tämä on niin ärsyttävää!! nimeni on siis mona ja lausutaan ja kirjoitetaan yhdellä oolla. itse tykkään nimestäni kovasti. en ymmärrä mikä ongelma voi olla ettei kenellekään ulkopuoliselle mene jakeluun nimen lausuminen vaan aina moona, aina. olen kuullut myös ”monna, monica, monni, minna, muna..” kerran JUHA! älkää edes kysykö mistä se tuli?! olen niin kyllästynyt tähän etten jaksa enää edes korjata sitä. ainoastaan läheisimmät sukulaiset ja kaverit osaavat sanoa sen oikein. joululahjapaketeissakin on joka vuosi ainakin 5 lahjaa missä lukee ”moonalle”. korjaan aina uusille ihmisille alussa varmaan sata kertaa, että mona, YHDELLÄ oolla, mutta kun ei mene jakeluun niin ei näköjään mene. kuinka tyhmiä ihmiset on! onko teillä samanlaisia ongelmia nimenne kanssa? luen niitä mielihyvin! :)
nimeni lausutaan aina väärin!!
12
514
Vastaukset
- pyskiatri
Haha, sulla on Hyacinth Bucket syndrooma :D
- mona__
;))
- Problemsolved
Hanki parempi nimi.
- mona__
en.
Noo, eräs kaverini on Nina, toinen Erika ja Carinakin löytyy. Arvaa vaan, meneekö uusilla tuttavuuksilla kerrasta oikein...
Suomen kieli vaan on sellainen, että lyhyet vokaalit sanojen alussa tuppaavat pitenemään lausuttaessa.- mona__
mm, itsellä vaan jos jonkun nimi lausutaan tietyllä tavalla, niin haluan lausua sen juuri niin kuin se pitää, johtuu varmaan omasta nimestä ja ärsytyksestä kun kaikki lausuu sen väärin!
mona__ kirjoitti:
mm, itsellä vaan jos jonkun nimi lausutaan tietyllä tavalla, niin haluan lausua sen juuri niin kuin se pitää, johtuu varmaan omasta nimestä ja ärsytyksestä kun kaikki lausuu sen väärin!
Jatkossa esittäydy vaikka
"Terve! Minä olen Mona, niinkuin Mona Lisassa!"
Menisiköhän jakeluun. ; )- mona__
kokeillaan! :)
joskus olen miettinyt, että sanooko nämä kyseiset ihmiset maalaustakin ”moona liisaksi”, ei varmaan. mitä eroa normaalissa etunimessä sitten on?
- ja_lempinimesi_on
Saadaksesi itsellesi kivan lempinimen/nimet niin anna tilaa lempinimen syntyä. Joku niistä varmaan riffaa ja nappaa kivasti.
- mona__
hyvä idea!
Jollakin on vissiin kiva kommenttejani raportoida..
Anyway.. tulipa mieleeni tämä. http://www.feissarimokat.com/2013/07/maailmankansalainen/
Mikähän takia edellinen viesti poistettiin, erittäin raivostuttavaa toimintaa.- Jekyllll
Meidän luokalla oli lukiossa yksi Mona ja se oli kanssa puhekielessä välillä Mona ja välillä Muna jopa opettajien sanomana.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2364115Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t472857Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401820- 1071738
Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991711Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin161559Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e521530- 151470
Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1731447Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251252