Jussin jättikirppis homeessa

ex-asiakas

Jussin jättikirppis muuttii uuteen tilaan joka on homeessa. Edellinen paikka oli tosi hyvä, tuli käytyä usein ja myyjiä oli paljon kuin ostajiakin. Nyt on niin homeisessa rakennuksessa uusi paikka, että ei voi käydä ollenkaan siellä. Sieltä ei voi edes ostaa mitään kun tavara haisee homeelle.
Harmi kun on ollut hyvä kirppis.

79

6595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • exasiakas

      ja ei ole jätti enää.huonon ratkaisun tekivät kun muuttivat pois.ennen oli just mainio paikka

      • Epäilyseiriitä

        IKH, siinä syy muutolle. Oletteko teettäneet home tutkinnan vai muuten vaan yrittäjää mollaamassa.


      • Yeast

        ..otas selvää miksi edellinen firma häipyi kiinteistöstä..


      • Edustustilat
        Yeast kirjoitti:

        ..otas selvää miksi edellinen firma häipyi kiinteistöstä..

        Rakenti uudet hienot tilat itselle romu ransun tontille.


    • romunkerääjä

      Ei ole tietoa tutkimuksista täälläkään, mutta se oli syynä edellisen vuokralaisen lähtöön.
      Ehkä asialle tehty jotakin???
      Totisesti toivon niin.
      Edellidessä paikassa oli kiva käydä, homma toimi, avarat käytävät, yms.
      Nykyisessä ei ole tullut käytyä, kuin kaksi kertaa. Eiole ns. matkan varrella ja muutenkin ahtaampi ja tunkkasempi.

      • Suullineneiriitä

        Laittakaa se home tutkintaraportti linkki tänne, ei jää epäselvää.


    • Edellinenparempi

      Omilla sivuillaan monet puhuvat tunkkaisesta ilmasta .

      • Ihanerijuttu

        Tunkkainen ilma ei tarkoita hometta. Lähinnä puutteellista ilmanvaihtoa.


    • Mitenniinei

      Olen kuullut monen kävijän siellä sairastuneen, huono sisäilma ei aiheuta sairauskohtauksia vaan home.

      • Naurettavaakateellisuut

        Niin minäkin olen monen nähnyt täällä kirjoittavan vaikka ja mitä. Todisteita pyytäessä katoaa kuin sutna sinne. Eli, virallinen lausunto homeesta linkkinä tänne. Alanvaihto kannattaa kyseisten sairastajien tehdä, eli home koiraksi kouluttautua. Raottaa ulko-ovea ja nuuhkasta. 100e/per haisto.


    • Homeestasairastunut

      Kävin kerran, haisi homeelle.

    • pierulauta

      Kerran piaraisin siellä vahingos, pakko oli lähtee ulos, pahempi kun home!

    • Hermotsuli

      Minäkin kävin kerran lidlissä, siellä haisi sarvikuono.

    • exasiakas

      kyllä siellä home haisee.käytiin pari päivää sitten ja piti lähteä pois

    • homeagentti

      juu kyllä vain on homeessa ja faktaa! tykkään muuten paikasta mutta en itsekkään enää voi käydä siellä kun sairastuu yms..niinkuin olin kuullutkin monelta muiltakin, olisi hyvä työntekijöidenkin puolesta hyvä että asiasta puhutaan ettei enempää/ pahempaa sairastumista pääse sattumaan..ei pahalla, hyvä paikka oli jylpyllä mutta nyt en voi mennä enää sinne ystävien kanssa, ja jotkun ovat herkempiä kuin toiset mutta tälläistä...

      • Kämppäsonhomeessa

        Laita kuntokartoitusraportti tänne linkkinä.


      • ElämäPotkiiVatsassa

        Tiedän varmana tietona että tilassa kuoli aikanaan kookas lintu. Tämä syystä että: Olin paikalla kun se raukka lensi ikkunaan kuollen näin välittömästi ja kivuttomasti. Raato ei jäänyt kuitenkaan kiinteistöön pilaamaan ilmaa, joten uskoisin ilman laadun olevan kunnossa ellei siellä ole käytetty niitä S#@t"n@n lakaisukoneita joissa myrkyllistä desinfiointiainetta käyttävät. Voitte tarvittaessa kysyä minulta lisää aiheesta, vaikka tällä palstalla. En kuitenkaan vastaa "tyhmiin kysymyksiin" kovin "asiallisesti."


