pennis juuttuus

munamies09

APUAAAAAAA!!!! mul jäi peenis kiinni imuriin kun runkkailin. porukat on tulos ja en saa sitä irti. vinkkejä? ÄKKKIÄ AUTAKAA!!!!!

10

720

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oottelerauhassa

      Onpas se pieni.

    • Totuudentorvi-_-

      Tervehdys kansalaiset, odottelitteko minua? Hienoa, sillä minä se olen, ainoa oikea Totuuden torvi on palannut. Tiedän kuinka janoatte kuulla minun täydellistä ja erehtymätöntä lausuntoa asiasta kuin asiasta, olenhan aina oikeassa.

      Mutta asiaan poikaseni, kuulehan minua. Ole mies ja tee se mikä jokaisen miehen tulee tehdä: penis jumissa imurissa? Puukko kauniiseen käteen ja penis poikki. Taas on yksi ongelma ratkaistu, aurinko paistaa ja elämä hymyilee ;)

    • munamies09

      em mä uskala, se sattuu varmasti iham vitsin paljo. mä haluun pitää pippelini turvassa. sitten en vois enään vetää käteen enään.

    • niksiPena

      Ei hätää hae jostain leka tai joku muu iso lyömäase. Hakkaat imurin paskaksi kikkelisi ympäriltä ja sitten viet imurin palaset äkkiä roskikseen ulos. Maanantaina ostat gigantista uuden imurin ja kerrot kotona että ne otti vanhan vaihdossa.

      • Totuudentorvi-_-

        Tervehdys Pena. Et taida ihan ymmärtää tilanteen vakavuutta. Kuka rikkoisi hyvän ja viattoman imurin tuollaisen takia. Miettipä hetki ja punnitse vaihtoehtoja. Veijari imurista, siinä on se diili, eikö vain? Tiedäthän kai, että imurit ovat tunnetusti kalliita?


      • niksiPena
        Totuudentorvi-_- kirjoitti:

        Tervehdys Pena. Et taida ihan ymmärtää tilanteen vakavuutta. Kuka rikkoisi hyvän ja viattoman imurin tuollaisen takia. Miettipä hetki ja punnitse vaihtoehtoja. Veijari imurista, siinä on se diili, eikö vain? Tiedäthän kai, että imurit ovat tunnetusti kalliita?

        Imureita ny saa 5 kympillä gigantista. En tiedä onko se sulle iso raha mutta mulle ei ole, ton verran hukkuu hetkessä jo ruokakaupassa. Eikä se hyvästä runkusta toi 50 euroa ole kauhea hinta paitsi jos joka kerta alkaa jäämään kikkeli jumiin imuriin tai johonkin muuhun apuvälineenä käytettyyn kun runkkaa. Jos runkkaa joka päivä niin sitten alkaa olla lompakko lujilla mutta jos ny kerran kuukaudessa näin käy niin pysyy ainakin imurit uusina ja pölypunkit kurissa.


    • ei.imuriin

      ihan oikeesti, älkää työntäkö peenitänne imuriin! imurin käyttö vaurioittaa peeniksen verisuonia, ja ... kohta ei paneskelut enää onnistu

    • Sammuta imuri.

    • tohtori-tolonen

      Nyt heittää sinulla mielenterveys pahasti.
      Ota heti yhteys lääkäriin.

    • juuh

      Leikkaa poikki kyl se aika nopeest kasvaa takasi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3300
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2514
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1813
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1757
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1620
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1476
    Aihe