Kokemuksia kyseisestä liikkeestä Porin Auto-Center

Poppiiniinkö

Porin Auto-Center Oy olisin ostamassa autoa kyseisestä yrityksestä onko kokemusta kyseisestä firmasta myykö pelkkää huonoa.. joppareitten autoja kuulemma on.

63

14143

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näinpäs

Autot on tarkistettu ja ja hyviä.

• mieoontyytyväinen

Todella hyviä käyttö autoja varmaan Porin parhaita. Takuuta on muutakin kuin perä valojen näkyminen.

• Jaskaykkönen

Ostin huutokaupan kautta auton., joka osoittautui hyväksi peliksi. Puhelimessa keskustelin Bolströmin kanssa, joka vaikutti asialliselta tyypiltä. Vastasi illallakin. Kaveri toi auton, joten en ole henkilökohtaisesti asioinut liikkeessä. Tyytyväinen olen hankintaan, saattoihan tässä olla tuuriakin mukana,.

• Komeetaaa

Eikö tämä ole Tenhon autoliike

• Porinlefa

Mikäs tenho?

• Gitsas

Missä päin teidän liike sijaisee. Voisin poiketa.

• AutoJobbari

Mikä Ihmeen Porin Auto-Center Oy?
      En ole ikinä kuullutkaan.

• Jep1234

Porin Auto-center oy on ihan laillinen osakeyhtiö, tiedot löytyvät YTJ sivuilta, osakeyhtiö on siis kyseessä. Itse sain hyvää palvelua ja maksu onnistui tilin kautta, ei siis pelkkä käteinen ja kuitinkin sain. Minua ei haitannut vaikka ei ollut toimitiloja, enhän minä asuntoa ollutkaan ostamassa, vain autoa. Mutta varmasti monta mieltä, monta kokemusta mutta näin käy varmasti joskus myös suuremmillakin yrityksillä, autot voivat hajota, kuluvis osia ynm. joskus voi huono tuuri uuttakin autoa ostaessa olla...

• Poistettuviesti

On ihmeellistä !

Ylläpito poistaa minun todenperäisiä aitoja kokemuksia Porin Auto Center OYstä !

Miten on mahdollista ettei minun aidot ja rehelliset kommentit ei saa olla näkyvillä ?

Älkää hyvät ihmiset vaan ostako tai menkö tuonne...saatte vihat niskaan !

t. Kari.T Porista

• Temuli

Kari kirjoittaa asiaa, näillä käytetyillä autoilla kun on tapana monella tavalla tulla ominaisuuksiltaan huollon tarpeeseen. Saattaa olla niin että juurikin auto centerin tapainen toimija etsii juuri pääosin liiketoimintaansa hankala ominaisuuksisia hyötyajoneuvoja.

En kyllä myöskään ostaisi Kamux ketjulta, heille viedään aika paljon kalliskorjausvikaisia autoja vaihtoon joten ostaessasi saatat päästä neuvottelukurssille mitä myyjä korvaa ja mitä ei.

Se on harmillista että hyötyajoneuvojen kauppaa pyöritetään toisen tietämättömyydellä. toisaalta isommat autoliikkeet etsivät asiakkaita hiukan kalliimmille autoille , koska rahoituksen kautta autot liikkuvat, jäljelle jää näin roskasakki jolle sitten nämä ominaisuus autot vireytyvät jonkun subbarin kautta monine ominaisuuksineen.

• Rahat_meni

Ostin mersun heiltä. Puhelimessa luvataan maat ja lammet. Ollaan ystävällisiä ja kaikki käy.

Sitten tuli ongelma, auton moottori hajosi jo kotimatkalla.

Ei vastata puhelimeen eikä mitään takuita anneta.

Onneksi ei ollu sen kalliimpi auto, mutta rahani hävisin

Ajoin mersun Stenalle paaliin.

Voi veljet mikä kokemus !

• oot.tinalo

Miten sä ajoit sen Stenalle paaluun jos siitä oli kone levinny hä?

• Eiikinäenää

Pyrkineen mustalaiset, rahat meni !!!

• Anonyymi
        oot.tinalo kirjoitti:

Miten sä ajoit sen Stenalle paaluun jos siitä oli kone levinny hä?

Varmaa menny sekasi kiviset ja soraset :D

• Tiedännämäasiat

Porin Auto-Center ja Porin Autotalo ovat kaupungin parhaimmat autoliikkeet. Muut tulevat kaukana perässä.

• Foliohattupori

Jokainen Auto-Centerin auto on vaihdossa tulleita kuluttajien autoja.
      Niistä varmaan löytyy hyviä ja huonoja. Mielestäni Auto-Centerillä ei oo tehdasta uusille.

• Lopenkyllästynyt

Hankkikaa hyvät ihmiset elämä. Jos uusia autoja haette, ostakaa suoraan tehtaalta. Käytettyjen autojen kohdalla ei kukaan voi ennustaa kuinka kauan se kestää, kuten ei niiden uusienkaan sieltä tehtaalta tulleiden, nekin voivat joskus hajota ja useita vedetty takaisn ilmenneiden vikojen vuoksi. Kuluvia osia, herrajumala, peltiä ja muovia. ÄLKÄÄ AINA VALITTAKO.!!!!