    • ex-asiakas

      Ei oo mitään mollaamista, eikä asiakkaan ole tarpeen mitään hometutkimuksia toimittaa. Olen aiemmin ollut Jussin jättikirpan vaki kävijä, mutta tässä uudessa paikassa on hometta. Olen käynyt pari kertaa ja saan oireita kuten hengenahdistus, kurkkukipu, äänen käheytyminen, silmät turpoaa jne. En siis voi enää siellä asida ja olen kuullu useita muilta, ettei voi enää ko. kirpalla käydä juuri samasta syystä.

      • Samaakuraa

        Tarina on yhtä tosi kuin sammonkadun kirpputorin kauppiaan huumeviljelmät.


      • asiakas007

        sammonaukiolla oleva kirppiksen pitäjät näyttää ainakin minun mielestäni olevan edelleen vapaina! eli ei minusta kirpputorin pijät ole syyllistyneet mihinkääm kun oikeat tekijät ovat telkkien takana! sammonaukion kirppis on tällä hetkellä parhaimpia paikkoja kirpputoreista missä voi käydä!!!!!!!!!!!!!!!


      • meikäpoika44

        näin on! minä olen samaa mieltä edellisen kirjoitajan kanssa! minusta on turha enää syytellä enää sammonaukion kirpputori pitäjiä ! kirppis sammonaukiolla on hyvä ei home ongelmia!! niin kuin jossain muualla kirpparilla! eli kirppis on tällä hetkellä kotkan/karhulan parhaita!!!


    • komentti11

      Ei se varmasti ole myöskään terveellinen työ ympäristö ihmislle. Kyllä siellä home haisee. Ei ole pelkkä huono sisäilma.

    • Vaatteethaiseehomeelle

      kerran ostin ko kirpparilta lasten vaatteita, pesusta huolimatta ei lähde haju vaatteista pois. Pelkkä huono sisäilma ei jää vaatteisiin haisemaan.

      • Uusiaretonkeja

        Tiedä myös että pestyt vaatteet huonosti ilmastoidussa huoneessa pitkään säilytettynä alkavat haisemaan ,haju on sellainen ettei pesussa lähde.mieti ennen kuin alat päätäsi aukoo saattaapi se haju tulla myös sieltäkin


      • huujip
        Uusiaretonkeja kirjoitti:

        Tiedä myös että pestyt vaatteet huonosti ilmastoidussa huoneessa pitkään säilytettynä alkavat haisemaan ,haju on sellainen ettei pesussa lähde.mieti ennen kuin alat päätäsi aukoo saattaapi se haju tulla myös sieltäkin

        lasten vaatteet haisee ihan normaalistikin ja jos jollekin homeelle haisee niin se haju kyllä tulee vaatteitten OMISTAJAN kotoa, ei kirpparilta....ettekö haista kaupassa kassajonossa kuka asuu hometalossa.Se haju on uskomaton. Sukulaiseni asuu hometalossa ja tunnen hometalon hajun, jos kirpparissa olisi vikaa niin haju tuntuisi, mutta nyt tuntuu vain määrättyjen pöytien tavarakasoissa, joten....


      • Pettämätönvainu
        huujip kirjoitti:

        lasten vaatteet haisee ihan normaalistikin ja jos jollekin homeelle haisee niin se haju kyllä tulee vaatteitten OMISTAJAN kotoa, ei kirpparilta....ettekö haista kaupassa kassajonossa kuka asuu hometalossa.Se haju on uskomaton. Sukulaiseni asuu hometalossa ja tunnen hometalon hajun, jos kirpparissa olisi vikaa niin haju tuntuisi, mutta nyt tuntuu vain määrättyjen pöytien tavarakasoissa, joten....

        Ei, nämä palstan home koira ja kuntokartoittaja tutkinnon suorittaneet opistossa tietää kaiken.


    • oisk

      Kyllä home haisee homeperseisiä kirppari täysi

    • åpoiugfcvbn

      Ahtaajilla ei home haise se on tosi.

    • tilipäivä

      Raha siellä vaan haisee, jatkuvasti rahaa käsitellään niin ihmekös tuo haju.

    • Paavosänky

      Onko totta,mitä samop hallin omistaja

    • Keppanaheka

      Ajnoa mitä huomasin oli vanhan viinan haju

    • homemies00

      sen verran olen asioista perillä että home se on mikä siellä haisee!! ei mikään huonoilmanvaihto! olen joskus tehnyt homesaneerauksia erillisissä tiloissa niin kyllä tiedän homeen hajun!!!! ja vaikka joku työntekijä siellä jussilla sanoo että siellä on käynnyt koira niin ei pidä paikkaansa! sen takia se wurth sieltä tiloista lähti!!!!!!! ja sen olen kuullu wurthin työntekijän suusta!!!!!!!!!!!!!!!!

      • jussillakäynyt

        näin asia on!! itsekkin olen haistellut että home se on mikä siellä haisee!!! huono asia kaikinpuolin!!!!!!!!!!!!!


      • Spekuloikaaomianne

        Kyllähän wurthin lähden syy on jokaisen nähtävissä. Siinä se risteyksessä seisoo, uudet hienot ja isommat tilat. Hometta on korvienne välissä. Sammonkadun kirpparinpitäjistä täällä meuhkattiin huumeviljelijöiksi, eivät ole. Elämänne loisena tuottaa näköjään sitä itseään. Rahat ei riitä kuin kirppari riepuun, asiakas myy kostealla vintillä säilyttämiään riepuja mitkä haisee homeelle. Jo on homekoirat diagnoosin tehneet.


      • Jeppevuhvuh

        Tottakai tiedät, olethan suomi24 kotka palsta homekoira!


    • Hajupojat

      Onko mahdollista,sammonkadun ostis kiinnittää mahdollisesti näillä kirjoituksilla.oman erkoisen yhdistelmän kirppod ja odto ja myyntliikkeen toiminnan pois virkamiesten suunnalta ja jos niin miksi
      Sulkiko aikoinaan poliisi jonkun ostiksen karjalantieltä,jo jos niin miksi

    • Eskopetter

      Kotkassa ei ole hometta muualla kuin homejuustossa

    • käyn

      Hyviä löytöja on tullut tehtyä Jussilla ja hinta kohdallaan, ei valittamista. Saattaapi olla joillakin myytävissä vaatteissa jo kierrätys meininkiä joista haju lähtee. Itse kuitenkin olen muuten tyytyväinen, paitsi liian pienet tilat rekk ivaatteille.

    • 34253252352352353

      Vanha paikka oli monin kerroin parempi, raikkaampikin. Varsinkin alussa kun koko kiinteistö oli käytössä, lapsille pomppulinna yms kivaa! NYt tavan paskaa, haisee rahastus.

    • exasiakas

      entisen euromarketin tilat ois ollut parempi.parkkitilaa katolla ja avara tila jonne ois saanut monta pöytää

      • Siksiei

        Mikäpä sinua estää perustamasta sinne kirpputoria. Tosin se on aivan homeessa, siksi lopettivat viimeisenkin Euromarketin. Työntekijät sairastuivat.


    • Sumbean

      Kyllä haisee homeelle paikka! Heti piti poistua paikalta ja kaivaa astmapiippu esiin. Kiva myydä lumppuja ja rättejä ja sairastua homeen aiheuttamiin hengitystie elin sarauksiin. Eikä eläkekään karttunnut kummoisesti kirppismyyjänä.

    • Herkkänenäinen

      Uudessa paikassa en ole käynyt, mutta kyllä haisi home edellisessäkin paikassa. Jo silloin kun siellä oli Luhdan Outlet-myymälä.
      Ja moni sanoi saavansa järkyttävän päänsäryn siellä.

    • SiistitTilat

      Vanha paikka oli ihan karsea, pimeä ja likainen. Uudet tilat ovat paljon paremmat, tosin myyntipöydät pienemmät, mutta muuta vikaa ei ole. Jos siellä home haisee, joku myyjä myy homeista rompetta.
      Käyn mieluummin uudessa paikassa, mutta osa myyjistä hinnoittelee tuotteensä ihan päin peetä. Se naurattaa eli ei haittaa sekään. :D

    • Ainiina

      Joko onsatu selvile,kumpi sammonkadun putiikista weppain on kirppari vai osto ja myynti liike.todella outoa touhua

      • Oletkonarsissi

        Sina kirjota hoono soomi, ei ymmarta mita haluta.


    • Minatieta

      Ssina kysy veromies tiet aa sanoo kohda menee paska sun housu alka pelotta mennä ulos takas

      • Yusuf_

        Viela vahema ummarta mita sina haluta kerto meile.


    • tehtaat_sammuu

      Kaikki kirpikset täynnä erikoisia hajuja. On kannabista, hometta, pillereitä, täitä yms. shaissee. En ole enöä kantanut kirppiksiltä kotiini mitään vanhoja vaatteita. Tulee vaan huono halu kotiini. Luulisi myös Poliisia kiinnostavan epämääräiset hajut kirppiksillä kun on Karhulasta yksi huumetehdas saatu sammutettua. Kuinka paljon näitä sitten löytyykään? Ihmiset haistekaahan pikkasen paikkoja missä notkutte.

      • haehoitoo

        Kommentoijan järjenvalo on sammunut.


      • Näin_se_on
        haehoitoo kirjoitti:

        Kommentoijan järjenvalo on sammunut.

        Jos jonkun järjenvalo on sammunut, se sammunut näiltä home asiantuntijoilta. Jostain syystä pakko mollata näitä yrityksiä. Milloin homeessa, milloin konkurssissa jne.


    • nussinkurppis

      Kävin kymin kirkossa siellä tuoksui ihan vanhalta......................
      Kotkan kirkossa myös

      Mitä meinaatte onko hometta ja puretaanko ja tehdään perkele uudet

      • Saarnatkoonkirppiksellä

        Purkuun vaan.


    • dynamiitti

      Luulen, että kaikki kirkot ovat homeessa. Home mennyt tuhansien vuosien aikana syvälle kraniitin sisään eikä nyt saada millään pois. Paitsi dynamiitilla. Nyt kirkot ja kirppikset purkuun. Saamme tilalle paremmat hajut.

      • Huvaposo

        Kun a istu torinpaikal iltana mina haista home tuleko kone kaiva tori pois ja aita hyvä ruoho kasva pälle sit minaist ja nsuti poso kahvi ystäväkanssa eikä pelkä sairas


    • 2453ffd

      Paska paikka, ei tonne jaksa enää ajella. Euromarketin tilat ois ollu passelit

      • Läpimätäpaikka

        Euromarketin tilat homeessa, pahoja sairauskohtauksia euromarketin aikoina vanhuksilla.


    • Punakaarti

      Milloin kommarit on lakanneet haisemasta

    • haisevakirppikkset

      Tartuntariskit ovat tänä päivänä kovat. Kirppareilla juoksee jos jonkinlaista pullonkeräjää ja rakennukset tuoksahtelee milloi millekkin. Kiva kun itse tuot tai lapsesi kantaa kirppikselta paidan kotiin, joka haisee ihan kannabikselle. Selitä nyt siinä mistä tässä on kysymys. Onneksi en ole vielä tavannut huumeneuloja tavaroiden seassa. Pitäää olla aina valppaana, koska jos sellainen tarttuu sormeen niin aijai...

    • Homenokkainen

      No nyt kun olen käynyt uudessa paikassa ja oli tavaraa siellä myynnissä niin voin sanoa et kyllä haisee home. Ei ole pelkästä tunkkaisesta ilmasta kyse. Jonkun verran jäi tavaraa myymättä ja ne haisee ihan homeelle. =(

      • Neropatit

        Oletko ajatellut home koiraksi kouluttautua? Tai kuntokartoittajaksi?


      • Homenokkainen
        Neropatit kirjoitti:

        Oletko ajatellut home koiraksi kouluttautua? Tai kuntokartoittajaksi?

        Kaikki home ei haise, mutta kyllä myös jotkut haisee ja tuolla haisee ihan selvästi. Enkä näköjään ole ainut jonka mielestä haisee. Ne joiden mielestä ei haise niin kannattaisi varmaan tutkituttaa nokkansa.


      • Tutkintojaonmonia
        Homenokkainen kirjoitti:

        Kaikki home ei haise, mutta kyllä myös jotkut haisee ja tuolla haisee ihan selvästi. Enkä näköjään ole ainut jonka mielestä haisee. Ne joiden mielestä ei haise niin kannattaisi varmaan tutkituttaa nokkansa.

        Onneksi olet kotkan opiston kouluttama home koira. Miten pärjäisimmekään ilman kaltaisiasi. Ehkä käyt seuraavaksi kuntokartoittajan opistokurssin? Helppo se on täällä huudella milloin mikäkin on homeessa. Käy paikan päällä kertomassa että on homeessa ja sinulla tutkinto asiasta.


    • aromather

      Samanlaiset hajut ovat kaikilla kirppiksillä. Asiakasmääristä päätellen suosittu paikka joten jatkan käymistä sekä myymistä.

    • Homenokkainen

      En tiedä haiseeko sitten joka paikassa nykyään samalle kun en ole aikoihin kirpputoreilla käynyt, silloin aikanaan ei ainakaan haissut kun tuli useammin käytyä. Mutta Jussilla haisi edellisessä paikassakin, siellä tosin haisi jo ennen kirpputoria.

    • huhhuh1

      Katsokaapa sisäkattoa. Lasivilla näkyy vaan katosta. Ei minkäänlaista levytystä päällä. Sitä sitten hengitetään ja tarttuu tavaroihin ilmavirta mukana,ja onkos tässä paikassa vielä se lounas homma... Tarvitsisi varmaan terveys tarkastaja pyytää käymään..

      • Tuomiopaukkuu

        Tai tutkituttaa oma pää..täällä on home koirasta lähtien ja kansalaisopiston iltakurssin käyneitä kuntokartoittajia.


      • pääHuihai
        Tuomiopaukkuu kirjoitti:

        Tai tutkituttaa oma pää..täällä on home koirasta lähtien ja kansalaisopiston iltakurssin käyneitä kuntokartoittajia.

        Tais tulla liian kovia faktoja kun noin pahoitit mieles.


      • Totuussevainon
        pääHuihai kirjoitti:

        Tais tulla liian kovia faktoja kun noin pahoitit mieles.

        Pahoittaa mielen, siitä että joku ilman todisteita väittää paikkoja homeiseksi. Salli meidän nauraa! Totuus on se, kenenkään asiakkaan nenä vainu ei riitä missään paikassa todisteeksi homeesta. Varmasti kannattaa pyytää omistajaa teettämään kuntokartoitus, jos esim. Henkilökunta oirehtii. Se että sinä väität näin olevan, ei merkkaa mitään. Kirpputorilla myytävät tuotteet haisee ja on säilytetty asiakkaan osalta ties missä. Suurin hajun lähde kirpputoreilla on asiakkaiden tuotteista, pesemättömiä, vinteillä, ulkovarastossa säilöttyjä jotka pitäisi muuttaa ylihintaan rahaksi äkkiä. Viekää pestyjä ja putsattuja tuotteita.


      • SisäilmaOngelma

        Pitäisikö vaaralliset tuotteet sijoittaa kirppareillakin ns. turvakaappiin, kuten monessa paikassa on lasipesunesteet? Voi pian olla, että kirppareilta vaaditaan direktiivin mukaiset esillepano/turvakaappi asiakkaan tavaroille. Kaatteissa varmaan itsessään pitäs olla koneellinen ilmanvaihto.


      • Haisoo
        Totuussevainon kirjoitti:

        Pahoittaa mielen, siitä että joku ilman todisteita väittää paikkoja homeiseksi. Salli meidän nauraa! Totuus on se, kenenkään asiakkaan nenä vainu ei riitä missään paikassa todisteeksi homeesta. Varmasti kannattaa pyytää omistajaa teettämään kuntokartoitus, jos esim. Henkilökunta oirehtii. Se että sinä väität näin olevan, ei merkkaa mitään. Kirpputorilla myytävät tuotteet haisee ja on säilytetty asiakkaan osalta ties missä. Suurin hajun lähde kirpputoreilla on asiakkaiden tuotteista, pesemättömiä, vinteillä, ulkovarastossa säilöttyjä jotka pitäisi muuttaa ylihintaan rahaksi äkkiä. Viekää pestyjä ja putsattuja tuotteita.

        Itse en pysty käymään millään kirpputorilla, aina alkaa päätä särkemään ja huono olo tulee. Niissä on niin huono ilma, asiakkaat vie likaisia ja ties missä säilytettyjä tuotteitaan. Onko se niin vaikeata pestä ja tuulettaa ne rievut ja muut.


      • Mirkku67vHamina
        Haisoo kirjoitti:

        Itse en pysty käymään millään kirpputorilla, aina alkaa päätä särkemään ja huono olo tulee. Niissä on niin huono ilma, asiakkaat vie likaisia ja ties missä säilytettyjä tuotteitaan. Onko se niin vaikeata pestä ja tuulettaa ne rievut ja muut.

        Miä myyn omia viikon jalassa olleet pikkarit aina vakuumipakkauksessa kirppareilla miehet on ihan vauhkona tuoksuviin alus pöksyihin ja maksavat reilun hinnan hajuista..


    • Tarttuva

      Tarttuu hyvin äkkiä kaikki bakteerit sisäelimiin. Siinä sitä sitten ollaan. Hometta ja huumetta täynnä kaikki nämä paikat.

    • huumemyönteinenkotka

      Siellähän haissoo kristalli. Varmaan sillanpää käynyt samalla kun kun heittelee kotkan keikkoja.

      • CannaB

        Ei täällä Sillanpäätä tarvita kun kaikkea löytyy ihan täältä Kotkastakin


    • kristallipiippu

      Mikä on Kotkassa yleisin laiton kama?

    • JohnSmith2

      Mäntyharjusuopapesu ja Haminasatamapuhalluskuivaus tekee pyykit ydinsäteilynkirkkaiksi, pian ei haise, nenät kun häipyy.

    • LiAndreson

      Anarkisti kommarit vetää liimaa

    • Luulosairaus

      Kaikki luulosairaat kärsivät siitä "mielikuvitus homeesta " ja se on fakta

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      348
      3945
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1729
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1295
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1251
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe