nimeni lausutaan aina väärin!!

mona__

tämä on niin ärsyttävää!! nimeni on siis mona ja lausutaan ja kirjoitetaan yhdellä oolla. itse tykkään nimestäni kovasti. en ymmärrä mikä ongelma voi olla ettei kenellekään ulkopuoliselle mene jakeluun nimen lausuminen vaan aina moona, aina. olen kuullut myös ”monna, monica, monni, minna, muna..” kerran JUHA! älkää edes kysykö mistä se tuli?! olen niin kyllästynyt tähän etten jaksa enää edes korjata sitä. ainoastaan läheisimmät sukulaiset ja kaverit osaavat sanoa sen oikein. joululahjapaketeissakin on joka vuosi ainakin 5 lahjaa missä lukee ”moonalle”. korjaan aina uusille ihmisille alussa varmaan sata kertaa, että mona, YHDELLÄ oolla, mutta kun ei mene jakeluun niin ei näköjään mene. kuinka tyhmiä ihmiset on! onko teillä samanlaisia ongelmia nimenne kanssa? luen niitä mielihyvin! :)

12

571

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyskiatri

Haha, sulla on Hyacinth Bucket syndrooma :D

• mona__

;))

• Problemsolved

Hanki parempi nimi.

• mona__

en.

• Noo, eräs kaverini on Nina, toinen Erika ja Carinakin löytyy. Arvaa vaan, meneekö uusilla tuttavuuksilla kerrasta oikein...

Suomen kieli vaan on sellainen, että lyhyet vokaalit sanojen alussa tuppaavat pitenemään lausuttaessa.

• mona__

mm, itsellä vaan jos jonkun nimi lausutaan tietyllä tavalla, niin haluan lausua sen juuri niin kuin se pitää, johtuu varmaan omasta nimestä ja ärsytyksestä kun kaikki lausuu sen väärin!

• mona__ kirjoitti:

mm, itsellä vaan jos jonkun nimi lausutaan tietyllä tavalla, niin haluan lausua sen juuri niin kuin se pitää, johtuu varmaan omasta nimestä ja ärsytyksestä kun kaikki lausuu sen väärin!

Jatkossa esittäydy vaikka

"Terve! Minä olen Mona, niinkuin Mona Lisassa!"

Menisiköhän jakeluun. ; )

• mona__

kokeillaan! :)
        joskus olen miettinyt, että sanooko nämä kyseiset ihmiset maalaustakin ”moona liisaksi”, ei varmaan. mitä eroa normaalissa etunimessä sitten on?

• ja_lempinimesi_on

Saadaksesi itsellesi kivan lempinimen/nimet niin anna tilaa lempinimen syntyä. Joku niistä varmaan riffaa ja nappaa kivasti.

• mona__

hyvä idea!

• Jekyllll

Meidän luokalla oli lukiossa yksi Mona ja se oli kanssa puhekielessä välillä Mona ja välillä Muna jopa opettajien sanomana.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      24
      1386
    2. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      68
      1357
    3. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      96
      1161
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      73
      1072
    5. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      84
      759
    6. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      29
      718
    7. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      47
      713
    8. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      43
      646
    9. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      63
      646
    10. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      629
    Aihe