• kari_t_pori

Katos, bolstrom itse tullut kommentoimaan tänne. Tai varmaan laittanut emännän kirjoittamaan tänne.

Ei tässä uusia olla hakemassakaan, mutta romun myyminen noilla huutokauppaehdoilla on kusetusta !

Aivan sama, rahat menetätte jos tuolta autonne ostatte.

Kusetusta koko homma !

Kari.T Pori

• Bollström

Ha ha!! Kyllä aikuiset ihmiset osaa olla lapsellisia, jos on valittamista niin ota yhteyttä. Äläkä valita täällä niinkuin pikku lapset.t. Bollström

• Kari_t_porista

Tämä on sitä hyvää asiakaspalvelua !!!

Myydään ihan loppuunajettuja romuja ilman mitään takuita, saati jos olet jo huutanut nettihuutokaupasta sen...rahat meni sen samantien !

Tässä näette hyvät ihmiset mikä liikeyritysidea näillä kavereilla on !

Ensikerralla ostan autoni "oikeasta" autoliikkeestä enkä jobbareilta joilla ei ole edes toimitiloja.

Tämä pitäisi saada loppumaan !

Terveisin,

Romun ostanut Kari T.

• Anonyymi
        Kari_t_porista kirjoitti:

Tämä on sitä hyvää asiakaspalvelua !!!

Myydään ihan loppuunajettuja romuja ilman mitään takuita, saati jos olet jo huutanut nettihuutokaupasta sen...rahat meni sen samantien !

Tässä näette hyvät ihmiset mikä liikeyritysidea näillä kavereilla on !

Ensikerralla ostan autoni "oikeasta" autoliikkeestä enkä jobbareilta joilla ei ole edes toimitiloja.

Tämä pitäisi saada loppumaan !

Terveisin,

Romun ostanut Kari T.

Turhaan täällä itket sovi asiasi liikkeen kanssa. Älytöntä laittaa samasta asiasta monta viestiä, katkeruuttako vai asenteesta johtuvaa??

• autoaetsivä

Taitaa olla liiketoiminta lopuillaan ku ei oo kuin yksi auto myynissä ?

Onkohan verot maksettu ?

• Anonyymi

Hei valittaja. Onko parkkipaikalla auton myyminen kielletty laissa? Missä autoa sitten saa myydä?

• OstinSieltäKaaran

Auton soitin alkoi temppuilemaan joten irrotin sen ja purin kun cd-levy ei mennyt sisään, syykin selvisi, joku oli jemmannut soittimeen tollon käteistä.
      No, nyt on varaa viettää kunnon autoloma kotimaassa, bensarahaa on niin ettei paskalle taivu :D

• Paskapulju

Aivan pääskää myyvät. Konkka edessä.

• Polkupyöräilijä70

Kari T Pori. Kai tutustuit autoon ennen ostoa... Itse en ostaisi, ellen tutustuisi. Joten jos et , ostajan vika, ja jos tutustuit, miksi et vikaa huommannut, joten aika turhaa täällä huudella... Olen tässä vuosien mittaan todennut ,että auton ostaminen on tuuri hommaa, joten polkupyörään olen siirtynyt. Suosittelen sinulle samaa lämmöllä, Kari T Pori...
      PS: Nekin tosin myydään aika usein käytettyinä...

• Omakotitalonaukki

Nimimerkille kerrostalonasukki...
      Muuta hyvä ihminen pois jos noin naapureitasi pelkäät. Enemmän pelkäisin kerrostaloasumisessa muuta kuin autojen jobbausta, naapurissasi voi asua jopa pedofiili joka kyttää lapsiasi ikkunasta... Ja ilmeisesti nämä tietämättömät naapurit luottavat sinuun naapurina eivätkä tiedä että täällä heistä paskaa jauhat, jos kerran tiedät että omakotitaloa etsivät. Ihmetyttää tämä meidän perisuomalaisten elämä, kun on tylsää, kytätään naapuria...huh huh..oikein hävettää sinun puolesta...
      Ehdotankin siis, hankippa elämä, niin ei jää aikaa turhiin kyttäilyihin sinullakaa...

• Naapuri_yläkerrasta

Ei tartte edes kytätä näiden touhuja, nekun osuu silmiin joka päivä tuossa kerrostalon parkkipaikalla.

Oma elämä on, toivottavasti teilläkin.

Onneksi asun teidän yläpuolla, sentään joku ajatus tässäkin.

• TolloOot
        Naapuri_yläkerrasta kirjoitti:

Ei tartte edes kytätä näiden touhuja, nekun osuu silmiin joka päivä tuossa kerrostalon parkkipaikalla.

Oma elämä on, toivottavasti teilläkin.

Onneksi asun teidän yläpuolla, sentään joku ajatus tässäkin.

Akkas hameen alta kirjottelet kuitenki :D

• Taaslisääyksi

Taas yks tuttu tullu kusetetuksi tämän firman toimesta !

• Muijanveli

Siskon kummin kaiman veli teki loistavat kaupat ko liikkeestä. Sai 500%:n voiton.

• kerrostalonnaapurir

joku kähinä oli parkkipaikalla taas. auton ostajan kanssa äänekkäästi väittelivät. ei tullu kauppoja vissii....

• ACOK

Eipäs haukuta Porin luotettavinta autoliikettä. Auto-Center on ykkönen.

• CRV-Honda

Missähän tällainen autocenter on? Vai onko vaan trolli koko juttu?

• Autonostanu

Konkassa on, koijjareita ivat koko sakki.

• Ärsyttää

Tekeepä kauppaa rehellisesti ja maksaa veronsa. Kateellisia olette. Menkää ja tutustukaa ja arvostelkaa ditten. Ps en yhtään kauppaa tehnyt mutta teen kun sopiva sattuu

• Mukkeliskukkelis

MInä ostin auton huutokaupan kautta eikä mitään valittamista ole!

• Anonyymi

Olen muutamasata autokauppaa tehnyt vuosien varrella, isojen ja pienien autoliikkeiden kanssa sekä yksityisten . Tässä taannoin tein ko. liikkeen kanssa kaksi kauppaa kerrealla. Ensimmäisen ja viimeisen, tästä jokainen voi vetää omat johtopäätökset minun mielipiteeni tästä jobbarista!!

• Anonyymi

Ai oikein teit ”kerrealla” opettele kirjoittamaan! Ja haaveile sitten ostavasi joku satasen romu.. Köyhä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai oikein teit ”kerrealla” opettele kirjoittamaan! Ja haaveile sitten ostavasi joku satasen romu.. Köyhä

Juu eipä ko. liikkeellä ole muuta kuin satasen romuja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu eipä ko. liikkeellä ole muuta kuin satasen romuja

Onko alkurahoitus hankittu "vanhuksia kunnioittamalla ja ostelemalla"?

• Anonyymi

Onkos tolla hienolla firmalla palovakuutukset kunnossa?

• Anonyymi

Itse ostin kyseistä liikkeestä ei mitään takuuta Auto hajosi seuraavana päivänä .kun ilmoitin siitä naurettiin vaan Oli mukamas testattu ja koe ajettu liikkeen puolesta Eli aivan paska liike

• Anonyymi

Katalysaattorien tilalle vaihtavat normi putken.

• Anonyymi

Aivan kauheata kusetusta, moottorivikaista autoa myyvät kunnossa olevana... katsastusmiehet mukana samassa kusetuksessa.

• Anonyymi

Millähän tavalla tuo juttu liittyy autokauppaan??

• Anonyymi

Olen ostanut monta autoa kyseiseltä firmalta ei käytä enää huutokauppaa ja yrityksellä on toimitilat tällä hetkellä kun äsken kattelin ni kallein auto myynnis oli 20tonnia kun joku täälä kirjotteli että ei ole ku satasen romuja siellä itse ostanut liikkeestä vuosien varrella 10 autoa aina käynyt vanhan vaihtamassa pois ja taisi näistä yhdessä olla yksi vika jokainen ymmärtää jos menet ostamaan 15vuotta vanhaa autoa joka on 300tonnia ajettu siinä on varmasti jotakin vikaa joten turha täälä vinkua oma kokemus kyllä todella hyvä harmi jos muilla huono

• Anonyymi

Nyt näyttäisi olevan oikein 9000 e auto kallein ja jopa 9 autoa myynnissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt näyttäisi olevan oikein 9000 e auto kallein ja jopa 9 autoa myynnissä.

porin pommi center. ihme kitinää ei kai nyt muutamalla tonnilla mitään kunnollisia autoja saa mistään liikkeestä

• Anonyymi

Romanit pitäisi palauttaa Somaliaan kalastamaan ja ottamaan aurinkoa, siellä olisi lokoisat oltavat ja raveja voisi seurata netissä.

• Anonyymi

On ainakin rehellisempi autoliike kuin Rinta-Jouppi. Sen huollossa ehjiä autoja "korjataan" rikkinäiseksi. Ehjien auton "korjaamisesta" rikkinäiseksi on esimerkkejä ja Rinta-Jouppi tietää sen itsekkin.

• Anonyymi

Tissit-Juppi liike on tosiaan perseensilmästä kotoosin,mutta en kyllä asioisi mannejen liikkeessäkään vaikka myisivät vain purukumia.

• Anonyymi

Juu olen kuullut että monen muunkin Joupin huollon takuu loppuu siihen kun asiakkaan auto saadaan huoltohallista ulos.

• Anonyymi

Parhaat autot Porista saa tästä liikkeestä

• Anonyymi

Rehellinen kaveri!

• Anonyymi

Ja komeet tissit

• Anonyymi

Nää parkkipaikkamarketit myy aina niitä autoja joita ei nimen mustumisen vuoksi autoliikkeet myy, myyvät siis viallisia koslia joiden korjauskulut olisivat paljon suuremmat kuin kyseisen vuosimallin auton arvo, myyvät siis chaissea.

Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6955
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1239
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1042
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      845
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      837
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      794
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe