkin oikeesti ollut yhtä helvettiä alusta alkaen. En ymmärrä miksi se sellaisissa suhteissa on edes jatkanut ja kaiken huipuksi vielä koko ajan pettänyt. Ihan sairasta. Miksei vaan kävele suhteesta pois, suhteethan ovat kaikki aina olleet lyhyitä, muutaman kuukauden pituisia joten mitään syviä tunnesiteitä ei ole edes kerinnyt syntyä. On kyllä outo tyyppi.

        Siksi koska hän mieluummin valitsee satavuotiaan papparaisen kuin uuninpankon pyllytuuletuksen. Mutta tämä on tietty turhaa spekulointia koska hänen aivoituksista on mahdotonta saada selvää. Hän esimerkiksi aidosti kuvittelee että hänen 35 vuotta asustama rintamamiestalo on jonkinlainen kartano ja hän maailmalla tunnettu celebrity model joka kesän tullen "piipahtaa Oulussa" ottamassa kartanon pihalla aurinkoa ja valmistaa ihon polttamisen jälkeen #niinhyvää salaatin. Celebrity Model haluaa myös kuvata itsensä empaattisena ja hyväsydämisenä ihmisenä joka jatkuvasti julistaa niiden rrrrrrakkaiden tärkeyttä. Samaan aikaan hän hakkaa vihaisia viestejä jotka on suunnattu hänen kadehtimilleen ihmisille, mukaanlukien entiset aviomiehet ja seurustelukumppanit joiden kanssa esimerkiksi "seksi oli täydellistä".


    • heheheh

      En pyristele. Jasmin ei saa ketään ikäisiään. Kakki tietävät hänet. Vanhat ukot enää
      Jasminen perään.

    • on.varmaan.raskasta

      Jassun tekstistä paistaa läpi ääretön kateus Sieppiä kohtaan.

      En sano, että Sieppikään mikään meikkipussin terävin kajal-kynä olisi, mutta Jassu on yksinkertaisen lisäksi ilkeä. Siepistä en ole ilkeyttä ja pahantahtoisuutta havainnut.

      Voi voi.. Sieppi taitaa elää just sellaista elämää, mistä Jassu on haaveillut! Matkustelee joka kuukausi johonkin, ja tekee silloin tällöin televisiotöitä tai muuta pikku keikkaa...postailee instaan kuvia itsestään ja harrastuksistaan, jopa TIENAA installaan..sisustaa kotiaan ja lehdet kirjoittaa..

      Jassuhan on kuin sketsikopio, sellainen karvahattuversio :D

      • annalinkki

        Mistä olet tuollaisen käsityksen saanut, että Jassu olisi Siepille kateellinen jostain?


      • Nolojulkkisjuntti

        Hahhahhah. Hyvä kommentti. Ja niin totta.

        Vinkki Jasulle seuraaviin junttien hattupileisiin: karvahattu.


      • pentujenvapaapäivä
        Nolojulkkisjuntti kirjoitti:

        Hahhahhah. Hyvä kommentti. Ja niin totta.

        Vinkki Jasulle seuraaviin junttien hattupileisiin: karvahattu.

        Onpa lapsellinen kommentti.


      • Rekkamies
        pentujenvapaapäivä kirjoitti:

        Onpa lapsellinen kommentti.

        pitäydytääs ei-lapsellisissa kokkihatuissa.


      • karvalakkibileet

        Kyllä karvalakkibeleet olis paljon oikeampi ja nasevampi iloittelun muoto. Kuvaisi tuota porukkaa.


      • Sudenpennut
        karvalakkibileet kirjoitti:

        Kyllä karvalakkibeleet olis paljon oikeampi ja nasevampi iloittelun muoto. Kuvaisi tuota porukkaa.

        Ilolla seuraamme josko päästään karvahattuihin vai mihin päästäänkään, ei-lapsellisten lännen- ja kokkihattujen seuraamona. Keeppi esiin naftaliinistä.


      • tyhjänpäiväistä
        Sudenpennut kirjoitti:

        Ilolla seuraamme josko päästään karvahattuihin vai mihin päästäänkään, ei-lapsellisten lännen- ja kokkihattujen seuraamona. Keeppi esiin naftaliinistä.

        Eipä tätäkään ketjua muut jatka kuin sinä.


      • huperohöperö
        tyhjänpäiväistä kirjoitti:

        Eipä tätäkään ketjua muut jatka kuin sinä.

        Ja minä!! Hahahahaa


      • keskenkasvuisiin
        huperohöperö kirjoitti:

        Ja minä!! Hahahahaa

        Älä ny munaa itseäsi useammalla paljastuksella.


      • äly_hoi_älä_jätä_jassua

        Tällaiset pikkuseikat unohdetaan Jasmin "The Great Celebrity Model" Mäntylän blogissa ja hänen toimestaan täällä suomi24-palstalla. Hänen valheet paljastaneita on vain kaksi. Hän itse on suuri pyhimys, Myllytullin Äiti-Teresa joka välillä tuulettaa pyllyvakoa Patalaiskantiellä. Hän "The Great Celebrity Model" luo uuden käyttötarkoituksen hashtagille, hän ei koskaan vihaa ketään, hän ei koskaan hauku entisiä miehiään tai häntä kauniimpia, nuorempia ja menestyvämpiä suomalaisia julkkisnaisia.


      • Tetete
        tyhjänpäiväistä kirjoitti:

        Eipä tätäkään ketjua muut jatka kuin sinä.

        Ja sinä,


    • Että.oli.hauskaa

      Onko seuraavat hauskat kotibileet morsiuspartyt? Kaivetaan Jassun komerosta hääkeepit ja - hunnut, someen ratkiriemukas kuva Jassusta ja viiskymppisistä ukonrohjakkeista hunnut päässä, Jassu riemusta repeämäisillään, Jamppa sammumispisteessä ja Eero vaanimassa tilaisuutta takavasemmalla!

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      7839
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4482
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      27
      2188
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2099
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1915
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1765
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1669
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe